Yalnız Mesajı Göster

Tüketici Sorunları Mal veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği

Eski 09-13-2012   #1
Şengül Şirin
Varsayılan

Tüketici Sorunları Mal veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği



TC
KAYMAKAMLIĞINA
(Tüketici SorunlarıHakem Heyeti Başkanlığına)

TCKimlik No :

Şikayet Eden :

Adresi :

Tel/Faks/E-posta :

Şikayet Edilen :

Adresi :

Şikayet Tarihi :

Şikayetin Parasal Değeri :

Şikayet Konusu :

İzahat :

Hukuki Sebepler : 4822 ile değişik, 4077 sayılı kanun, Borçlar kanunu ve sairmevzuat

Sübut Sebepleri : Fatura, irsaliye, servis fişi, garanti belgesi bilirkişi, tanık ve ispata yarar her türlü delil

Sonuç ve İstek : Yukarıda arz ve izah ettiğimsebeplerden ötürü ;
Ürün bedelinin iadesine/ürünün yenisi ile değiştirilmesine/ayıp
Oranında indirim yapılmasına/onarım bedelinin alınmamasına

Karar verilmesini arzederim



//20

Şikayet Eden (Ad, Soyad, İmza)

__________________
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır
Alıntı Yaparak Cevapla