Yalnız Mesajı Göster

Chapter İ: Pi-Ramses - Oyunun Tam Çözümü

Eski 10-25-2012   #3
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Chapter İ: Pi-Ramses - Oyunun Tam Çözümü




Muhafızın yanına geri gidip, yılan hipnozu büyüsünü kullanın Daha sonra muhafızla konuşup, ona Inventory’nizdeki objelerden herhangi birini gösterin Sağ tarafa dönüp lambaya tıklayın, Ptah’ın yüksek rahibi Khaemouaset yanınıza gelecek Rahibe papirüsü verdikten sonra, onunla konuşarak tüm seçenekleri seçin Konuşmalardan sonra sağ tarafa dönüp dolabı açın Wadjet-eye’ı, daha sonrada bıçağı çatlağa kullanarak kurumuş akrebi alın Bunun üzerine Khaemouaset size rüzgarı kontrol edebilmeniz için bir obje verecek Ortadaki masadan anahtarı alın ve onu açık dolabın arkasındaki sandığa kullanın

Sandığın kapağını açmak öyle kolay değil, yani sadece anahtarı sokmakla olmuyor Aşağıdaki resme bakarak, kilidin içindeki çarkları görebilirsiniz
Resimdeki çarklar şöyle;
1- Bakır
2- Ardıç ağacı
3- Fildişi
4- Abanoz
5- Gümüş
6- Altın
Gelelim sandığı açmaya Alttaki oku kullanarak çubuğu saatin ters yönünde bir kez çevirin İkinci boşluğa ardıç ağacını yerleştirip, onu 2 kez çevirin (yön fark etmiyor) Altıncı boşluğa altın çarkı yerleştirip, yeşil buton ortaya çıkana kadar onu çevirin Beşinci boşluğa gümüş çarkı yerleştirip, üstteki oku kullanarak onu saat yönünde bir kez çevirin Birinci boşluğa bakır çarkı yerleştirip, onu saat yönünde bir kez çevirin İkinci boşluğa ardıç ağacı çarkını yerleştirip, onu saatin ters yönünde bir kez çevirin Beşinci boşluğa gümüş çarkı yerleştirip, yeşil buyon ortaya çıkana kadar onu çevirin Dördüncü boşluğa abanoz çarkı yerleştirip, yeşil buton ortaya çıkana kadar onu çevirin Üçüncü boşluğa fildişi çarkını yerleştirip, yeşil buton ortaya çıkana kadar onu çevirin İkinci boşluğa ardıç ağacı çarkını yerleştirip, yeşil buton ortaya çıkana kadar onu çevirin Son olarak birinci boşluğa bakır çarkı yerleştirip, yeşil buton ortaya koyana kadar onu çevirin Eğer her şeyi doğru yaparsanız, sandık açılacak Sandığın içinden Kyphi esansını alıp, onu Khaemouaset’e verin; esansın tamamlanmamış olduğunu öğreneceksiniz, güzel kokulu bir ota ihtiyacımız var Kilisenin karşısındaki göle doğru gidin ve sepet yapan adamla güzel kokulu ot (fragrant rush) hakkında konuşun Sizden, balığa fırlattığı bıçağını geri getirmenizi isteyecek Eğer bunu yaparsanız, güzel kokulu otu alacaksınız Bıçak, gölün ortasındaki nilüferde, onu bir şekilde almalıyız Gölün diğer tarafındaki su rezervine gidin ve buradan ipi alın Girişin yakınında, sağ taraftaki duvarın üzerindeki kuşun yanına gidin Yerdeki çakıl taşlarını alıp, onu kuşa doğru fırlatın Kuş kaçarken, bir bakır parçasını yerinden sökecek, onları alın; ip ile kanca otomatik olarak Inventory’nizde birleşecekler
Sepet yapan adamın yanına geri dönün ve yüzünüz göle dönükken, yakındaki nilüfere kancanızı kullanın Maya, kanca yardımıyla nilüferi kendine çekecek ve içindeki bıçağı alacak Bıçağı sepet yapan adama verdiğinizde, size kokulu otla (fragrant rush) birlikte bir de nilüferi tohumu verecek Kiliseye geri dönüp Khaemouaset’e kokulu otu verin Bunun üzerine Khaemouaset seremoniye başlayacak ve
Chapter IV: World of Ptah
Yukarı kalkmış taşa doğru ilerleyin ve aşağıya, aktif lav nehrine bakın Sağ tarafa döndüğünüzde, bir örs kayası göreceksiniz Sol tarafa dönüp uzaktaki duvara tıklayarak yakınlaşın Zeminde bir kıskaç göreceksiniz, onu alın Etrafınızda dönüp mağaradan içeri girin Ana odadaki Sakhmet heykeline baktığınızda, elindeki objenin kayıp olduğunu göreceksiniz (yaşamın anahtarı) İçinde Thot’un kafasının bulunduğu kavanoza doğru dönün ve kavanoza kıskacı kullanın Kavanozu açtıktan sonra, kafaya tıklayarak onu sağ tarafa çevirin Buradan dışarı çıktığınızda, aynı yerde olduğunuzu göreceksiniz; her yer lav dolu alana çıkıyor Koridordan çıkıp cüce ile konuşun; Ptah’ı görebilmek için Sistrum adında bir alete sahip olmanız ve onu öven şarkılar söylemeniz gerekiyormuş Evet mikrofonlarınız ses kartınızın Mic girişine takın ve Cücenin tepesinde bir ip var, ona dikkat edin Mağaraya tekrar girin ve bu sefer kafayı arka tarafa çevirerek odadan ayrılın Etrafı incelediğinizde, bronz şerit ve bir kol göreceksiniz, onları alın Mağaraya tekrar geri dönün ve bu sefer kavanozu sol tarafa çevirin Mağaranın 4 bölümünden dışarı çıktığınızda, bir tokmakla karşılaşacaksınız, onu alın Bıçağınızı kullanarak duvardaki ipi kesin Mağaraya girip kafayı sağ tarafa çevirin ve odadan çıkın Örs kayasının bulunduğu yere gidin ve bronz şeridi lav havuzuna kullanarak ısıtın Isıttığınız bronz şeridi örs kayasına kullanıp, tokmağı da onun üzerine kullanın U şekline soktuğunuz bronz şeridine kolu kullanarak müzik aletinin ilk parçasını yapın






Alıntı Yaparak Cevapla