![]() |
Kapıdan Satış Şikayet Dilekçesi Nasıl Yazılır - Kapıdan Satış Şikayet Dilekçe Örneği
Kapıdan Satış Şikayet Dilekçesi Nasıl Yazılır - Kapıdan Satış Şikayet Dilekçe Örneği
Kapıdan Satış Şikayet Dilekçesi Nasıl Yazılır - Kapıdan Satış Şikayet Dilekçe Örneği Kapıdan Satış Şikayet Dilekçe Örneği ………(İl)…… SANAYi ve TİCARET İL MÜDÜRLÜĞÜ’NE ŞİKAYET EDEN : (Ad ,Soyad ) – (Adres) ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişiler – kurumların adı soyadı-unvanı- adresi(sorumluluk açısından birden fazla kişi ya da kurum olabilir.) ŞİKAYET KONUSU : Kapıdan satış firması hakkında OLAYLAR : …./…./2009 tarihinde …saatinde kapıma gelen satıcılardan alışveriş yaptım. Yedi günlük cayma hakkımı iadeli taahhütlü posta / noter /telefon / fax vasıtasıyla kullandım. Ancak söz konusu firma cayma hakkımı dikkate almayarak maddi ve manevi mağduriyetime sebebiyet vermiştir. ……….” Gibi… (şikayete konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; açık, ayrıntıdan uzak; ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (Maddelendirilmiş bir şekilde anlatmanızı öneririm) SONUÇ : Söz konusu kapıdan satış firması cayma hakkımı kullanmama rağmen vermiş olduğu ürünü geri almamaktadır. Gerekli incelemenin yapılarak, yukarıda belirtilen firma hakkında ceza-i işlem uygulanmasının saygılarımla arz ve talep ederim. …./ …. 2009 (tarih) Ad-Soyad: İmza: |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.