Konu
:
İtirazları Karşılamanın Dokuz Tekniği
Yalnız Mesajı Göster
İtirazları Karşılamanın Dokuz Tekniği
10-10-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
İtirazları Karşılamanın Dokuz Tekniği
İtirazları Karşılamanın Dokuz Tekniği
İtirazları, hangi konuda olursa olsun ve ne amaçla yapılırsa yapılsın, olumlu bir şekilde cevaplamak, müşteriyi tatmin etmek ve satışa yönelmek için uygulayabileceğiniz bazı yöntemler vardır
Bu yöntemler:
1
Yapılan itirazın altında yatan gerçek nedeni anlayın
2
İtiraza hemen cevap vermeyin
Müşteriye itiraz etme hakkını tanıdığınızı ve itirazına saygı duyduğunuzu gösterin
3
İtiraza cevap verme işini, müşteriyle münakaşa ve bilgi yarışı haline dönüştürmeyin
4
İtirazları kişiliğinize yapılmış saldırılar veya güvensizlik gösterileri olarak almayın
Moralinizi bozmayın, sakin olun
5
Bazen itiraza hemen cevap vermeyin, bir süre geçmesini bekleyin
6
Her konuda çok bilgili olun
7
Bazen itirazları kabullenmeniz gerekebilir
8
Aktif ve doğru dinleme tekniklerini kullanın
9
Güven verici olun
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul