11-04-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Şavşat Anaokulu Artvin Şavşat Tanıtımı
Şavşat Anaokulu Artvin Şavşat
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Şavşat Anaokulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Şavşat Anaokulu resimleri (fotoğrafları), öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Şavşat Anaokulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel etkinlikler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: ARTVİN / ŞAVŞAT
Adı: ŞAVŞAT ANAOKULU
Adresi: ATATÜRK İLKOĞRETİM OKULU YANI OKULLAR CADDESİ - ŞAVŞAT
Telefon Numarası: 4665171165

Şavşat Anaokulu, Şavşat İlçesinin ilk devlet anaokulu olmasının gururu ile eğitime aynı başarı ve azimle devam etmektedir
—Atatürk İlke Ve İnkılâplarına bağlı bireyler olmak üzere eğitim alırlar
—Manevi değerlere bağlı Atatürkçü çocuklar yetiştirmek
—Bilgiyi ezbere dayalı değil, araştırarak, sorgulayarak, yaparak, yaşayarak, edinmelerini sağlamak
—Çocuklarımızın öz disiplinli ve benlik saygısı gelişmiş, toplumda birey olarak yer aldığının farkında olan paylaşımcı, kendini ifade edebilen, sorumluluk sahibi, kendi hakkını korurken başkalarının haklarına saygı gösteren, gelenek ve göreneklerimize karşı duyarlı, doğayı koruma bilinci verilerek eğitim alır
—Farklı sosyo ekonomik çevrelerden tüm öğrencilerimize aynı eğitimi vererek eğitimde fırsat eşitliğini yaratmak
—Milli ve manevi değerlerimize saygılı ve sahip çıkan sağlıklı beyinlerin gelişmesine katkıda
Bulunmak
—Okulumuzda velilerimizin aile katılımı çerçevesinde okuldaki sosyal ve kültürel etkinliklere
Katılımı sağlamak
—Velilerimizin meslekleri ve diğer ilgi alanları konularında okulumuza katkılarını sağlamak
—Okul Öncesi Eğitimdeki yeni gelişmeleri takip edip uygulamak Öğrencilerimizle birlikte en iyi eğitimi vermek,Okul Öncesi Eğitimde aranılan ve tercih edilen bir marka olmak
—Yardımcı personel ile en iyi bakım ve hizmeti sunmak
—Çocuklarımızın gelişim düzeyleri, ilgi alanları, bireysel farklılıkları dikkate alınarak, tüm gelişim alanlarındaki olumlu davranışların daha üst düzeye çıkarılması hedeflenir
—Birer öğrenen olarak, kendi bilgi beceri, tutum ve davranış kavramları düzeyinin sorgulanması
—Ne öğrenmek istediklerini, en iyi nasıl öğreneceklerine karar vermek
—Çocuklarımızın hayal güçlerini, yaratıcı ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirmesi kendi ilgi alanlarının farkına varması
—Ailesinin dışında yaşıtları ile büyüklerle oynamayı öğrenmesi, bağımsız davranışlar geliştirerek kendisinin ve başkalarının duygularını fark etmesi
—Araştırma ve öğrenmeye ilgi uyandırması, problem çözme becerilerinin geliştirilmesi
—Sevgi, saygı, işbirliği, sorumluluk, höşgörü, yardımlaşma, dayanışma, paylaşma davranışlarının
geliştirilmesi
—Türkçeyi doğru ve güzel konuşması
—Eğlenerek, sezdirerek ve oynayarak öğrenmelerini sağlamak
—Çocuğun öğrenmede etkin, seçici ve karar verici öğretmenin ise yenilikleri takip edici olması
—Öğrenmeyi kolaylaştırıcı bir görev üstlenmesi
—Tüm çocukların ilgi ve sevgisini kazanmak
—Çocuklarımızın yaparak yaşayarak öğrenmelerine ortam hazırlamak
|
|
|