Konu
:
Etiketlerin Müşteri Dostu Olması
Yalnız Mesajı Göster
Etiketlerin Müşteri Dostu Olması
05-22-2014
#
1
b.a.f.
Etiketlerin Müşteri Dostu Olması
Etiketler sadece firmaların yararına kullanılan detaylar değil aynı zamanda müşteri için büyük bilgiler taşıyan kağıtlardır
Etiketler sayesinde kişiler bilgilenir ve alacağı ürünün ona sağlayacağı faydalar hakkında bilgi sahibi olmaktadırlar
Bilgi sahibi olan müşteri satışın ikinci aşamasına geçip ürünü alma ve almama muhakemesi yapmaktadır
Ancak ürünün ilk aşamada etiket olarak müşteriye hizmet etmesi ikinci aşamanın gelmesini sağlamaktadır
Etiket bir müşteriye faydaları sunmuyorsa müşteri ürün üzerine düşünmeye başlamaz
Özellikle ürünün içeriğini belirten etiketler son derece önemlidir
Bir ürünün artılarını etiket göstermektedir
Ürün üzerinde bulunan doğaldır etiketleri son derece önemlidir
Bu bir ürünün müşteriyi düşündüğünü göstermesini sağlamaktadır
Etiket doğru kullanıldığında hem müşteriyi düşünülerek hem de firmanın yararları gözetilerek basılmaktadır
Mantıklı bir etiket basımında müşteriye verilerin bilgilerin yanı sıra daima firmayı anımsatacak bir resim yer almaktadır
Bu sayede etiket hem daha fazla seçilmekte hem de firmanın reklamı haline gelmektedir
Müşteriyi yeterince bilinçlendirmek ve ürünün detaylarını sunmak etiket için en önemli unsurdur
Kaynak :
http://www
etiket-barkod
com
b.a.f.
Kullanıcının Profilini Göster
b.a.f. tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul