Yalnız Mesajı Göster

Ateistin Şehadeti

Eski 08-04-2012   #2
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Ateistin Şehadeti




selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü


Kendi düşmanı için dostunu bile azarlıyor

ALLAH(cc) kullarından bir kısmına nimet verir de önce o kulunu diğer insanlar nazarında ehven hal sahibi yapar o kul emin olur eşyaya mala ve paraya ama bir husus mahremdir ve bu hususta ALLAH(cc) o kulu her halde itap eder o namahrem anlayışıdır o anlayış uyulması ve asla başka şekilde anlaşılmaması gereken husus olması bakımından ALLAH(cc) ilk önce sevdiği veya rahlesinin karşısına oturttuğu kulu sorguya çeker asıl düşmanın içinde yaşattığın nefsindir der önce onu ıslah et ve diğerlerinin rızkını da unutma bu hesap soruşta ALLAH(cc) hiç bir kuluna hiç bir namahremi dokundurmuyor desek yeridir zina fiil itibariyle yakınlaştıkça mümkün olmayan bir fiil gibi olduğu bu fiile yakın duranların bunu işlemediklerini aslında cehennemi bir hayatta olduklarını ve insanlara hoş gösterilmeye çalışılan hayatın aslında çok açık olarak cehennemde zebanilerin gözetiminde bir hayat tarzı gibi olduğunu gösterir bu alem bu şundandır kişi ya da kimse ALLAH(cc) emrinin dışına çıkamaz bunu açıkça ifade edecek hali de yoktur çünkü küfür öyle tek başına kalınıp kabul edilecek bir şey değildir zibidilik hali müstesna, çocukluk hali müstesna, bu sınırı ne isteyerek ne de zorla çiğneyebilecek kul yok gibidir hatta yoktur bu meseleler bir kara delik olmakla meseleye yaklaşıldıkça meseledeki sapıklıklar ortya çıkar mesele zina meselesi değil aslında kül olarak sapık bir zihniyetin büyüttüğü bir olay meselesi olur o yüzden kimse öyle kolay kolay zinaya yeltenemez bu cesarettir, yapamaz, yaptığında ilahi tokatı yer o zaman ne anlamı kaldı imtihanınALLAH(cc) kulu efendimiz(SAS) ayı ikiye böldüğünde, iman edenler kadar etnmeyenler de oldu biz ve hüve ala külli şey'İn kadir sırrını anlamadık ashab devri şöyle kötüydü böyle kötüydü derken, ALLAH(cc) değişen hiç bir şey yok nefsininzi o kata indirirsek siz de o zamanı yaşarsınız diye buyurunca anladık ki, gören göz sahipleri kelamın her hali hakmış ve burdaymış demeye başladı, meseleye şahit olanlar anladı ki ALLAH(cc) bulunduğu yerde emre itaatsizlik değil rezil bir yaşamın yardakçıları var esasen hepsi zinakar da biri bu fiili işlemey yelteniyor diğerleri sırasını bekliyor bu hal cehennemdir ve itabı görür de durmazsa tam cehennem olur ALLAH(cc) onu huzurundan kovar ve o af kapısında af edilmek için yıllarca bekler ALLAH(cc) bu fiile rızası yoktur ve huzurunda yaptırmaz demek bu yaptıklarını iddia edenler de nerede ve nasıl sorusuna cevap veremez kala kala bir göz zinası yani tek zina hali kalır o yüzden göz haramdan korunmalı ve ırz ve iffet her halde başımıza gökten bir kaya düşmeden yer ile yeksan edilmemeli ALLAH(cc) kendi rahlesine yakınlaştırdığı kullarını önce ve her daim zinanın her çeşidine karşı uyarır bu fiili işleme bile işletmez bir çok kişiye başkasına yaptığı iddia edilen her fiil aslında kendi öz nefsinedir, ve öyle bir adalet vardır ki anlayamaz insan bu ne biçim bir kudrette insanı halden hale sokuyor yaptığı pisliği kendi kendine karşı işliyor akıl hafsala dururinsanın yaratılışı başa aşağı olur ve her yerde la ilahe illallah lafzını terennüm ederALLAH(cc) bizlerden razı olsun

Alıntı Yaparak Cevapla