Konu
:
Toyota, Verso'yu 'Hafif Ticari' Yapacak!
Yalnız Mesajı Göster
Toyota, Verso'yu 'Hafif Ticari' Yapacak!
11-29-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Toyota, Verso'yu 'Hafif Ticari' Yapacak!
2009 yılı sonunda Toyota Türkiye distribütörlüğünü Sabancı Grubu’ndan alan ALJ’nin
Japonya’ya yaptığı ‘Adapazarı’nda ticari araç üret’ baskısı sonuç verdi
Toyota
tüm dünyada sadece Türkiye’de ürettiği modeli Verso’nun ticari versiyonunu da Adapazarı fabrikasında geliştirip üretmeye başladı
Şubat ayından itibaren 5 koltuklu Kombi ve 2 koltuklu Van versiyonuyla pazara sunulacak ‘Verso Active’ isimli modelle Toyota
Türkiye’de ticari araçlara uygulanan yüzde 10’luk vergi
avantajından
yararlanacak
Geçici bir çözüm
Toyota Türkiye CEO’su Ali Haydar Bozkurt
Verso’nun ticari versiyonu ile
ticari araç pazarındaki eksikliklerini az da olsa kapatacaklarını belirterek
Active modelinin geçici bir çözüm olduğunu ifade etti
Bozkurt
“Japon Toyota’dan Adapazarı’nda yepyeni bir hafif ticari araç modeli üretmelerini istedik” diye konuştu
Bozkurt
Verso’nun ticari versiyonundan yılda ilk etapta 3 bin adet satmayı hedeflediklerini belirterek
toplam Verso satışının ise 5 bine ulaşacağını söyledi
Verso Active Kombi modeli 5 koltuklu olarak üretilirken
Van modeli 2 koltuklu olarak tasarlandı
Verso Active’nin satış
fiyatı
36 bin 500 TL’den başlıyor
Aralıkta Avrupa’da en çok Toyota Türkiye’de satıldı
ALJ Grubun Türkiye’deki distribütörlüğünün çoğunluk hisselerini satın almasını takip eden bir yılın ardından
Toyota Türkiye’nin performans göstergelerinin yükselişe geçtiğini hatırlatan Ali Haydar Bozkurt
“2010 yılında 40 bin 58 satış adedi ile önceki yıla göre yüzde 61 oranında büyüme kaydederek tarihi bir başarıya ulaştık
Avrupa’da 6’ıncı olduk
Yıl başındaki satış öngörümüzün üzerine ekstra 14 bin 500 araç aldık
Bu geçmişte olmazdı
ALJ Grubu’nun ilişkilerinin desteğiyle oldu
Aralık ayında ise Avrupa’da en çok Toyota satan ülke olduk” diye konuştu
2010 yılında satış rekorunun dışında mutlak müşteri memnuniyeti
bayi memnuniyeti gibi
performans
kriterleri ile de markanın gücünü artırdıklarını kaydeden Bozkurt
“Müşteri memnuniyeti bizim için ‘şeref namus meselesi’ oldu
Çünkü müşteri geleceğin teminatıdır” dedi
Bozkurt
2011’de 50 bin
2012’de ise 62 bin adet satış hedeflediklerini kaydetti
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul