10-25-2012
|
#2
|
Prof. Dr. Sinsi
|
The Sims Oyunun Çözümü
Daha sonra yeni bir aile oluşturma kısmına girdiğinizde her bireyinizin karakterini belirleyen özellikler göreceksiniz Siz en fazla 25 puan dağıtabiliyorsunuz Sonuçta oluşturacağınız karakter sizin oyun boyunca yapacağınız işleri etkileyecektir Şimdi bu özellikleri ve ne işe yaradıklarını belirleyelim
Neat (Titiz, tertipli): Buraya ne kadar fazla puan verirseniz siminiz o kadar titiz olacaktır Bunun oyununuzdaki etkisi ise şöyle olur: Titiz simler yemek yendikten sonra masadaki kirli tabakları yıkama eğilimindedirler Aynı zamanda uyandıktan sonra yataklarını düzeltirler ve tuvaletten sonra ellerini yıkarlar Kısacası evi derli toplu tutarlar Dağınık simlerse tam aksine bulaşıkları ortada bırakırlar, çöpün dolmasını umursamazlar, ellerini yıkamazlar
0-2 : Tam bir dağınık sim örneği
3-7 : Ortalama bir sim Genelde bulaşık yıkamak ve çöpü atmak gibi işleri halledebilir
8-10 : Temizlik delisi bir sim isteyenlere
Outgoing (Canayakın): Çok puan vermeniz sıcakkanlı bir sim oluşturmanızı sağlar Sıcak kanlı simler daha kolay arkadaş edinebilirler Genelde üst seviye ilişkilerden (sarılmak ve öpüşmek gibi) hoşlanırlar ve daha az geri çevirirler Canayakın simlerin sosyal ihtiyaçları diğerlerine göre daha çabuk düşer Az vermeniz sonucunda soğuk bir siminiz olur Soğuk simlerin de sosyal hayatları vardır ama daha az
0-2 : Soğuk ve çekingen bir sim Arkadaşlıktan kurmaktan pek hoşlanmazlar ve zor arkadaş olurlar
3-7 : Biraz daha ılıman bir sim Çekingen simler kadar dışarıda kalmasa da yine de muhabbetlere biraz geç girer
8-10 : Canayakın ve sıcakkanlı bir sim Arkadaşlık kurmayı çok sever ve sosyal hayatı hareketli olur
Active (Hareketli): Çok puan vermeniz kıpır kıpır ve yerinde duramayan bir simle sonuçlanır Hareketli simler enerji isteyen aktiviteleri daha çok severler (yüzme, dans gibi) Tam tersi olan tembel simler içinse rahat bir koltuğa kurulup TV seyretmek gibisi yoktur Aynı zamanda tembel simlerin rahatlık (Comfort) durumları daha çabuk düşer
0-2 : Tam bir tembel Rahat bir koltuk ve bir TV bu simi eğlendirmeye yeter
3-7 : Çok hareketli olmasa da bütün gün koltukta oturanlardan da değildir
8-10 : Enerjik ve yerinde duramayan bir sim Her tür hareketli aktiviteden hoşlanırlar
Playful (Şen, neşeli): Neşeli simler oyunlardan (Bilgisayar, bilardo  ) ve şakalardan daha çok hoşlanırlar Ciddi simler ise tam bir kitap kurdu olurlar Gazete ve kitap en çok hoşlandıkları şeylerdir
0-2 : Büyük bir ciddiyetle etrafta gezinen ve kitap okumaktan çok hoşlanan simler için ideal
3-7 : Oyunlardan ve şakalardan hoşlanırlar fakat kendilerini fazla kaptırmazlar
8-10 : Şakalardan ve her tür oyundan kesinlikle hoşlanır
Nice (Kibar, iyihuylu): Doğal olarak kibar simler sosyal ilişkilerinde daha başarılı olurlar Tersi ise tam bir aksi sim Sonuç bir baş belası olabilir
0-2 : Aksi ve sinirli bir sim örneği Sosyal ilişkilerinde yalnız bırakmaya gelmez
3-7 : Çok aksi davranışları olmayan ılımlı bir grup
8-10 : Tam bir iyi niyet timsali İnsan böle arkadaşları olmasını hep ister
Siminizin kişiliğini oluştururken kullanacağınız 25 puan var Bu puanı istediğiniz gibi dağıtabilirsiniz ve hepsini dağıtmak zorunda da değilsiniz Siminizin karakterini oluştururken dikkatli olun çünkü bu onun hayatındaki her şeyi ciddi bir biçimde etkiliyor
Doğal olarak farklı karakterlerdeki simlerin eğlence anlayışları da farklı oluyor alttaki listede hangi simin ne tür eğlenceleri sevdiğini görebilirsiniz
Neşeli: Aquarium, Computer, Doll house, Guinea Pig, Piano, Pinball, Pool Table, Train Set, TV (Cartoons), VR Glasses
Ciddi: Newspaper, Book, Chess Table, Looking at Paintings
Hareketli: Basketball, TV (Action), Pool, Radio
Tembel: TV (Any Channel!), Computer
Canayakın: Hot Tub, TV (Romance)
Aksi: TV (Horror)
|
|
|