Yalnız Mesajı Göster

Marka Kültürü

Eski 09-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Marka Kültürü



Marka Kültürü

Kim bilir kaç kez, telefonda müşteriye verilen baştan savma bir cevap bir çuval inciri mahvetmiştir? Ya da müşteri-çalışan ilişkisinde bir ''itiraf anı'' güven yerine güvensizlik yaratmıştır?

Markanın konumlandırılmasında, pazarlamasında ve piyasaya iletilmesinde ne kadar başarılı bir mutfak çalışması olursa olsun, müşteri ile ürün temsilcisi arasındaki yanlış bir etkileşim tüm emekleri yok edebilir

Ürünün Resimleri:



Ürün Özellikleri :
  • Garanti Açıklama : KKTC ve Yurtdışına satılan ürünlerde ilgili marka ve ülkelerin uluslararası garanti koşulları geçerlidir, bu koşulları araştırmak müşterilerimizin sorumluluğundadır

Piyasa Fiyatı - 11092012
22,73 TL

Alıntı Yaparak Cevapla