Konu
:
Yeni Porsche 911 Gt3 Rs
Yalnız Mesajı Göster
Yeni Porsche 911 Gt3 Rs
11-29-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Yeni Porsche 911 Gt3 Rs
Daha yüksek motor gücü
Daha düşük ağırlık
Daha kısa vites oranları
İşte ayrıntılar
911 GT3'ün yarış versiyonunun homologasyonu için temel oluşturuyor
Böylece Porsche 911 GT3 RS
Porsche'nin eşsiz yarış geçmişini yeni ufuklara taşımak için kilit bileşenleri sağlıyor ve yol kullanımı için onaylanmış
kökleri 1973'teki klasik Carrera RS 2
7'ye kadar giden
ödün vermeyen
motor sporlarına yönelik 911 versiyonları serisini devam ettiriyor
Porsche 911 GT3'ün kalbini oluşturan güç ünitesi daha önce 911 GT3'te kullanılmış kendini ispatlamış düz altı silindirli “bokser” motoru temel alıyor
911 GT3'ün motoru gibi RS'ninki de artık 3
6 litre yerine 3
8 litre hacme sahip
ama bu modelde daha da fazla güç üretecek ve daha da hızlı bir şekilde yüksek devirlere ulaşacak şekilde tasarlanmış
Araçtaki doğal emişli motor 911 GT3'teki kardeşine göre 15 bg fazla
yani 450 bg üretiyor
Bu önceki Porsche 911 GT3 RS'ye göre 35 bg daha yüksek; altı silindirli modele göre litre başına en az 118 bg üretim anlamına geliyor ki bu da turbo beslemeli olmayan bir motor için son derece yüksek bir değer
Birçok b
aşk
a yüksek performanslı motorların aksine
yeni Porsche 911 GT3 RS'deki güç ünitesi günlük kullanıma da gayet uygun
Yeni 911 GT3 RS kısa mesafeli vites koluna sahip olan
aynı zamanda düşük ağırlık ve yüksek verim için optimize edilmiş özel bir altı vitesli mekanik vites kutusuyla geliyor
Bütün motor ve yol hızlarında performans seviyesini geliştirmek için vitesler 911 GT3'tekine göre daha kısa şanzıman oranlarına sahip
Yeni spor otomobil
Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi'ni (PASM) bünyesinde barındırıyor; bu sistem ilk defa olarak amaca göre yapılmış ve özel olarak şasinin sportif davranışını daha geliştirecek şekilde ayarlanmış
Yalnızca arka aksta değil
ön aksta da daha geniş bir iz genişliğine sahip olan yeni Porsche 911 GT3 RS'nin gövdesi de buna uygun olarak genişletilmiş
Yeni otomobilde ilave çamurluk kemeri kapaklarının kullanılması burunun açıklığını da arttırıyor
Önde 9 inç genişliğinde jantlar ve 245/35 ZR 19 spor lastikler
arkada da 12 inç genişliğinde jantlar ve 325/30 ZR 19 spor lastikler bulunuyor
Porsche Aktif Aktarma Organı Yuvaları (Porsche Active Drivetrain Mounts - PADM) standart olarak geliyor ve yeni Porsche 911 GT3 RS 'in sürüş dinamiklerini daha da yüksek bir seviyeye taşıyor
Sürüş koşullarına bağlı olarak
motor yuvaları sertliklerini ve sönümleme etkilerini aktarma organının kaporta içindeki hareketine direnecek şekilde değiştiriyor; bu yarış pisti ya da çok virajlı bir yol gibi zorlayıcı bir parkurda hızla sürerken dinamik avantajlar sağlıyor
Otomobilin yarış pistindeki nitelikleri de RS'in aerodinamik yapısının GT3'tekine göre daha da fazla bastırma kuvveti oluşturuyor olmasının faydasını görüyor
Porsche bu yarış nitelikleri nedeniyle 2010'da bir b
aşk
a yeni özellik olarak lityum-iyon akü seçeneği sunacak
Geleneksel kurşun akünün yerine geçen bu yenilikçi akü ağırlığı en az 10 kilogram azaltıyor
Yeni Porsche 911 GT3 RS aynı zamanda dinamik görünümüyle de motor sporlarıyla yakın bağlantısını gösteriyor; özel tasarımlı alüminyum kanat desteklerine sahip yeni
büyük karbon fiber arka kanat bunu tasdik ediyor
Cüretkar görünüm dışında diğer ayırt edici sportif motifler arasında düşük sürüş yüksekliği
ekstra hafif titanyum spor egzozun karakteristik ikili boruları ve bu modele özgü özel ön ve arka parçalar sayılabilir
(NTV)
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul