Yalnız Mesajı Göster

Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun Çözümü

Eski 10-25-2012   #3
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun Çözümü




Özel Oda - Birinci Gidiş

Kapının solundan ilerliyoruz Duvarda "Materials Section" yazan yerden koridora dalıyoruz Beş defa ilerliyoruz Sol taraftaki rafta üzerinde "EL" Eliphas Levy yazan sürahiyi alıyoruz Sonra işkence odasına girin

İşkence Odası - Birinci Gidiş

Mangal kömürlerini yakma kabına bırakıyoruz Inventory'deki briefcase (kutumuzdan) styrax'i alıp, onu da koyuyoruz Sonra çakmakla yakıyoruz

Böylece yerde pentagram beliriyor Masanın gözünden "Eliphas Levy"'yi alıp pentagramın ortasına koyun Tuz gibi birşey almıştık onu da, sonra kutudaki elması (diamond) koyun Labdan aldığımız "euphorbia"yı da sıkıştırın araya Yakın, hepsini yakın Egleton birşeyler anlatıyor dinlemekte fayda var

Tımarhane - Birinci Gidiş

Edgar hakkın rahmetine kavuştuktan sonra cebindeki anahtarı alın Sonra Edgar Wycherley'nin evine yollanın (en kuzeydeki)

Edgar Wycherley'nin Evi - Dördüncü Gidiş

Holde sağ tarafta duvarın yanındaki komidinin üzerindeki mektupla, gazeteyi alın Girişin sağ tarafındaki çıkıntıda da etiket gibi birşey var, onu da alın Merdivenlerin arasındaki kapıdan girin Geçidi anahtarla açın Raftaki heykeli alın diğer taraftaki paketi de zulaya atın Ve en sonunda "Necronomicon" karşıdaki dolapta dolabı açın ve kitabı alın Eve dönün (haritada ortadaki ev)

William Stanton'ın Evi - Beşinci Gidiş

Dr Egloton'a kitabı gösterin Böylece haritada kütüphane belirecek hemen oraya yollanın

Kütüphane - Birinci Gidiş

Dümdüz ilerleyin sağ taraftaki ofise girin Oradaki adama (Saunders) kitabı gösterin Sonra dışarı çıkıp ana holde "occult sciences" bölümünü bulup şu kitabı arıyoruz;

"The moon, gateway to the soul" Genelde öndeki ufak komidinde açık olarak duruyorlar

Bulunca gidip Prof Saunders'a gösteriyoruz Bizde inceliyoruz "Rare Books" bölümüne, ofisin karşısındaki merdivenlerden aşağıya iniyoruz "The red dragon" kitabını bulup Prof'a götürüyoruz Yine biz de inceliyoruz Symbolism bölümüne geçip "Language for Initiates" kitabını alıyoruz aynen Prof'a Biz de kitabı kurcalıyoruz

Şimdi önümüzde dünya haritası var ona zoomluyoruz Heykeli alıp Atlantik okyanusunda bir yere koyuyoruz (koduğunuz zaman çarpı işareti olmalı) Etikete benzer şeyi Afrika'nın oraya yerleştiriyoruz Mektubu Transylvania'ya, gazeteyi Grönland civarına koyuyoruz Paketi de Surinam'a Şimdi işaretleri birer birer birleştiriyoruz (izler belirlenmiş olmalı) Ta taaa, eksik bir nokta var pentagram olabilmesi için orası da Amerika civarında

Bunu da işaretleyince haritamızda yeni bir yer açılıyor "Ancient Ones" oraya gidiyoruz

Ancient Ones Şehri - Birinci Gidiş

Inventory'deki prizmanın üzerindeki şekiller burada buna göre şekilleri benzetiyoruz Üç şekli değiştirmelisiniz unutmayın Sonra ortadaki yerde bir mekanizma açılıyor, kutumuzdaki anahtarla (büyükçe birşey) bunu açıyoruz

Prizmamızı ortaya takıyoruz Diğer üç prizmayı alıyoruz Küçük taş piramide yaklaşıp beliren butona basıyoruz Merdivenler açılıyor, aşağıya iniyoruz Ana hole gelince ortadaki pasajı seçiyoruz

Labirent

Yerde bir yuvarlak ve etrafında kabartma işaretler olan daireyi bulana kadar yürüyoruz Dört (4) rakamına benzeyen işaretin tarafındaki tünele giriyoruz Bir açıklığa geliyoruz ortada bir taş var dokunuyoruz birşeyler çıkıyor Bir sütün haline getiriyoruz istediğimiz bir taş sırasını önemli olan daha sonra yan tarafta seçeceğimiz geçit burada kapattığımız sütünun kapıları olacak olması Sonra yan taraftaki kapıların sol duvarındaki mekanizmaya tıklıyoruz ve süre başlıyor (2 dakika) Örneğin taşın üzerinde ortadaki sütunu kapatırsanız geçitlerden ortadakini seçip daha sonraki kapılarda da ortadakileri tercih ediyorsunuz, bunun gibi birşey

Sonra haliyle aynı odaya açılıyor bu geçitler ve açılan başka bir odaya geçiyoruz

Duvarlardaki işaretlere dikkat Koridordan geçip kuleye giriyoruz Kulenin sağından hayli ilerliyoruz İçerde yine bir taş ve prizmalar Üst ortadaki prizmaya basıyoruz ve sağ koridoru dolaşıp aynı yere geliyoruz, sonra alt sol baştaki prizma ve sağ koridor, üst sol baş ve koridor, alt sağ son ve koridor, üst sağ son ve koridordan dönerken yeni bir kapı açılıyor içeri giriyoruz

Üç piramidi boş yerlere koyuyoruz yerleri doğru olmalı sonra labirent mekanizması açılıyor Labirente giriyoruz Labirenti bir şekilde geçiyoruz sanırım sürekli değişiyor ya da bana öyle geldi, sonra karşımıza bir kapı çıkıyor ve etrafında işaretler amacımız kapının kilitlerini bu işaretleri doğru sıralayarak açmak

Şimdi sol tarafımızdan başlayarak işaretlere A'dan G'ye harfler atıyoruz ve şu sırayı izliyoruz;

BCEDBF-DE-GC-BD-AF-CB-GD-FA-EF-AG

Yanlış seçim yaparsanız başa dönmek zorunda kalıyorsunuz (oyunun en zor bulmacası diyebilirim)

Şunu da belirtmek istiyorum oyunun iki sonu var (good ending, bad ending hesabı) kapıyı doğru olarak açmadan önce yanlış yapıp kötü sonu görmeyi unutmayın, hatta bu son iyi sondan daha iyi diyebilirim






Alıntı Yaparak Cevapla