Konu
:
Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...
Yalnız Mesajı Göster
Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...
08-16-2012
#
6
Prof. Dr. Sinsi
Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...
Hizmet Anlayış ve Tutkusu
Hizmet tutkusu eşittir başarıdır
Hizmet tutkusu müşterinin problemini 24 saat içinde çözmek ve cevap vermektir
Yüzde elli kabiliyeti olan insan yoğunlaştırılınca başarı sağlar
İlgilenmede devamlı haberleşme başarı getirir
Hoşgörü Olma, Zaman Tanıma
Yunus ; “Yaratılanı hoş gör yaratandan ötürü
” Demiştir
Herkesin çok iyi veya yapamadığı konular vardır
İnsanın yapamadıklarına tolerans gösterilmeli ama bir daha olmaması şartıyla
Unutulmamalıdır ki hata yapanı yerden yere vurmak onu kötü durumun en alt tabakasına atmaktır
Bu problemleri çözmez
Konuşarak problemin kaynağına inilmeli, gerçekçi çözümler getirmeli, sevgi beslemeli, hizmet atmosferi çekilmez hale getirilmemeli, kalpler kazanılmalı, kendimizin de aynı hale düşebile-ceğimizi düşünmelidir
Yenilik için başarısızlığa uğrama yeteneği lazımdır
Hayat insanı kendi güç ve kapasitesiyle aşabileceği bir iş değildir
Asmanın çaresi hoşgörüdür
Toplumsal problemler hoşgörüsüzlükle başlar
Başarısızlığın verdiği en büyük ders; Başarısızlıktan korkmamadır
(Öldürmeyen herşey güçlü kılar
) Hata yapılıp ders almak lazımdır, ancak bununda bir sınırı vardır
Astlara hata yapabilme imkanı tanınırsa gelecek için güçlü yöneticiler yetiştirilmiş olur
Siz kibarsanız ekibinizde kibar olacaktır
Personelin başarıları takdir edilirse hatalarında da eleştiri yapabilme imkanı olur
Kabul edilemez davranışlara karşı açıkça konuşmak lazımdır
Ekibin elemanını değerlendirirken ona açıkça ondan nefret etmediğiniz hissettirmelisiniz
Çünkü konu onunu kişiliği değil iştir
Hiç yanlış yapmadığını savunan dar görüşlü kendisiyle sınırlı insanlarla iş yapılmaz
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul