ForumSinsi - 2006 Yılından Beri

ForumSinsi - 2006 Yılından Beri (http://forumsinsi.com/index.php)
-   Motorlu Taşıtlar (http://forumsinsi.com/forumdisplay.php?f=649)
-   -   Tofaş Çalışanları Aileleriyle Cepten Hesaplı Konuşacak (http://forumsinsi.com/showthread.php?t=974740)

Prof. Dr. Sinsi 10-21-2012 05:58 PM

Tofaş Çalışanları Aileleriyle Cepten Hesaplı Konuşacak
 

Tofaş çalışanları aileleriyle cepten hesaplı konuşacak

Vodafone ile Tofaş, Türkiye'de ilk kez, bir kurum için geliştirilmiş en kapsamlı sabit ve mobil iletişim üzerinden bilgi aktarımını hayata geçirdi. Tofaş'ın tüm kurum içi mobil telefon, sabit telefon ve internet bağlantılarını birbirine mobil platform üzerinde birleştiren uygulama sayesinde hem tasarruf edilirken, aynı zamanda iletişim hızı ve çalışan verimliliğinde de artış sağlandı.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, şirket olarak, kurumların güvenilir iletişim ortağı olarak operasyonlarına değer katmayı hedeflediklerini söyledi. Nisan ayında Borusan Telekom'u bünyelerine katarak kurumlara toplam iletişim çözümleri sunma konusunda ürün ve hizmet portföylerini tamamladıklarını vurgulayan Timuray, "Bugün Vodafone Türkiye grup şirketleri olarak, Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin yüzde 38'ine hizmet veriyoruz. Bu alandaki yerleşik varlığımızdan hareketle, kurumsal müşterilere yönelik toplam iletişim hizmetleri stratejimizi mobil ve sabit iletişim teknolojilerini birlikte kullanarak geliştirmeyi ve bu sayede kurumsal iletişim pazarındaki konumumuzu daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz." dedi. Timuray, projenin Tofaş çalışanları ve aileleri için sosyal faydasına işaret etti. Tofaş Üst Yöneticisi (CEO) Ali Pandır da günümüzün hızla değişen rekabet ortamında ayakta kalabilmek için şirketlerin sadece ürünlerini ve üretim yöntemlerini değil süreçlerini ve hizmetlerini de sürekli olarak geliştirmeleri gerektiğini anlattı. Pandır, bu noktada Tofaş'ın açık ve detaylı olarak tanımladığı isteklerine Vodafone tarafından sunulan çözüm sayesinde, Tofaş'ın kendi dahilî telefon altyapısını bütün fonksiyonları ile Vodafone Türkiye altyapısı üzerine taşıdığını belirterek, eskiden şirket yerleşkeleriyle sınırlı olan, farklı lokasyon, kablolama zorlukları, seyahat ihtiyaçları gibi konulardan ciddi şekilde olumsuz etkilenebilen iletişim sistemlerinin, bugün Vodafone sayesinde yer bağımsız, 7 gün 24 saat kesintisiz ve sorunsuz bir forma kavuştuğunu ifade etti.

Proje uyarınca Tofaş çalışanlarına 1.330 yeni nesil cep telefonu tahsis edildi. Tofaş çalışanlarına toplamda 1.202 kurumsal Vodafone hattı sağlanarak Büyük Holding Tarifesi'ne geçirildi ve en uygun fiyatlarla konuşulmaya başlandı. Ayrıca, Tofaş çalışanlarının yakınlarına ait bine yakın mobil hat 'Holding Çalışan ve Yakınları Tarifesi'ne geçirildi. Böylece personel ile yakınları arasında bir köprü oluşturularak en uygun tarife ile konuşmaları sağlandı. Vodafone'un Tofaş'a özel olarak hazırladığı 'Bütünleşik İletişim Çözümleri' projesinin en önemli ayağını Tofaş'ın kurum içinde haberleşmeyi sağlamak için kullandığı Microsoft Live Meeting servisinin GSM entegrasyonunun sağlanması oluşturdu. Tofaş çalışanlarının kendi aralarında dosya paylaşabildiği, chat ve video görüşmesi yapabildiği Microsoft Live Meeting programının cep telefonuna entegrasyonu ile çalışanların, kontak listesindeki kişilerin 'In a Call', 'Available' gibi an itibarıyla telefon uygunluklarının görüntülenebilmesi ve uygulamadan uygun olan kontakların doğrudan aranabilmesi sağlandı. Ayrıca projede, çalışanlara özel adres defteri uygulaması yapıldı. Böylelikle kullanıcılar *2525# arayarak, şirket içerisinde (telefon markası ve modelinden bağımsız olarak) isim ile arama, kısa numara ya da uzun numara ile arama yapabiliyor. Sorgu sonuçlarını SMS olarak kendi telefonlarına gönderebiliyor.

EKONOMİ SERVİSİ

ZAMAN




Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.