Yalnız Mesajı Göster

Tüketici Sorunları Mal Veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği

Eski 09-09-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Tüketici Sorunları Mal Veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği



Tüketici Sorunları Mal veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği
Tüketici Sorunları Mal veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği

TC

KAYMAKAMLIĞINA

(Tüketici SorunlarıHakem Heyeti Başkanlığına)

TCKimlik No :

Şikayet Eden :

Adresi :

Tel/Faks/E-posta :

Şikayet Edilen :

Adresi :

Şikayet Tarihi :

Şikayetin Parasal Değeri :

Şikayet Konusu :

İzahat :

Hukuki Sebepler : 4822 ile değişik, 4077 sayılı kanun, Borçlar kanunu ve sairmevzuat

Sübut Sebepleri : Fatura, irsaliye, servis fişi, garanti belgesi bilirkişi, tanık ve ispata

yarar her türlü delil

Sonuç ve İstek : Yukarıda arz ve izah ettiğimsebeplerden ötürü ;

Ürün bedelinin iadesine/ürünün yenisi ile değiştirilmesine/ayıp

Oranında indirim yapılmasına/onarım bedelinin alınmamasına

Karar verilmesini arzederim//20

Şikayet Eden (Ad, Soyad, İmza)


Alıntı Yaparak Cevapla