Yalnız Mesajı Göster

Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...

Eski 08-16-2012   #13
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar...



Müşteri Odaklı Olmak

İşletmeler hizmet ettikler insanlardan 7çok şey öğrenir-Başarılı olmak isteyen işletmeler müşterilerine yakındır -Müşteriyi anlamayan için de anlayamaz Başarılı işletmeler çok iyi dinleyicilerden -Müşterilerin başarılarımızı bilmeleri lazımdır -Müşterileri elde tutmak için onlardan hatırlanmayı ve başkalarına tavsiye edilmesi istenmeli

Müzakere

Günümüz dünyasında en çok karşılaşılan insanlar arası ilişki biçimidir - Müzakere; çıkarları birbiri ile çatışan en az iki yada çok kişinin yada grubun söz konusu çıkan çatışmasına neden olan konu üzerinde nasıl bir davranışta bulunacaklarına iliştin ortak karar verme sürecidir -Müzakerede arzulanan sonuca ulaşmak için ön hazırlık

Objektiflik

İfadelerde yanlış anlaşılması muhtemel sözler kullanmazdı -Olaylardaki sıkıntıları başka olaylara yansıtılmamalı -Duygularla değil akıllı hareket etmesi -Peşin hükümlerden kaçınılmalı

Organik Yapılar

Organik yapıdan emir komuta zinciri denen şey anlaşılır -Organik yapılar insan ağırlıklı yapılardır -Organik yapılarda maliyetle değil nitelikte odaklaşmadır-Organik yapılarda yönetim eğlencelidir

Oto Kontrol

Oto kontrol genel olarak bütün yaşamımızda, özel olarak iç yaşamımızda ne yapmak istediğimize karar vermek ile başlar Oto kontrol problemleri: 1 Hergün yapmamız gereken şeyler nelerdir? 2-Periyodik olarak yapmamız gereken şeyler nelerdir? 3-Arada sırada yapmamız gereken şeyler nelerdir? -Ama ve hedeflere ulaşmak için zaman, değil yapılanları düzene koymak lazımdır

Alıntı Yaparak Cevapla