11-29-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Reno'nun Göz Kamaştıran Yeni Modeli

Renault, markanın daha coşkulu bir tasarıma doğru yönelişini simgeleyen konsept modeli DeZir’i, Paris Otomobil Fuarı’ndaki dünya prömiyerinden önce günışığına çıkardı 
Gözalıcı çizgileri ve canlı kırmızı rengi ile DeZir, otomobil tutkusunu dışa vuruyor
Elektrikli bir motorla beslenen konsept, elektriğin otomobil tutkusuyla uyumlu olduğunu kanıtlıyor
Laurens van den Acker tarafından yönetilen ilk proje olan DeZir, Renault Design’ın (Tasarım bölümü) yeni vizyonunu ortaya koyacak bir konsept araçlar serisinin başlama vuruşunu oluşturuyor Otomobil, aynı zamanda Marka’nın gelecekteki modellerinin tasarımının temellerini atıyor
DeZir konsept modeli, 2010 Paris Otomobil Fuarı’nda ilk kez tanıtılacak
DEZIR: RENAULT TASARIMIN YENİ VİZYONUNUN İLK ÖRNEĞİ
Markanın "Drive The Change" "Otomobili Değiştiriyoruz, Hayatı Değiştiriyoruz" şeklindeki yeni imzasından esinlenen Renault Tasarım, Laurens van den Acker’in öncülüğünde, yaşam döngüsü üzerine kurulu yeni bir strateji yoluyla şirketin tüm insan odaklı yaklaşımını dışa vurmak için Renault’nun marka kimliği kökenlerinden yararlanıyor
Bu vizyon, böylece, marka ile müşteriler arasında yaşamlarının her deneyiminde bağlantı sağlıyor: Aşık olduklarında, dünyayı keşfettiklerinde, bir aile kurduklarında, çalıştıklarında, dinlenme ve eğlence alanlarında ve belli bir olgunluğa ulaştıklarında
Bu strateji, markanın vizyonu ile uyumlu olarak, üç anahtar sözcükten esinlenen stilistik yeni bir dilin tanımıyla birleşiyor: "yalın", "gözalıcı", "sıcak "
|
|
|