Yalnız Mesajı Göster

İkna Yöntemleri Kitabının Özeti

Eski 11-03-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

İkna Yöntemleri Kitabının Özeti



İkna Yöntemleri

Dünyanın en önemli kurumsal iletişim danışmanlarından Richard Maxwell ve Robert Dickman, İkna Yöntemleri ile pazarlama iletişimine renkli, yepyeni bir boyut getiriyor Bu kitapta,
- İkna etmenin kurallarının ve kurgusunun her sektöre ve kuruma nasıl uyarlanacağını,
- Satışları artırmak, tüketicilerin aklında yer etmek için her markanın nasıl bir hikâyesi olması gerektiğini,
- İnsanların algılarını en çok ne tür hikâyelerin etkilediğini dünyaca tanınan markaların örnek olay incelemeleri ile birlikte okuyacaksınız
Maxwell ve Dickman, kurumsal danışmanlık ve sinema-televizyon dünyasındaki deneyimlerinden yola çıkarak, markalara ve onlardan sorumlu profesyonellere iknanın inanılmaz gücünü gösteriyor

Yazar : Richard Maxwell, Robert Dickman

Yayınevi : Alfa Yayınları

Sayfa Sayısı : 230

Etiket Fiyatı : 12,00 YTL

Basım Tarihi : Temmuz 2008


Alıntı Yaparak Cevapla