Yalnız Mesajı Göster

Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...

Eski 08-16-2012   #10
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...



*Öğrenilmesi gereken ilk dil tatlı dildir(Barış Manço)

*Herkes saygı bekler Siz saygılıysanız onlarda size karşı saygılıdır ve onu etkilersiniz

*Bir insanın kalbine girmenin yolu kendisinin iyi yönlerini bilmek ve saygılı olmaktır

*Hiç bir çalışanınızın, size söylemek istediği şeyi sizin tavırlarınızdan dolayı söylemekten vazgeçmemelidir

*Kapı açık olarak yönetim ama alelade gelenleri engelleme

Koltuğu Bırakabilmek

*Normal bir insan hangi mevkide olursa olsun vazifesinin hakkını veremiyorsa vazifeyi teslim etmeyi bilmeli yoksa daha kötü sonuçlara azledilir

*En uygun hareket tarzı, yapamayacağı vazifeyi en uygun şahsa teslim etmek

*Emekli olduktan sonra kılavuzluk sırası sizdedir Bunu ziyan etmeyip kullanmalısınız Sizden sonraki insanların işlerini kolaylaştırmak kadar iyi bir miras az bulunur

Koordinasyon

*Koordinasyon; örgüt üyelerinin çabalarını birleştirmek, zaman açısından uyumlu kılmak amaca varmak için iş ve eylemleri birbiri ardına getirmek ve birbirini tamamlamak için en önemli fonksiyondur *Örgütün bölümlerinin birbiriyle uyumlu çalışması şarttır Yoksa bozulur ve geriler *Örgüt büyüdükçe kompleksleşir ve haberleşme zorlaşır (Dikkat lazım)*Koordinasyon fonksiyonun duyarlı ve düzenli yürüyebilmesi için temel ilkeleri 1-Sorumlu kişilerin yüz yüze görüşmelerinin sağlanması 2-Çeşitli bölümlerin bir problem hakkında uzlaştırılması 3-Koordinasyon fonksiyonun sürekli uygulanması

Alıntı Yaparak Cevapla