Yalnız Mesajı Göster

Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti

Eski 11-03-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti



Pazarlama Savaşı

Pazarlamanın temellerini değiştirmiş iki ünlü uzman gene karşınızda
Pazarlama Savaşı Jack Trout ile Al Ries'in yirmi yıl önce yayımladıkları Pazarlama Savaşı'nın 21 yüzyılın yeni gerçeklikleri temelinde gözden geçirilmiş yeni baskısı Son yirmi yılın pazarlama ve reklam kampanyalarının deneyimleri ele alınıyor Ancak Trout ve Ries, önerdikleri stratejilerin bugün de geçerliliklerini koruduğu görüşündeler:
"Pazarlama bir savaştır; burada düşman rakipler ve fethedilecek yer de müşteridir"
Kitabın içerdiği konulara örnekler:

- Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri;
- Büyük/küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar;
- Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları ve
- Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi
Günümüzdeki pazarlama savaşlarında rakiplerinizi etkisizleştirmek için sizi benzersiz cephanelikle donatacak bir kitap

Yazar:Al Ries

Yayınevi:Optimist Yayın Dağıtım

Sayfa Sayısı:230

Etiket Fiyatı:24,00

Basım Tarihi:Ocak 2007


Alıntı Yaparak Cevapla