Yalnız Mesajı Göster

Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...

Eski 08-16-2012   #6
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...



Hizmet Anlayış ve Tutkusu

Hizmet tutkusu eşittir başarıdır Hizmet tutkusu müşterinin problemini 24 saat içinde çözmek ve cevap vermektir Yüzde elli kabiliyeti olan insan yoğunlaştırılınca başarı sağlar İlgilenmede devamlı haberleşme başarı getirir

Hoşgörü Olma, Zaman Tanıma

Yunus ; “Yaratılanı hoş gör yaratandan ötürü” Demiştir Herkesin çok iyi veya yapamadığı konular vardır İnsanın yapamadıklarına tolerans gösterilmeli ama bir daha olmaması şartıyla Unutulmamalıdır ki hata yapanı yerden yere vurmak onu kötü durumun en alt tabakasına atmaktır Bu problemleri çözmez Konuşarak problemin kaynağına inilmeli, gerçekçi çözümler getirmeli, sevgi beslemeli, hizmet atmosferi çekilmez hale getirilmemeli, kalpler kazanılmalı, kendimizin de aynı hale düşebile-ceğimizi düşünmelidir Yenilik için başarısızlığa uğrama yeteneği lazımdır Hayat insanı kendi güç ve kapasitesiyle aşabileceği bir iş değildir Asmanın çaresi hoşgörüdür Toplumsal problemler hoşgörüsüzlükle başlar

Başarısızlığın verdiği en büyük ders; Başarısızlıktan korkmamadır (Öldürmeyen herşey güçlü kılar) Hata yapılıp ders almak lazımdır, ancak bununda bir sınırı vardır Astlara hata yapabilme imkanı tanınırsa gelecek için güçlü yöneticiler yetiştirilmiş olur Siz kibarsanız ekibinizde kibar olacaktır Personelin başarıları takdir edilirse hatalarında da eleştiri yapabilme imkanı olur Kabul edilemez davranışlara karşı açıkça konuşmak lazımdır Ekibin elemanını değerlendirirken ona açıkça ondan nefret etmediğiniz hissettirmelisiniz Çünkü konu onunu kişiliği değil iştir Hiç yanlış yapmadığını savunan dar görüşlü kendisiyle sınırlı insanlarla iş yapılmaz

Alıntı Yaparak Cevapla