09-07-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Yoksulluğa Karşı Sosyal Pazarlama - Philip Kotler Nancy R. Lee
Kitap Özet
Philip Kotler ve Nancy R Lee yeni bir sosyal pazarlama kitabıyla geri döndüler
Yoksulluğa Karşı SOSYAL PAZARLAMA'da efsanevi pazarlama uzmanı Philip Kotler ve sosyal pazarlamanın yenilikçi uzmanı Nancy R Lee, yoksulluğu yeni ve güçlü bir bakış açısından değerlendiriyorlar: pazarlamacının bakış açısından
Kotler ve Lee geleneksel dış yardım, eğitimde iyileştirme, meslek eğitimi, ekonomik kalkınma modelleri, mikrofinans, inovasyon ve sosyal pazarlama da dahil olmak üzere yoksulluğun azaltılması için önerilmiş yolları tek tek değerlendiriyorlar Yazarlar, neden o kadar çok yoksullukla mücadele programının başarısız olduğuna dair çok önemli yeni içgörüler sunuyor ve çok daha iyi sonuçlara ulaşabilecek yeni bir paradigma öneriyorlar
Yazarların sosyal pazarlama yöntemleri 30 yıldan beri sağlık hizmetleri, çevre koruması, aile planlaması ve diğer pek çok sosyal soruna başarı ile uygulanıyor Şimdi Kotler ve Lee bunları sorunlardan en büyüğüne uyguluyorlar: küresel yoksulluk
Bu kitap bize pazarlamanın sadece markalar, sloganlar ve reklam kampanyalarından ibaret olmadığını gösterip, sosyal pazarlamanın yoksullukla mücadeleye yönelik sağlık hizmetlerindeki önemini ve STK yönetimlerindeki rolünü ortaya koyuyor Yoksulluğa karşı artık bir silahımız daha var, o da sosyal pazarlama
Kitap Ön Yüzü
Kitap Künyesi
Yoksulluğa Karşı Sosyal Pazarlama - Philip Kotler,Nancy R Lee
· MediaCat Kitapları
· Basım Tarihi : 10 - 2010
· ISBN : 978-605-5755-63-8
· Sayfa Sayısı : 442
· Çevirmen : Zeynep Kökkaya Chalar
· Etiket Fiyatı : 25 00 TL
|
|
|