Konu
:
Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti
Yalnız Mesajı Göster
Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti
11-03-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti
Pazarlama Savaşı
Pazarlamanın temellerini değiştirmiş iki ünlü uzman gene karşınızda
Pazarlama Savaşı Jack Trout ile Al Ries'in yirmi yıl önce yayımladıkları Pazarlama Savaşı'nın 21
yüzyılın yeni gerçeklikleri temelinde gözden geçirilmiş yeni baskısı
Son yirmi yılın pazarlama ve reklam kampanyalarının deneyimleri ele alınıyor
Ancak Trout ve Ries, önerdikleri stratejilerin bugün de geçerliliklerini koruduğu görüşündeler:
"Pazarlama bir savaştır; burada düşman rakipler ve fethedilecek yer de müşteridir
"
Kitabın içerdiği konulara örnekler:
- Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri;
- Büyük/küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar;
- Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları ve
- Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi
Günümüzdeki pazarlama savaşlarında rakiplerinizi etkisizleştirmek için sizi benzersiz cephanelikle donatacak bir kitap
Yazar
:Al Ries
Yayınevi
:Optimist Yayın Dağıtım
Sayfa Sayısı
:230
Etiket Fiyatı
:24,00
Basım Tarihi
:Ocak 2007
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul