09-08-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Facebook, Burger King'e Ayar Verdi
Facebook, Burger King'e Ayar Verdi Kullanıcılarının kendi arkadaşlarını bir Whopper uğruna silmesine katlanamayan Facebook, bakın nasıl bir karar aldı
Facebook, Burger King'e Ayar VerdiBurger King'in bir süre önce Whopper Sacrifice adlı uygulama, 10 arkadaşını listesinden silenlere ücretsiz bir Whopper kuponu hediye ediyordu Ancak bu sistem, site yönetiminin pek hoşuna gitmiş gibi görünmüyor
Gerekçe Aynı: Mahremiyet
Facebook ekibi tarafından, kullanıcıların kişisel bilgilerine saldırı olarak nitelendirilen Whopper Sacrifice uygulaması, geliştiricilerle görüşüldükten sonra kaldırıldı Arkadaş listesinden kişi silenlerin kaydını tutan uygulama, bu yönüyle kullanıcı mahremiyetine zararlı özellikte bulundu
Burger King'in yeni bir çözümle uygulamayı düzenleyip düzenlemeyeceği bilinmiyor Ancak bir haftadan kısa bir sürede 82 771 kişi tarafından 233 906 arkadaşın silinmesi, fast food zincirinin bugüne kadar yaptığı en verimli reklam olarak tarihe geçebilir

|
|
|