Konu
:
The Longest Journey Oyunun Çözümü
Yalnız Mesajı Göster
The Longest Journey Oyunun Çözümü
10-25-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
The Longest Journey Oyunun Çözümü
Hayatının en uzun macerasına hoşgeldin
Korkma, ışığa doğru yaklaş
İlk girişinde biraz garip hissedebilirsin ama bir kez alıştıktan sonra gayet sıradan bir iş olduğunu göreceksin
Yaklaş ve içeriye doğru bir adım at
Artık Arcadia’dasın
Düzenin ve bilimin sona erip kaosun ve büyünün başladığı yer
Ha bu arada, hazır gelmişken şu dünyaları da bir kurtarıverirsin artık, ne dersin?
GİRİŞ BÖLÜMÜ
Şu an April’ın rüyasındayız ve bu garip yerde yapacak işlerimiz var
Sağ tarafa doğru ilerleyerek yumurtanın olduğu ekrana gelin
Yumurta düşüp yuvarlanınca yuvasından ağaç kabuğunu alın
Arkanızdaki ağacın dalını kopardığınız zaman ağaç dile gelecek
Onunla konuştuktan sonra sağa devam edip akan suyu görün, kabuk ile dalı birleştirip su üzerinde kullanın
Dönüp ağaçla yeniden konuşun
BÖLÜM 1: PENUMBRA
Yeni güne merhaba deyin
Yapacak çok işimiz var
Öncelikle yatağın yanındaki masadan ajandanızı alın
Yakından incelerseniz arasında çalışma saatlerinizin olduğu kağıdı bulacaksınız
Dolabı açıp içinden maymunu alın, ona da yakın bir bakış atarsanız tek gözünün çıkmak üzere olduğunu göreceksiniz
Gözü çıkarıp alın
Odadan çıkınca karşınızda Zack’i bulacaksınız
Onunla konuştuktan sonra aşağı inip panoya bir göz atın ve sağ üst köşedeki notu çıkarıp alın ve yakından bakın
Arkanızdaki kanepede oturan Fiona’yla not hakkında konuşursanız size yüzüğünüzü verecektir
Bu arada oturup bir süre Fiona’yla sohbet edebilir ve birşeyler öğrenebilirsiniz
Pansiyondan ayrılmadan önce masanın üzerindeki kibrit kutusunu almayı unutmayın
Dışarıdayken sola dönüp makineyi görün
Yakından baktığınızda bozuk olduğunu göreceksiniz
Öncelikle yüzüğünüzü kullanarak üst taraftaki kopmuş kabloyu birleştirin
Şimdi yapmanız gereken sağ taraftaki sarı düğmelerin altında bulunan mavi kolların hepsini yatay duruma getirmek
Bunu yaparken tek bilmeniz gereken altında kırmızı ışık yanan kolun kilitlenmiş olacağıdır
Bu durumda diğer üç kol hareket ederken bu kol durumunu korur
Kolları rasgele çevirerek rahatça halledebilirsiniz bu işi
İşiniz bitince soldaki vanayı çevirin (büyük dümeni değil) ve basıncı düşürün
Daha sonra dümeni çevirip suyu boşaltın ve son olarak boruyu tutan kırmızı pense ile birlikte yüzüğünüzü de alıp bu ekrandan çıkın
İlerleyip bankta oturan Cortez’i görün
Onunla kısa bir süre konuştuktan sonra okula gitmek için önce Bridges’e, sonra da parka gitmeniz gerekiyor
Parktayken akademiye giden yolu seçin ve
okul
binasının önüne ulaşın
İçeri girip çöp kutusundan eldiveni alın
Yukarı çıkın, raftan palet ve fırçanızı alıp tuval üzerinde kullanın
Bir süre sonra arkadaşınız Emma gelecek
Cortez’den size bir mesaj olduğunu söyleyecek
Artık okuldan ayrılabiliriz
Köprülerin olduğu alana dönüp kafeye giden yolu takip edin
İçeri girmeden önce hemen soldaki Mystery Door’a bir göz atın
İçeri girdiğinizde önünüzdeki şeker kutusundan biraz şeker alın ve Charlie’yle konuşun
Kafenin içine ilerleyip söz konusu Jukebox’ın yanındaki postere bir göz atın
Posterin altına iliştirilmiş biletlerden birini alın
Kırmızı taburede oturan patronunuz Stanley’le konuşup ajandanızın arasından bulduğunuz kağıdı verin ve paranızı alın
Kafeden ayrılmadan önce masadan bir tane ekmek alın ve bu arada oradaki Emma ve Marcus’la da konuşabilirsiniz
Pansiyona dönüp odanıza çıkın ve pencereyi açıp aşağı bakın
Çamaşır ipine dokunmayı denerseniz ip yere düşecek
Kafeden aldığınız ekmeği şişme ördek üzerinde kullanınca bir martı gelip ekmek kırıntılarını yiyeceğim diye ördeği patlatacak
Şimdi zinciri çekin ve çamaşır ipini alın
Buradan ayrılıp kafenin bulunduğu yere gidin
Hemen sağ tarafta ördeği göreceksiniz
Delinen yeri bantlanmış
Ördeği alın ve bandını çıkarın
Köprü ekranına dönüp metro çıkışını seçin
Metroya indiğinizde öncelikle önünüzdeki makineden kredi kartınızı kullanarak bilet alın (biletinizin süresini belirleyip lens üzerinde kredi kartınızı kullanın)
Şimdi içeri geçebilirsiniz
Metroya binmeden önce sol taraftaki raylardan çıkan kıvılcıma bir göz atın
Anahtarı alabilmek için ördeği şişirmeli ve ardından ip ve pense üzerinde kullanmalısınız
Oluşan aleti de kıvılcım üzerinde kullanıp anahtarı çekmeniz gerekiyor
İşiniz bitince metroya binin, metrodayken başınızın hemen üzerinde asılı duran haritaya bakıp Waterdown Bridge’i seçin
Resim sergisinin yapıldığı binaya girin ve binada Cortez’i görene kadar sağ tarafa doğru ilerleyin
Onunla olan konuşmanızdan sonra pansiyona geri dönebilirsiniz (kafedeyken patronunuz Stanley’e bu gece çalışabileceğinizi söylediyseniz kafeye gidin)
Pansiyondayken odanıza çıkmak yerine holde oturan Fiona ve Mickey’le sohbet edin
Tüm konuşmanız bitince Fiona size beraber televizyon izlemeyi önerecek, siz de kabul edip koltuğa kendinizi bırakacaksınız
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul