Yalnız Mesajı Göster

Quake İii Team Arena Oyunu İnceleme

Eski 10-25-2012   #4
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Quake İii Team Arena Oyunu İnceleme




Yeni Power-Up'lar ve Item'lar
Bunların ilk dördünü (yanında team power-up yazanlar) takımda sadece bir kişi kullanabiliyor ve herkes bunlardan sadece birine sahip olabiliyor Ayrıca bu team power-up'lar taşıyan kişi ölmediği sürece geçerliliğini korur ancak istediğiniz zaman bırakıp bir power-up'ı alamazsınız Elbette rakip takım bölgesindeki rakibe ait power-up'ları da alamıyorsunuz
Ammo-Regen (team power-up)
Bu power-up'a sahip olan oyuncunun cephanesi kendiliğinden taşıyabileceğiniz maksimum cephane limitine ulaşana kadar yavaş yavaş artar Artış hızı tetiği sürekli basılı tutuşunuz sebebiyle azalma hızından yavaş olduğundan cephanenizin bitme olasılığı vardır Bu power-up'ı bir diğer özelliği de ateş hızınızı (rate of fire) hissedilir bir biçimde arttırmasıdır Yani Rail Gun ile daha seri atışlar yapabilirsiniz
Doubler (team power-up)
Bu power-up aynı Quad Damage gibi çalışır ve düşmana verdiğiniz zararı ikiye katlar Ölmediğiniz sürece taşıdığınız için savunma görevini üstlenen takım elemanları tarafındak kullanılması yararlıdır Quad ile birlikte kullanıldığında normalin sekiz katı (quad'ın ayarına bağlı tabi) yoketme gücüne sahip olursunuz
Guard (team power-up)
Guard'ı alır almaz sağlık ve zırhınız 200'e çıkar Buna ek olarak sağlık puanınız sürekli olarak 200'e yenilenir Bunun yanında 200'lük zırhınız otomatik yenilenmez, ancak topladığınız zırhlarla 200'e ulaşabilirsiniz Guard power-up'ını saldırı veya savunma amaçlı kullanabilirsiniz
Scout (team power-up)
Oyuncunun saldırı ve hareket hızını arttırır Bu power-up'ı kullanan oyuncu normalden çok daha hızlı hareket edebildiğinden düşman üssüne vur-kap-kaç'lar için idealdir Bunun yanında oldukça büyük bir dezavantajı vardır: Scout'u alan oyuncunun zırhı sıfırlanır ve bir daha zırh alamaz
Kamikaze
Taktiksel amaçlı kullanılabilecek bir eşya Kullandığınızda siz de dahil olmak üzere bellei bir hacimde kim var kim yok öldürür Eğer yanında değilseniz arena'nın sarsılmasından patlatıldığını rahatlıkla anlayabilirsiniz Savunma amacıyla kullanılabilecek ideal eşyalardan biri (elbette, saldırıda kendini feda etmek isteyenler için de epey yararlı) "Bayrağı kaptırmaktansa ölürüm daha iyi" diyenler için
Invulnerability
Yani ölümsüzlük; fakat bazı sınırlamalar getiriyor malesef Kullanan oyuncu olduğu yerde donar, buna karşın etrafında aşılamaz küresel bir enerji kalkanı oluşur (magenta energy) Oyuncu hareket edememesine ve kalkanın içine düşman silahları etki edememesine karşın kendisi ateş edebilir Tabi bir de zayıf yönü var, o da Prox Mine'lar
Silahlardan ve madalyalardan fazlaca bahsetmek istemiyorum Yanlız yeni silahlardan Nailgun'ın orjinal Quake'te yer aldığını hatırlatmakta yarar var Tabi bu silahların hiçbirini malesef Q3A'da kullanamıyorsunuz; Q3TA mapleri de aynı şekilde Q3A'ya geçtiğinizde kullanılamıyor
Oyuna yorum yapmayacağımı belirtmiştim, fakat not verebilmek için azıcık da olsa yorum yapmak gerek Quake 3'te yaşadığınız multiplayer deneyimi bence birçok oyunda yaşanandan çok daha fazla Sıkı Quake 3 oyuncuları Q3TA'yı çoktan satın almışlardır bile, ancak DM ve turnuva oyuncuları bu paketteki görsel yenilikler ve süsler dışında çok fazla yeni birşey bulamayacaklar (çok az oldu galiba)






Alıntı Yaparak Cevapla