11-03-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
İkna Yöntemleri Kitabının Özeti
İkna Yöntemleri
Dünyanın en önemli kurumsal iletişim danışmanlarından Richard Maxwell ve Robert Dickman, İkna Yöntemleri ile pazarlama iletişimine renkli, yepyeni bir boyut getiriyor Bu kitapta,
- İkna etmenin kurallarının ve kurgusunun her sektöre ve kuruma nasıl uyarlanacağını,
- Satışları artırmak, tüketicilerin aklında yer etmek için her markanın nasıl bir hikâyesi olması gerektiğini,
- İnsanların algılarını en çok ne tür hikâyelerin etkilediğini dünyaca tanınan markaların örnek olay incelemeleri ile birlikte okuyacaksınız
Maxwell ve Dickman, kurumsal danışmanlık ve sinema-televizyon dünyasındaki deneyimlerinden yola çıkarak, markalara ve onlardan sorumlu profesyonellere iknanın inanılmaz gücünü gösteriyor
Yazar : Richard Maxwell, Robert Dickman
Yayınevi : Alfa Yayınları
Sayfa Sayısı : 230
Etiket Fiyatı : 12,00 YTL
Basım Tarihi : Temmuz 2008
|
|
|