Konu
:
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy Oyunun Çözümü
Yalnız Mesajı Göster
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy Oyunun Çözümü
10-25-2012
#
6
Prof. Dr. Sinsi
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy Oyunun Çözümü
CAPTURE CRIME LORD - CORUSCANT:
Görevimiz, daha önce üretimi yasaklanan Suikastçi Droid’lerin kara borsaya akın ettikleri konusunda alınan kaynağı belirsiz bilgi üzerine, bu droid’leri ürettiği düşünülen suç babası Lannik Racto’yu ele geçirip fabrikasının yerini öğrenmek
Bölüme başlamadan önce “Destructive Electro-Magnetic Pulse Z Gun” silahını ve “Thermal Detenator” (Termik Patlayıcı) mutlaka alın
(THERMAL DETENATOR: A sınıfı olup 20 metrelik etki alanına sahip ve stabil olmayan bir bomba
)
Nedenini az sonra anlayacaksınız
İntroda anladığınız gibi Lannik Racto geleceğimizi öğrenmiş ve kendisine ulaşmamızı engellemek üzere köprüyü havaya uçuruyor
Bizi hiçbir şeyin yıldıramayacağını henüz bilmiyor anlaşılan
İlerleyin ve yolunuza çıkan düşmanlarla Coruscant Hava Taksisinin üzerinden size ateş eden Rodian’ı öldürün
(CORUSCANT HAVA TAKSİSİ: 8 metre uzunluğunda küçük ve üstü açık bir hava taşıtı
)
Balkonun sonuna kadar devam ederek karşıdaki binanın üzerinden size ateş eden Rodian’ı şimdiden temizleyin ki daha sonra başınızı ağrıtmasın
Geri dönüp hava taksisinin üzerine, oradan da diğer binanın çatısına atlayın ve gelen iki Weequay’ı yok edip sol taraftan devam edin
Sizi bekleyen üç güvenlik görevlisini haklayıp oradan diğer binanın balkonuna atlayın
Devam edip yolunuza çıkanları temizleyin
Ayrıca yukarıdan size ha bire bomba fırlatan Mon Calamari’yi öldürmeyi de ihmal etmeyin
Devam edip sandıkların bulunduğu çatıya geldiğinizde, köşedeki sandığın arkasından bir kalkanlı robot çıkacak
İşte bölümün başında almanızı söylediğim silahı kullanma vakti geldi
Aslında bu robotları kılıcınız ile de öldürebilirsiniz ama bu şekilde öldürmeye kalktığınızda robotun koruyucu kalkanının devreye girdiği anı iyi kollamanız gerekiyor
Yani işiniz oldukça zorlaşıyor, çünkü kalkan devreye girer girmez size epeyce zarar veriyor
Bu robotları ancak ve ancak belirttiğim silah ve patlayıcı ile öldürebilirsiniz
Robotu haklayın ve aşağıda bir hava taşıtının park halinde bulunduğu çatıya atlayın
Gelen iki düşmanın icabına bakarak içeriye girin ve buradaki iki düşmanı da haklayarak ortadaki asansör ile yukarıya çıkın
Balkonda bekleyen düşmanı aşağıya atıp ilerleyin ve yolunuza çıkan düşmanlarla kalkanlı robotu yok edin
Oradan diğer binanın çatısına atlayın ve peş peşe üç lazer yansıtıcının üzerinden atlayarak devam edin
Yolunuza çıkanları temizleyerek sağ tarafa yönelin
Aşağıdaki çatıda bir kalkanlı robotun daha sizi beklediğini göreceksiniz
Mermi ve Termik Patlayıcıları idareli kullanmamız gerektiğinden bence hiç bulaşmayıp aşağıya atlar atlamaz “Speed” gücünüzü kullanarak sağ taraftan devam ederek karşı binaya atlayın
Çıkıntının üzerinden devam edip diğer tarafa geldiğinizde, bölümün başında havaya uçurulan köprünün diğer tarafına gelmiş olacaksınız
Büyük kapıdan içeriye girin
İçeride iki Dark Jedi sizi bekliyor olacak
Birinin elinde kılıç var, diğeri ise sadece güç kullanarak ona yardımcı oluyor
İkisinin de bir güzel icabına baktıktan sonra odanın sonundaki asansör ile yukarıya çıkın
Bir intro girecek ve Lannik Racto ile karşılaşacağız
Eleman elindeki uzaktan kumandayla bir kapıyı açacak ve bizi dört kalkanlı robot ile baş başa bırakacak
“Destructive Electro-Magnetic Pulse Z Gun” silahıyla dördünü de çok kolay öldürebilirsiniz
Silahın şarjı biterse Thermal Detenator ile devam edin
Hepsini öldürdükten sonra gelen introda Lannik Racto’yu ele geçirmiş ve bölümü bitirmiş olacaksınız
CULT INVESTIGATION - DOSUUN:
Yeni Cumhuriyet İstihbaratı, Dosuun gezegeninden gelen bir yayını ele geçirmiştir
Yayının şüpheli bir grup tarafından gezegendeki bir üsten yapıldığı düşünülüyor ve bu bölgede Cumhuriyet Birlikleri olmadığından bizim araştırmamız isteniyor
İntro’da izlediğiniz gibi gafil avlanıyor ve yakalanıyoruz
Göbekli düşmanımız ışın kılıcımız dahil tüm silahlarımızı elimizden almış
Demek ki neymiş? Gidip kılıcımızı geri alacağız
Bulunduğunuz hücreden yukarıya atlayıp küçük odaya girin ve duvardaki silahlardan alarak kapıdan çıkın
Sizi karşılayan Fırtına Birliği Askerlerini öldürüp bir intro girene kadar sol taraftan devam edin
İntro’nun ardından bay göbek yukarıdan bize güçlü bir silah ile ateş edecek
Hemen “Speed” kullanarak karşıdaki kapıdan içeriye dalın
İçerideki üç askeri öldürüp sağ taraftaki Trip Mines’ları patlatarak arkasındaki odaya girin ve içerideki iki askeri halledin
Güvenlik görevlisinin üzerinden çıkan anahtarı alın
Geri dönün ve koridordan devam ederek aldığınız anahtar ile soldaki kapıyı açın
İçeride karşılaştığınız üç askerin işini bitirin ve merdivenden yukarıya çıkarak orada bulunan kolu çekin
Tekrar aşağıya inip karşıdaki asansör ile yukarıya çıkın
Buradaki askeri ikiye bölüp diğer kapıdan devam edin
Gördüğünüz yeşil renkli kapılar açık olan kapılardır
Bir sonraki kapıdan da geçtiğinizde büyük bir odaya geleceksiniz ve kumanda masasının başında iki asker ile karşılaşacaksınız
İşlerini bitirip kumanda masasındaki kolu çekerek Trip Mines’ların bulunduğu duvarın arkasındaki kapının açılmasını sağlayın
Trip Mines’ları patlatarak açtığınız kapıdan devam edin
Koridorda iki asker sizi bekliyor olacak
Haklayın ve karşıdaki kapıdan geçmeden önce içerisinin oldukça kalabalık olduğunu bilin
İçerideki herkesin işini bitirdikten sonra tekrar geldiğiniz kapıdan çıkın
Sağ veya soldaki asansörlerden herhangi biriyle aşağıya (geldiğiniz yere) inin
Bu kez soldaki kapıdan devam ederek atış poligonuna gelin
Orada bulunan kolu çekerek hedeflerin arkasındaki lazer perdeyi kaldırın
Sabit silahın başına geçin ve hedeflerin arkasındaki duvara ateş ederek duvarın tamamen kırılmasını sağlayın
Kırdığınız duvarın dibine geldiğinizde tam karşınızda büyük bir pencere göreceksiniz
Pencerenin yanında duran sandığa ateş edip patlatarak pencerenin kırılmasını sağlayın
Dışarıya çıktığınız anda sol taraftan bir AT-ST size doğru gelecek
Ona aldırmadan “Speed” kullanarak kırdığınız camdan içeriye dalın
Sol taraftaki küçük odanın yanındaki sandığa ateş ederek patlatın
Kırılan camın arkasındaki güvenlik görevlisini halledin ve içeriye girip oradaki kolu çekerek bir üst kattaki kapının açılmasını sağlayın
AT-ST’lerin arasındaki kapılardan geçerek asansör ile yukarıya çıkın
Açtığınız kapıdan bir intro girene kadar devam edin
İntro biter bitmez “Speed” kullanarak sandıkların arkasındaki sabit silahın başına geçin
İlk önce yukarıdan size ateş eden bay göbek’e ateş edin
Kısa bir intro ile içeriye kaçacak
Daha sonra etraftaki askerleri ve özellikle aşağıdaki (daha önce es geçtiğiniz) AT-ST’yi makineli silah ile haklayın
İlerleyin ve balkonun sonundaki kapıdan içeriye dalın
İçerideki güvenlik görevlilerin işini bitirdikten sonra soldaki koridora girip kapıdan geçin
Yolunuza çıkan askerleri temizleyerek koridorun sonundaki odaya dalın
İçerideki askerleri biçip odadaki asansör ile aşağıya inin
İntro girene kadar dümdüz ilerleyin
Bay göbekle hesaplaşma zamanı
Intro biter bitmez “Speed” kullanarak ilerleyin ve üst katlara atlayarak düşmanın bulunduğu mekana ulaşın
Düşmana dikkat ederek elinize güçlü bir silah alın ve ona fırsat vermeden sürekli ateş edin
Yeterince zarar verdiğinizde giren bir intro ile hem kılıcımıza kavuşmuş olacağız, hem de bölümü bitirmiş olacağız
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul