![]() |
Hz Abu Bakr Para O Día Da Preparación
Hz Abu Bakr para o día da Preparación Hakkında Hz Abu Bakr para o día da Preparación Hz Abu Bakr para o día da Preparación - Pr Aisha explica: Hz O Profeta adoitaba chegar a nós, tanto pola mañá ou pola noite. Sen embargo, Deus permitiu que a emigrar a partir do día, a hora do mediodía chegou ata nós. Nunca, nunca tería tempo. Meu pai viu "Hz O Profeta nunca neste momento. Non é certamente unha causa importante ", dixo. Hz Entrou en o Profeta, meu pai se levantou do seu lugar deulle o local. Eu estaba co meu pai e miña irmá Asma. Hz Pai do Profeta "Eles van para fóra", dixo. Meu pai "O mensaxeiro de Deus, son as miñas fillas. Miña nai se meu pai se sacrificar para ti. Eu me pregunto o que é ese traballo? "El preguntou. Hz Profeta "El emigró para min e me permitiu saír de Meca", dixo. Meu pai "O Apóstolo de Allah's! Quero ser amigo ", dixo. Hz Profeta "Eu vin aquí para levar con vostede", dixo. Nunca vin que chorar alegría ata o día dunha persoa. Aquel día, meu pai chorou de alegría e hüngür hüngür "Ó Apóstolo de Deus, o camelo dous seguintes preparados para iso", dixo. Entón, a oriente-los, a buil Bani b. Abdullah ibn tribo Bakr Erkad'ı alugado. B. A nai desta, a Sehm Bani Amr kabilesindendi e müşrikti aínda. Foron entregadas a el ata o día van pasar a ollar os camelos [1]. - Pr Aisha dixo: Meu pai "O mensaxeiro de Deus, leva-me con el", dixo. Hz Profeta "Si, eu vou tomar xunto a ti tamén", dixo. Meu pai "Eu teño dous continuando meu. Durante seis meses neste empresa desde que comecei a alimentar-los. Peza a alguén para ti ", dixo. Hz Profeta "Eu só compra-lo", dixo. Compras unha do camelo. Entón eles partiron cara a saída da cova [2]. - Asma dixo: Hz Meca, o profeta chegou-nos dúas veces ao día. Pero o mediodía veu e estaba un día cheo de emigración "Ó meu pai! Mira, Hz Vén do Profeta ", dixo. Meu pai "A miña nai se meu pai a sacrificar Profeta. Getirten-lo aquí a esta hora é certamente importante ", dixo. Hz Pai do Profeta "Vostede sabe, Deus me deu permiso para saír de Meca?", Dixo. Meu pai "O Apóstolo de Allah's! Vou ser amigos? "El preguntou Profeta. Profeta "Si, vai ser", dixo. Meu pai "Eu teño dous continuando meu. Xa que alimentar-los ou algo así, esperando por ese día. Reciba un deles ", dixo. Hz Profeta "Só ten diñeiro", dixo. Meu pai "A miña nai sacrificada meu pai chegar ata, quere pegar o diñeiro", dixo. Eles prepararon unha mesa de subministración. Entón eu critican miña cinto de volta, enganche a un anaco da táboa. Eles foron cova na montaña, eles pararon e Sèvres. O meu pai chegou na cova, antes de que o Profeta entrou na cova, cada burato, poñendo un dedo para prexudicar o Profeta había un cheque de insectos. Quraysh eo Profeta Abu Bakr tamén comezou a procura-los para a súa perda. Premio trae o vaadettiler Profeta cen camelos. Dúas montañas de Meca, comezou a buscar. Cando chegaron á montaña de Sèvres. Abu Bakr, apuntando a unha persoa de pé fronte á cova "O Apóstolo de Allah's! Esta persoa está mirando para aquí ", dixo. Hz Profeta "Non, as ás de anxos nos ocultar", dixo. Esta vez, comezou a facer xixi en pé diante da cova. Hz Profeta "Se viu a xente non facelo", dixo. Así, eles tiveron tres días na cova. Amir b. Füheyre ovellas noso traelos, manténdose con eles á noite, co pasto había pastores da mañá. A noite ía xunto con eles. Pero a noite ovellas lentos cando meu pai estaba levando o Profeta. Zannederlerdi que os pastores, e está con eles. Meu irmán Abdullah en Meca durante o día camiñando, captación de novas. Veña á cova desmoronou na escuridade, dándolles a noticia. Despois de deixalos na escuridade, estaba en Meca, pola mañá |