Yalnız Mesajı Göster

Honda Cbf 500 Motosiklet Dünyası

Eski 10-21-2012   #2
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Honda Cbf 500 Motosiklet Dünyası




Honda CBF 500





4lü ikaz mevcut fakat dörtlü ikazı açık bırakıp gece yol kenarına park etmeniz mümkün değil Zira kontakta dörtlü ikaz için olan bölümde anahtar çıkmıyor



Sogukta jiklesiz çalışmıyor ve ne ilginçtir ki, CBF 250 nin jiklesi gidonda olmasına rağmen, CBF 500 ün jiklesi aşağıda karbüratörün üstünde Alışınca yerini öğrenince sorun olmuyor ama yine de gidondaki gibi rahat değil orası muhakkak



Motosikletin sele altı bölmesi çok geniş olmasa da eldiven vs konabiliyor Açıp kapatması zahmetli değil



Ön fren manetinde mesafe ayarı olması çok güzel Zira çok küçük elli insanların ön freni dozajlaması bu ayar sayesinde oldukça rahat olacaktır
Dikdörtgen aynaların ayarı iyi yapılırsa işlevi iyi ama ayar kaçarsa görsel olarak hoş olmuyor

Kornanın değiştirilmesinde fayda var çünkü 80 km nin üzerinde iken sizi diğer araçların duyması çok zor Ayrıca kornanın yeri itibarıyla, diğer cbf kullanıcılarından edindiğim bilgiye göre ıslanınca sorun çıkartıyormuş



Motosikletle birlikte 120/70- 17 ölçüye sahip ön lastik ve yine aynı marka 160/60 - 17 ölçüye sahip arka lastik gelmekte Lastiklerin güvenli olarak çıkabileceği max sürat 240 Km/h Lastikler kuru yolda gayet başarılılar Özellikle ısındıklarında çok daha performanslılar



Ama şu anki test ortamındaki kış şartlarını ve havanın 10 derecenin altında olduğunu unutmamak lazım Fakat yağmur yeni başladığında ve yol kayganlaşmaya başladığı ilk zamanlarda oldukça dikkat etmek gerekiyor Ani gaz kesmelerde bile yanlamak mümkün Fakat tam olarak ıslanınca eski yol tutuş özelliklerinin %70 ine geri dönüyor lastikler

Motosikletin oturuş pozisyonu, tam bir naked pozisyonu Gidon kişisel fikrim olarak bana biraz dar geldi Ayrıca rahatsız olduğum bir konu 28 metrelik yarıçaplı gidon dönüş açısının da azlığı olduOtoparktan çıkarken ya da dar bi sokaktan geri döneceğiniz zaman, 2-3 kere ileri-geri yapmanız gerekiyor

Hazır lastiklere inmişken, frenlere de değinelim, motosikletin frenleri beklediğimden çok daha iyi çıktı Ön fren tek disk olduğu için ön frenin başarısından şüphe ediyordum ama şüphelerimin yersiz olduğunu kısa sürede anladım Rakiplerinden önemli bir farkı frenlerde yatıyor desem yeridir Nissin marka çift pistonlu kaliperlere sahip fren sisteminde, önde 296 mm çapında ve 6 mm kalınlığında bir adet disk,



arka frende ise tek pistonlu 240 mm çapında ve 5 mm kalınlığında bir disk mevcut Her iki freninde dozajlaması gayet güzel Arka fren siz istemedikçe kilitlenmiyor



Far aydınlatması gayet yeterli Uzun ve kısa hüzmeler görevini başarıyla yerine getiriyor Yuvarlak tek bir fardan beklenmeyecek kadar başarılı bir gece aydınlatması mevcut


Alıntı Yaparak Cevapla