Yalnız Mesajı Göster

Ruh Çağırma Seansı Nasıl Yapılır

Eski 10-21-2012   #3
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Ruh Çağırma Seansı Nasıl Yapılır




<V-Geldim Fakat ne yapacaksınız? RK-Önce bize açık isminizi söylemenizi rica ediyoruz V-Jhonson Shopor; Belki de yalan Beni ne yapacaksınız? RK-Geçen konuşmada bize V-(operatörün sesini keserek) O kadar hakaret yetmedi mi? RK-Biz sizin sözlerinizi hakaret telakki etmedik ki V-Yüzsüzlük RK-Olabilir Fakat birisine iyilik yapmak isteyen onun sıkıntısına katlanır Nitekim anne de çocuğunun sıkıntısına bu sebeple katlanıyor Bizim niyetimiz size iyilik ve dostluktur Geçen konuşmamızda sıkıntı içinde olduğunuzu söylediniz Bu hususlarda size yardımcı olabiliriz V-Ne gibi?! Herkesin sıkıntısı kendine RK-Kurtulmanız için daha üstün varlıklara yapacağınız ricalar sizin için faydalı olur Birlikte dua edelim V-Evet, fakat dua etmesini bilmiyorsunuz RK-Nasıl? V-<İsa hakkı için> bir mahzur var mı? RK-Burada esas olan şekil değil, niyettir V-Herkes inandığı şekilde yaşar İnancımız bu dünyada insanları bir şekil haline getirir Ben böyle inanmışım RK-Ama sıkıldım diyorsunuz V-Evet veya hayır! Fakat hissediyorum bana yanlış anlatmışlar RK-Neyi? V-İsa’nın Allah olduğunu! RK-Peki, ben size bir şey teklif etsem, biran için medyom ile irtibatı gevşetseniz biz başka bir varlık çağırsak V-Ben size bir şeyler öğretecek durumdayım RK-Öyleyse devam edelim Yalnız bir şey soracağım, medyom bu irtibattan memnun mu acaba? V-Alaycı, bu bakımdan huyumuz bir RK-Siz Dünyada yaşarken bir fukaraya, bir düşküne yardım ettiniz mi hiç? V-Evet, fakat size ne bunlardan?! Uzatıyorsunuz Ricanın altında menfaat vardır RK-Başkasını sevindirmekten içinize bir huzur gelmedi mi? V-(Suali duymamazlığa gelerek) Ne olacak, işte konuşuyoruz: fakat sıkıcı dostlar da olur Şimdi medyom sıkılıyor Bana göre hava hoş Dünyayı görüyorum, fakat onun hayatını bozuyorum İlk zamanlar farkında değildi Böyle işlerden hoşlanıyor Daha doğrusu çekiyor>

Varlığın bu sözleri çok enteresan Obsesyonun vukuu için temel şart, şahıs ile varlık arasında ruhi sempatizasyonun mevcut olmasıdır Yukarıdaki ifadeden medyumun bu irtibattan hoşlandığı, arzularının o yönde olduğu anlaşılıyor Şahsın obsesyondan kurtulabilmesi için bu arzuyu kırması ve varlıktan gelecek bütün cazip teklifleri reddetmesi lazımdır Bu, bir mücadele ve azim işidir Spiritizma celseleriyle obsesyon tedavisinde şahsın bu mücadelesine yardım edilir Aynı zamanda obsedör varlık da aydınlatılıp ikna edilir Fakat esas rol yine şahsın kendisine düşmektedir Celseye devam edelim:

<RK-Hiçbir iyilik yaptığınız oldu mu? V-Yazık yahu, ettim galiba! Kilise önünde Ufakken Belki bir şeker alamadım diye düşündüm Yani sözün kısası iyilik etmedim kimseye, mahkemede miyiz yani?! RK-Peki, siz bir zatı öldürdüğünüzü söylemiştiniz Ne gibi bir his duydunuz sonra? V-Bir eşek daha gitti dedim RK-Nasıl bir zevk duydunuz bundan? V-Bilseydiniz kendiniz bilirdiniz Züppeler, cemiyet bozuntuları!>

Kısa bir tartışmadan sonra söz mukadderat mevzusuna geliyor Varlık bütün ıstıraplarının mesulü olarak cemiyeti gösteriyor Her zaman doğru bildiğini söylediğini ve bildiklerinin yarısının doğru olduğunu ve çektiklerinin bu yüzden başına geldiğini ifade ediyor Konuşma bu tarzda uzuyor Medyuma tekrar tecrübe yapabileceğimizi bildiriyoruz Fakat, memleketine gitmesi gerektiğini söylüyor ve ayrılıyor

Ruh konusu tabi ki bu bilgilerle sınırlı kalamayacak kadar geniş ve gizemli bir konu Ne kadar araştırıp, bilgi alsak da mutlaka bu konuda söylenenler muammada kalacaktır Bilgilerimiz ancak gözlemler, kitaplar, celseler ve sezgilerle sınırlı kalacaktır Belki de bu konuda bilgi verilmemesi hepimizin hayrınadır Sonuç olarak ruh hakkında hepimizin bildiği ve asıl bizi ilgilendiren kısmı; Ruhun “Tanrısal” olmasıdır Ruhumuzun, Allah’ın bir parçası olması bu yüzden gerçek özümüzü oluşturmasıdır Bu gerçeklik dışında belki de diğer gerçeklerin hepsi muammadır Belki de bir gün bu soruların tüm cevabını –o cevabı almaya hazır olduğumuz vakitte- insanlık olarak alabiliriz(dır)






Alıntı Yaparak Cevapla