10-25-2012
|
#3
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Alone İn The Dark: The New Nightmare Oyunun Çözümü
Sera:
Dolapta "phosphorus bullet" var alıyoruz Duvarın kenarlarında bir yerlerde de "charm of saving" var İlerde bir yerde merdiven çıkıyoruz, burada heykel var Heykeli demirlerin kopmuş olduğu yere itiyoruz (üç kere) sonra hooopp aşağıya Bizde aşağı inip kalıntıların arasından "seal" ile "Abkanis statue"yü alıyoruz Sonra bütün yolu geri dönüp laboratuara gidiyoruz Açamadığımız 2 panelin oraya gelip yeni aldığımız "seal"ı burada kullanıyoruz Mağaradayız  
Yeraltı mağarası:
Aline ile karşılaşıyoruz, konuşmadan sonra yoldan ilerliyoruz diğer ekranda köprüyü geçip kapıdan içeri giriyoruz Kenardaki yükseltide bir trapdoor var onu açıp içindekileri alıyoruz (maden maden  ) "lighting gun, four first-aid kits, battery charger ve 5 tane charms of saving"
Sonra yoldan devam ediyoruz
Not: Burada aldığınız "lighting gun" bize çok yardımcı olacak Güçlü aynı zamanda birçok yaratığı da ateş edebiliyor tek atışla Ancak yaratıkların biraz yakında olmaları gerekiyor Silahı battery charger ile battery charger'ı etraftaki kristaller ile şarj edebilirsiniz
Alan ve Edenshaw ile karşılaşıyoruz Alan geçişi açmaya çalışıyor, buna karşı çıkan yaşlı Edenshaw paparayı yiyor, yerleri öpüyor Bu arada da Alan kapıyı açıp geçiyor bizde arkasından tabi Yaratıklara dikkat, bir anda çıkıp bir anda takıyorlar Ufak bir yürüyüşten sonra Carnby Aline'i arıyor Sonra ileriye devam ediyoruz, diğer bir deliğe giriyoruz Amacımız ana çıkışı bulmak, yollar biraz karışık burada
İtlere dikkat, ilerleyin diğer ekranda sola dönün, dümdüz devam edin, çıkış orada İçeride büyük bir akrep var, girmeden kendiniz ve silahınızı şarj edin Sonra devam edin, çıkışa kadar
Burada da itler var bolca, dağıtın hepsini Delikten geçin sağa dönün; Carnby duvara tırmanmaya çalışırken Alan geliyor ve tutunduğumuz ipi kesiyor
Delikten içeri girin Archibald Morton'un cesedi var burada Üzerindeki "flask" ve "photoelectric pulsar"ı alıyoruz Kenardaki notu da okuyoruz Geri dönüp ip ile aşağıya iniyoruz Merdivenlerden çıkıyoruz, işte Alan ama kaçıyor Bizde aynen arkasından yollanıyoruz Bu sırada Aline de geliyor ve Alan'ı yakalıyoruz derken Obed'in mutasyona uğramış hali bir hışımla geliyor Alan'ın yalvarmasına fırsat vermeden adamı kapıp yarıktan aşağıya dalış yapıyor
Biz de diğer delikten içeriye giriyoruz Yolun sonuna kadar yürüyoruz, burada bir ip var İpten yukarıya çıkıyoruz, bir köprü var, köprüden geçiyoruz ve Johnson arıyor Konuşmadan sonra diğer deliğe giriyoruz Çıkışı bulana kadar dümdüz ilerliyoruz (kesinlikle harita kullanın) Çıkıştan geçince yeni bir mağaraya geliyoruz Yalnız burası biraz sıcak, çünkü her taraf lav dolu Çıkışa doğru süzülürken karşılaşacağınız akreplere dikkat edin
Diğer alanda köprüyü geçtikten sonra Johnson tekrar arıyor Sonra yukarı merdivenlere doğru çıkın Çıkışı bulana kadar devam edin, bu arada Aline de arıyor Ufak cut scene'den sonra sarkıtlardan biri devriliyor, karşıya geçebilmemiz için köprü vazifesi görüyor Karşıda termosu doldurabilmemiz için memba tarzında bir yer var, delikten devam ediyoruz
İlerideki kapının önündeki dolap gibi şeyin üzerinde üç adet heykelcik var fakat iki tanesi kayıp Yan taraftaki yoldan gidip kayalıktan aşağıya iniyoruz Ortada kayalığın üzerinde heykel duruyor, tam alalım derken Alan'ın yaratık hali geliyor "Hooopp o benim vermem ki!" diyor Yani artık Alan'ı tahtalı köye uğurlamanın vakti geldi
Fakat üzerimizdeki silahlarla bunu yapamıyoruz, güneybatı tarafındaki oyukta bir mızrak var İşte bize lazım olan silah gidip alalım diyoruz Tam kapacağız, Alan geliyor bizi savuruyor Tam alıyoruz, yine aynı Yapmamız gereken Alan'ı dizleri üzerine düşene kadar mevcut silahlarla hırpalamak, sonra gidip mızrağı almak Gerisini Carnby (Edenshaw gibi kızılderili oluyor) kendi hallediyor mızrağı Alan'ın müsait bir yerine takıyor
Bu son kavgamızdı, gidip taşın üzerindeki heykeli alıyoruz Geri dönüp heykeli kapının önündeki eksik yerine koyuyoruz Aline de diğer heykeli koyuyor ve kapı tatataaaaa açılıyor İçeri giriyoruz ve oyun bitiyor  Carnby will return!
|
|
|