![]() |
Robot İnsanlar.
Dünyada 2 tür insan vardır.1. tür insandır.2 tür ise robot insandır. Toplumun,ailelerin ve diğer insan topluluklarının amaçları robot insan üretmektir.Çoğunluğu bilmesede... Robot insanlar itaat eder,sorgulamaz,kabullenir,bi nevi köledirler.İnsan topluluğun başındakilere sorun çıkarmaz onlar için çok iyi birer araçtırlar. Bir İNSANın robot insan olması için belli bi süre eğitilmesi gerekir.Bu eğitim çocuk doğduğu andan itibaren ailede başlar. Aileler asi,sorgulayan,her dediklerini yapmayan çocukları sevmez.Bu tür çocuklara genelde yaramaz sıfatı takılır.Onlar için bu bir sorundur.Onlar için ideal çocuk robot olandır.Yani her denilene itaat eden,onların söyledikleri şeyi yapan,baş kalırmayan,kendi kafasına göre hareket etmeyen çocuk.İdeallerindeki bu çocuğu oluşturmak için daha insanın ilk yaşlarından itibaren eğitime başlarlar.İlk olarak dur,sus,yemeğini ye,şımarma,koşma,otur gibi basit emirlerle çocuğu etkileri altına alarak onların sözünü dinleyen robotlar inşaa ederler.Bazı çocuklar hemen pes etmez, annesinin ve babasının sözlerini fazla dinlemez, insan olmaya devam ederler.Bu çocukların eğitimleri ise ceza ve ödül sistemine dayanır.Çocuğa dur dediklerinde durmuyorsa dövmekle tehdit ederler,daha ileri giderse döverler.Veya dedikleri şeyi yaparsa ona ödül verirler.Misal yemeğini ye şeker vercem.Çocuğun zihni bu şekilde programlanmaya devam eder.Gün geçtikçe çocuğun özgür iradesi kaybolur,itaatkar,her denileni yapan,sorun çıkarmayan bir robot,bir köle haline gelir.Bu eğitim buradada bitmez. Ailedeki bu eğitime rağmen İNSAN kalabilmeyi başarmışlar için robot eğitiminin bir sonraki basamağı okuldur.Okulda disiplin adı altında robot eğitimi verilmeye devam edilir.Ve bu eğitim ceza,ödül geleneği ile sürdürülür.Eğer çocuk okulda uslu duruyosa öğretmenlerine zorluk çıkartmıyosa ona güzel notlar verilir.Eğer herşeyi sorguluyorsa,yani öğretmenlere göre sorun teşkil ediyorsa notları kötüleşir.Okulun 2.kozuda disiplindir.Disiplin okul için herşeydir.Ve robot insan yapmak içinde güzel bir yöntemdir. Okulunu bitirmiş ve hâlâ İNSAN kalabilmeyi başarmışlar için ise bir sonraki basamak askerliktir.Askerlik robot eğitiminin en sert,en baskıcı olduğu yerdir.Askerde de ceza,ödül sistemi vardır.İtaat etmeyen,sorgulayan askerler dayak,hapis gibi sorunlarla karşı karşıya kalırlar.İtaat eden askerler ise rütbe arttırılmasıyla ödüllendirirler.Bir asker ne kadar iyi ise o kadar robottur. Robot insan eğitimi din adı altındada verilir.(Hiç bir dine sataşmak amacım değil.Kötülediğim dinler değil,dini robot insan yapmak için alet eden insanlar) En basitinden camiide hoca Kuran'ı arapça okur,Türkçesini de okumaz.Çünkü onun asıl amacı insanlara dini öğretmek değildir.Onun asıl amacı robot insan eğitimi vermektir.Türkçesini bilirse insanlar sorgularlar.Bu gerekli birşeydir.Fakat hoca sorgulayan insan istemez daha doğrusu İNSAN istemez.O robot insan ister. Robot insan eğitimi bu şekilde hayatın her dalında sürüp gider.Eğitim,iş,askerlik vs...Robot insan eğitimi çok kuvvetlidir,çünkü ortada sorgulayak hiç bir İNSAN yoktur.Var olanlarıda sustururlur,toplum tarafından dışlanır. İşin kötü yanı şu ki neredeyse hiç bir insan bunun farkında değildir.Bu eğitimi veren insan bile bunun farkında değildir.Çünkü oda bir zamanlar bu eğitimden geçmiş,robotlaşmıştır.Sorunun farkında olunmadan da sorun çözülemez. Bu eğitimin sona ermesi ve insanların kölelikten kurtulmaları için kendilerini keşfetmeleri lazım.Geçmişi geçmişte bırakmaları yani zihni kontrol altına almaları gerekir.Herşeyi en baştan yeni doğmuş bir çocuk gibi sorgulamaları gerekir.Sorgulayarak yapılan bir yanlış yanlış değildir.O yanlış doğruyu bulmak için bir adımdır.Herşeyin doğrusunu sorgulayarak bulmaları gerekir.İşte bunun adıda aydınlanmadır. Oğuzhan ATA |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.