Konu
:
Tüketici Sorunları Mal Veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği
Yalnız Mesajı Göster
Tüketici Sorunları Mal Veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği
09-09-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Tüketici Sorunları Mal Veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği
Tüketici Sorunları Mal veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği
Tüketici Sorunları Mal veya Malzemenin Şikayet Edilmesi İçin Dilekçe Örneği
T
C
KAYMAKAMLIĞINA
(Tüketici SorunlarıHakem Heyeti Başkanlığına)
T
C
Kimlik No :
Şikayet Eden :
Adresi :
Tel/Faks/E-posta :
Şikayet Edilen :
Adresi :
Şikayet Tarihi :
Şikayetin Parasal Değeri :
Şikayet Konusu :
İzahat :
Hukuki Sebepler : 4822 ile değişik, 4077 sayılı kanun, Borçlar kanunu ve sairmevzuat
Sübut Sebepleri : Fatura, irsaliye, servis fişi, garanti belgesi bilirkişi, tanık ve ispata
yarar her türlü delil
Sonuç ve İstek : Yukarıda arz ve izah ettiğimsebeplerden ötürü ;
Ürün bedelinin iadesine/ürünün yenisi ile değiştirilmesine/ayıp
Oranında indirim yapılmasına/onarım bedelinin alınmamasına
Karar verilmesini arzederim
/
/20
Şikayet Eden (Ad, Soyad, İmza)
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul