Yalnız Mesajı Göster

Microsoft Word Belgelerini, Tek Belge Olarak Birleştirme

Eski 09-09-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Microsoft Word Belgelerini, Tek Belge Olarak Birleştirme



Microsoft Word Belgelerini, Tek Belge Olarak Birleştirme
Microsoft Word Belgelerini, Tek Belge Olarak Birleştirme






Onlarca belgeniz var Bunların bir çoğu aynı içeriğe, farklı bakış açıları ile yaklaşımları içeriyor Aynı konuyu ele alan farklı metinlerin bulunduğu bu belgeleri, tek bir Word belgesi içerisinde toplamak istiyorsunuz Peki bunun için ne yapıyorsunuz? Birinden içeriği kopyalayıp, diğerine mi yapıştırıyorsunuz Bu size hem zamandan kaybettiriyor, hem de yoruluyorsunuz

Size başka bir çözüm yolu bulduğumuzu ve bu çözümün onlarca belgeyi tek bir seçenekle birleştirebilmenizi sağladığını söylesek?
Evet, çözüm çok kolay

1 Microsoft Word’ü açın
2 Ekle menüsünden Dosya seçeneğini seçin
3 Birleştireceğiniz dosyaların tamamını seçin
4 Ekle düğmesine basın
Hepsi bu kadar

Alıntı Yaparak Cevapla