Yalnız Mesajı Göster

The Longest Journey Oyunun Çözümü

Eski 10-25-2012   #2
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

The Longest Journey Oyunun Çözümü




BÖLÜM 2: THROUGH THE LOOKING GLASS
Aşağı kata inin ve Fiona’yla konuşun Ona Cortez’i sorduğunuzda bunu Zack’in bilebileceğini söyleyecek Yukarı kata çıkın ve odanızın hemen karşısındaki odada kalan Zack’in kapısını çalın Vereceği bilgi karşılığında sizden bir randevu kopartmak isteyecektir Cortez’i bulmak için bu isteğini kabul etmelisiniz

Cortez’in Mercury Theater’da olduğunu öğrendikten sonra metroya binip Metro Circle’a gidin Sağdaki yola girip sırasıyla East Gateway ve Down The Street yollarını kullanın Biraz sağa ilerlerseniz salonu göreceksiniz Ama ne yazıkki ana kapıdan giremeyeceksiniz Bu yüzden alternatif yollar aramalıyız Çöp kutusunu itip altından çıkan gaz üzerinde kafeden aldığınız şekerleri kullanın Arkanızdaki direğe yaslanmış olan adamla konuşun ve onun şekerlerden hoşlandığını öğrendiğiniz zaman az önce gaz üzerinde kullandığınız şekeri bu adama verin Temizlikçiyle aralarında geçenlerden sonra soldan bir önceki ekrana dönün ve adamın yere düşürdüğü şapkayı alın Şimdi salonun önüne dönün ve direğin altındaki elektrik kutusuna bakın Kutuya yakından baktığınızda bir kablonun kısa devre yaptığını göreceksiniz Inventory’e girip bandı eldiven üzerinde kullanın ve bu birleşimi de kablo üzerinde kullanın Temizlikçi adamın girdiği kapıdan geçin ve içeride göreceğiniz kapının yanına ilerleyin Bu kapının sol tarafında üst üste yığılmış kutular ve bunların en üstünde de bir çöp torbası göreceksiniz Oyuncak maymunu kutuların üstüne, dedektifin şapkasını da çöp torbasının üstüne koyun, ardından kapının sağındaki çöp kutusunun kapağını açıp içini kibrit kutunuzu kullanarak yakın Temizlikçi dönüp maymunluk yapmaya başladığında açık kalan kapıdan geçip sinema salonuna ulaşın Cortez, aranızda geçen konuşmadan sonra size bir boyut kapısı açacak İçeri girmeyi kabul edin ve ışığa adımınızı atın

Arcadia’daki bu ilk gezintiniz tapınakta başlıyor Diğer odaya geçene kada sağa ilerleyin Rahibi gördüğünüzde onunla konuşmaya çalışın ama anlamadığınız bir dilde konuşuyor Tek yapmanız gereken söylediklerini tam olarak anlayana kadar sesinizi çıkarmamak Daha sonra rahip sizi tapınağın dışına çıkaracak İsterseniz şehire bir göz atabilirsiniz bu arada İşiniz bitince rahibin yanına dönüp uzun bir hikayeye hazırlanın Hikayeden sonra rahibe Brian Westhouse’ı sorun Şimdi tapınaktan ayrılabiliriz

Dışarıda şehre açılmadan önce Stalls alanına bir uğrayın Burada özellikle rahibin bahsettiği haritacıyla konuşmanız gerekecek Ona Brian Westhouse’ı sorun ama hiçbirşey öğrenemeyeceksiniz Bir süre sonra haritaların dağıtımını yapan çocuk gelecek ve haritacı onu kovacak Bu fırsatı değerlendirip işe girin ve haritacıdan dağıtım yapacağınız kişilerin listesini alın İkinci sırada adamımız Brian “Rolling Man” Westhouse’ı göreceksiniz Ama öncelikle ilk sıradaki adamın haritasını götürmelisiniz

Söz konusu adamı bulabilmek için öncelikle şehir haritasına geçin ve buradan City Gates’i seçin Daha sonra Docks bölümüne geçip kaptanın gemisine giden yolu takip edin Haritayı vermeniz gereken kişi gemi ekranına geçtiğinizde tam karşınızda göreceğiniz Kaptan Nebevay Ona haritayı verdikten sonra imzalaması gereken sipariş listesini uzatın Ama adam müziksiz imzalamak istemiyor City Gates ekranına dönün ve müzik aletleri satılan tezgahı bulup bir flüt satın alın Geri dönüp Nebevay’a listeyi imzalatın

Haritacıya dönmeden önce Small Pier’e uğrayıp göreceğiniz yaşlı adamla, üzerinde oturduğu sandık ve kuş başta olmak üzere konuşun Şimdi haritacının yanına dönebilirsiniz Evet, sırada aradığımız Westhouse var Haritacının uzun tarifinden sonra Westhouse’s Bungalow’a tıklayın ve haritayı verin Listeyi de imzalattıktan sonra onunla Cortez ve diğer şeyler hakkında konuşun Konuşmanız bitip ayrılmak için geri döndüğünüzde Brian size bir saat verecek İğneyi saat üzerinde kullandığınızda bir boyut kapısı açılacak ve kendinizi yeniden dünyada bulacaksınız

Döndüğünüzde Cortez’in bıraktığınız gibi beklediğini göreceksiniz Konuşma ilerlediğinde dünyayı kurtarmakla ilgili olanı seçmeye dikkat edin Şimdi kafeye gidip Charlie’yle konuşun İçeri girip koltuklardan birine kendinizi bırakın, çok geçmeden Emma gelecek Onunla konuşup isterseniz beraber konsere gitmeyi kabul edin, isterseniz de Zack’le olan randevunuza gidin

BÖLÜM 3: FRIENDS AND ENEMIES
Odadan çıktığınızda Zack’i göreceksiniz Onunla konuştuktan sonra metroya binip Hope Street’e gidin Buraya ulaştığınızda katedrale girin ve içeri doğru ilerleyin İçeride göreceğiniz Peder Raul’la konuştuktan sonra katedralden ayrılın ve tepesinde 87 yazan binaya girin Merdivenlerde gördüğünüz çocuk Warren Hughes oluyor Onunla yaptığınız anlaşmadan sonra buradan ayrılıp Metro West’e gidin

Polis istasyonuna giderseniz eğer bir televizyon haberi göreceksiniz Ardından karakolun önüne ilerleyin ve kapıda bekleyen polisten içeri giremeyeceğinizi öğrenin Ama polisin söylediğine göre çöp arabalarının izlediği yol bizi karakolun içine ulaştırabilir Ana caddeye dönüp sokağın isminin yazılı olduğu tabelaya bakın, yolu kapayan barikatı hareket ettirebilecek kodu öğrenmiş olacaksınız Şimdi barikata tıklayıp onu yoldan uzaklaştırın ve hemen arkada duran büyük çöp kutusuna girin Bir kamyon gelip kutuyu ve tabi sizi alıp götürecek Artık içerdesiniz Evraklarla uğraşan şişman memureyle konuşun ve kapıların bozuk olduğunu öğrenin Kapıları tamir edecek işçiler ise biraz sağdaki banka oturmuş pinekliyorlar Onları yeniden işlerinin başına döndürmeliyiz Tamircilerle konuşun ve bozuk kapının solunda duran alet kutusundan bulacağınız evrağı alın Bunu götürüp şişman tamirci üzerinde kullanın Aradığımız evrak bu değil Memureye gidip tamircinin istediği 09042 numaralı formu isteyin Tamirci bunu da kabul etmeyecek Memureye dönüp 09042-A numaralı formu alın ve tamirciler en sonunda çalışmak zorunda kalacaklar Odanın ortasında duran iki telefon dikkatinizi çekmiştir Yüzü size dönük olan telefonun ekranına bakıp numarasını öğrenin


Alıntı Yaparak Cevapla