Yalnız Mesajı Göster

Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek

Eski 09-09-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek



Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek
Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek
Başkalarının okumasını ve görmesini istemediğiniz belgelerinize Office'te şifreler atayabilirsiniz Bunu yapmak ise çok kolaydır

Bir Word belgesi açın Araçlar > Seçenekler menüsüne gidin Güvenlik sekmesini tıklayın Karşınıza aşağıdaki pencere gelecektir

Açmak için parola oluşturma

İşaretle belirttiğim "Açma parolası" kutusuna bir parola girin

"Değiştirme parolası" kutusuna bir parola yazın

Alıntı Yaparak Cevapla