![]() |
Havvas İlmi Hakkında (Usulü Bast)
Her kim bu ilme heves ettiyse bilmesi gerekenler var kalemi elime alayım bir kare çizeyim içine vekf yazayım öyle olmuyo o kadar basit değil
Önce safını belli edeceksin kuran hükmü üstünemi vazife edeceksin şeytan ilmi üstünemi hükmedeceksin safın belli olmalı 2 tercihin var yani saflarımız inşallah kuran-ı kerim hükmünden yanadır bizi ilgilendiren allah iman kuran hükmüdür bu hüküm üstüne bilgi vereceğim her ne kadar sulçul ihsan ettiysem rabbim affetsin. Bismillâhirrahmânirrahiym Elhamdülillâhi Rab’bil âlemîn. Vessalâtü vesselâmü alâ seyyidinâ Muhammed in hâtemil enbiyâ-i vel mürselîn. Ve alâ âlihi ve sahbihi ecmeiyn. ( Rahmân ve Rahîm olan Allâh ın adıyla Hamd Âlemlerin Rab’bi olan Allâh (Celle Celalüh) a. Salât ü selam peygamberlerin sonuncusu, Hazreti Muhammed (Sallallâhü Aleyhi ve Sellem) e ve O’nun aile efradı ile bütün yüce ashabının üzerine olsun). Hak Sübhânehü ve Teâlâ hazretleri her seyi yarattıktan sonra sırrı Rabbaniyeden olan harflerin esrarını Hazreti Âdem (Aleyhisselâm) e ögretip, Bakara Sure sinin 31. Ayeti Kerime sinde s öyle buyurmustur: Ve alleme Âdem’el esmâ-e küllehâ. (Ve Âdem’e bütün o isimleri ö gretti). Harflere bu Ayeti Kerime i saret olarak gösterilmistir. Hak Teâlâ hazretleri, mahlukatın tamamına harflerin hükmünü koymus olup, göklerin ve yerlerin hizmetçileri bu harflerin emrinden dısarı çıkması mümkün degildir. Hak Teâlâ hazretlerinin emri bu harflerde tam olmustur. Bu harflerede havassını, esrarını ve tabiatını koymustur Allah (Celle Celâlüh) bu sırları Âdem Safiyyullâh Aleyhisselâm' a ö gretip, meleklere ise ögretmemistir. Bu sebeble Âdem Bastların Usülü Vefkler 4 N Sırrı ve Havvassı Allah herşeyi gönlünüze göre versin Aleyhisselâm’ı hilafete layık görüp, melekler üzerine üstün kılmı stır. Nitekim Allah Teâlâ hazretleri Kuran-ı Kerimde Bakara suresinin 33. Ayeti Kerimesinde söyle buyurmustur: Yâ Âdem’ü enbi’hüm bi esmâihim felammâ enbeehüm bi esmâihim. ( Ey Âdem! Bunlara onları isimleriyle haber ver. dedi). Bunun için harflerin sırrını ö grenmek lazımdır. Kisinin gücü yettigi müddetçe Allah Teâlâ’yı zikir etmeli ve harflerin esrarını ögrenmeye azmedip bu yolda ilerlemelidir. Aklıyla, kesfiyle, riyazat ve ameliyle kisi bir sebeble harflerin esrarını ögrenir. Çünkü bütün esrar bu harflerin altında yer almıstır. Bir kimse esrarın tamamını ögrenemez ama her kisinin derecesine göre Allah Teâlâ hazretleri tarafından bir sır verilir. s artları ülemaların temel kaideleri üzerine kurulmus olup, bu sartlara uyulmazsa yapılan ameller gerçeklesmez. Allah Teala nın sırları harflerinde, isimlerinde ve Ayeti Kerimelerinde olup, bu sırlarıda Salih kullarına ihsan eder. Nitekim Allah c.c. Kurani Kerimde Mü’min Suresinin 60. Ayeti Kerime sinde söyle buyurur: Bismillâhirrahmânirrahiym. Udûnî istecib leküm. ( Bana ibadet ve dua edinki, kar sılıgını vereyim ). Bu Havas ilmiyle amel etmenin bazı sartları olup, bu sartlar yerine getirilmedigi sürece yapılan bir amel asla gerçeklesmez. Bu mübarek ilmin sartlarıda söyledir: 1. Kesin karar: Yapacagın bir amelden hiçbir zaman süphe etmemek. Çünkü süphe yapılan bir ameli bozar. Peygamberimiz Hazreti Muhammed (s.a.v.) söyle buyurmuslardır: Üdullâhe ve entüm mûkinûne bil icâbeh. ( Allah’a dua ederken kabül olaca gına inanarak dua ediniz). Bu hadisi serife uyarak, imanı kamil ile amele baslamak ve kalben inanarak Allah (Celle Celalüh) a yönelmelidir. 2. Sabır etmek: Bıkmadan, yorulmadan, usanmadan, tam sabır ve rabıta ile baslamıs oldugun isin muvaffakiyetle neticelenmesine kadar devam etmelidir. Allah Teala hazretleri Kuran-ı Kerimde s öyle buyurmustur: Yâ eyyühellezîne âmenus birû ve sâbirû ve râbitû vette kullâhe lealleküm tüflihûn. bütün varlı gınızla Allah c.c. a baglanınız. Ve Allah’tan korkunki, kurtulusa erisesiniz. Sure-i Al-i mran, Ayet 200 ). Çünkü çalısan amacına ulasır ve her çalısanında bir nasibi vardır. Peygamber efendimiz Hazreti Muhammed (sa.v.) söyle buyurmuslardır: Men sabera zafera. (Sabır eden zafer bulur). 3. Sır saklamak: Ne yapaca gını ne okudugunu veya üzerinde çalıstıgın bir isi hiç kimseye söylememek ve sezdirmemek lazımdır. Hazreti Muhammed (s.a.v.) söyle buyurmustur: steînû alâ kadâi havâyiciküm bil kitmân. (Hacetlerinizin husule gelmesi için, sırrınızı saklamakla yardımcı olunuz). Ameli tenha ve kimsenin görmedigi bir mahalde yapmak. Hiç kimseyede söyle böyle yaptım yahutta sunları bunları yaparım deme! Hazreti Ömer r.a. in “Sırrını saklayan kendinden emin olur “ sözü meshurdur. 4. Müttaki olmak: Manevi yolda yükselmek ve basarıya ulasmak takva ile olurki, Cenabu Hak Taha Suresi nin 132. Ayeti Kerimesinde: Vel âkibetü littakvâ. (Güzel akibet takva ile elde edilir). diye buyurmu stur. Bunlarda haram yememek, helal yiyip içmek, giybetten kaçınmak ve gıybet etmemek, yalan söylememek, sıdka ve nasihata önem vermek, kötü gözle bakmamak, insanlara eziyet etmemek ve eziyete dayanmak, insanlara sevkat ve merhametle bakmaktır. 5. Acele etmemek: Yapacagın bir ameli acele etmeden huzuru kalb ile yapmak, zihnindeki bütün düsüncelerden (Aile, mal, sevinç, korku, üzüntü vb.) uzak olup, kuvvetini himmetini, iradeni ve arzunu bir noktada toplaki, muradın hasıl olsun. Yaptıgın isi severek ve isteyerek yap. Alelade bastan savma yapılan islerden hayır gelmez. 6. Temiz olmak: Devamlı taharet üzere olmalı, bedenin, elbisen ve oldugun yer, hele hele kalbinin temizligine çok dikkat et. 7. cazetli olmak: Bu isi yapan kisinin icazetli (zinli) olması s arttır. cazetsiz kisi babasız çocuk gibidir. 8. Teshis etmek: Bir kimseye muhabbet, celb, tefrik, taslit, irsali hatif, davet, hastalandırmak, hastayı iyilestirmek veya buna benzer ameller yapmak istedigin zaman o kisinin rengini, suretini, boyunun uzunlugu ve kısalıgını yaslı veya genç oldugunu teshis (Tanımak) edersin. Sayet bunları bilmiyorsan, o kisinin annesi ismiyle yazarsın. Annesinin isminide bilmiyorsan Havva olarak kabül eder ve yazarsın. Teshis isim vermekten daha tesirli olup, dahada tesirlisi teshis ve isimleri beraber kullanmaktır. 9. Riyazatlı olmak: Hayvan eti ve hayvandan çıkan süt, bal, yumurta ayrıca sogan, sarımsak veya bunlara benzer kokusu kötü olan gıdalar yememek, mideninde bos veyahutta gereginden fazla tıka basa tok olmaması lazımdır. 10. Himmetli olmak: Yüce seyleri sefil isler için alet etme! Zira Hak Teala hazretleri Bakara Suresi nin 41. Ayeti Kerimesinde s öyle buyurmustur: Velâ te sterû bi âyâtî semenen kalîlâ. (Benim Ayetlerimi az bir bahaya satmayın). Allah Teala nın Ayetlerini kötü i slerde ve kötü niyetlerde kullanmayınız! 11. Amel zamanını bilmek: Yapılacak amelin gününü ve saatini iyi tayin edip, gezegenlerin özelliklerine göre yapmak. Ayrıca amel günü menkut (Noktalanmıs) gün olmamalıdır. Her Arabi ayın, 3. 5. 13. 16. 21 . 24. ve 25. günleri menkut günlerdir. Hayırlı amellerini bu menkut olan günlerde yapma! Hayırlı ameller Kamerin nurunun ziyade oldugu günlerde, ser ameller ise Kamerin muhaka oldugu (Her Arabi ayın son üç gecesi) günlerde yapılır. 12. Kıbleye yönelmek: Bir amel yaparken kıbleye do gru yönelerek yazmak. Yazıları aslına göre düzenlemek ve yerine koymak. Yazılan isim veya Ayeti Kerime ise geride olan bir kelimeyi veyahutta harfi öne, önde olan bir kelimeyi veya harfide geriye almamalıdır. Ayrıca yazınında çok güzel olması lazımdır. Yazılan vefk ise vefkin hane sırasına göre rakam veya harfleri yerine koymak, rakamları veya harfleri güzel yazmak ve vefkin hanelerini esit olarak çizmek lazımdır. 13. Salavati serife getirmek: Her amelden önce ve sonra Hazreti Muhammed (s.a.v.) e Salavati serife getirmek. Peygamber efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa ( s.a.v.) bu konuda söyle buyurmustur: Edduâ beynes salâteyni aleyye lâ yüraddü. ( ki salavat arasında yapılan dua geri çevrilmez). S u mübarek Salavati serife çok faziletlidir: Allâhümme salli alâ seyyidinâ ve Mevlânâ Muhammed in nebiyyi ve alâ âlihi ve sahbihi ve sellim. Adede halkıke ve ridâe nefsike vezinete arsike ve midâde kelimâtik. stihare: Her amelden önce stihare yaparsan, yapacagın iste basiretli olursun. stiharenin yapılısı söyledir: ki rekat namaz kılarsın. Birinci rekatta Fatiha ile Kafurun suresini, ikinci rekatta Fatiha ile hlas suresini okuyup, selam verdikten sonra, su stihare duasını 3, 5, veya 7 defa okursun. Okunacak stihare duası budur: Allâhümme innî estehîrüke bi ilmike ve estakdirüke bi kudretike ve eselüke min fadlikel azîm. En tübeyyene lî âkibeti emrî (fi ssey-i el fülani ve yezküru haceti) Parantez içindeki yazılı ibarede hacet her ne ise içinden geçirirsin. Fein kâne hayran fe esrahlehü sadrî ve veffiknî li amelihi ve in kâne s erran fasrifhü annî vasrifnî anhü inneke alâ külli seyin kadîr. Kalbinde ferahlık ve huzur bulursan yapaca gın ameli basaracagına vede muradına erecegine inanarak yaparsın. Sayet ruhun daralırsa bırakırsın. srar edersen senin zararına olur. stihare tam uyanık bir sekilde ve kalpten Allah Teala nın kudretine inanarak olmalıdır. Çünkü gerçekleri ve akibeti bilen yalnız O’dur. 15. Ruhanileri hakir islerde kullanmamak: Ruhanileri hakir ameller için kullanmak istersen, onlara hakaret etmis ve asagılamıs olursun. Ruhaniler seriata göre hareket ettiklerinden dolayı süpheli olan hiçbir ameli yapmazlar. Onları seriata aykırı olan islerde sakın kullanmaya kalkma! Ayrıca istenen her hacetide Ruhanilere sorma! 16. Azimetleri ezberlemek: Ruhaniyetlere okuyacagın Azimetleride çok iyi ezberlemeli ve okurken hiç kekelememelidir. Azimeti kitaptan veya levha üzerinden okumak yeterli degildir. Çünkü kalbin yazı ile istigal olup, gerekli olan husu’ gider. Buda erkanların en gereklisi olan teveccühü ortadan kaldırır. 17. Amelin yapılısı: Yapacagın bir amelde levha üzerine yazman gerekirse, yazıyı demirden bir mil ile levha üzerine naksedersin. Kagıt veya deri üzerine ise kamıs ile yazarsın. Kamısın ucunu yontacagın zaman üç defa: Âhin Âhin Âhin deyip, Talak Suresi nin 3. Ayeti Kerimesi olan su Ayeti Kerime yi: Ve men yetevekkel alellâhi fe hüve hasbühü innallâhe bâli gu emrihi kad cealallâhü li külli seyin kadrâ. okursun. Kamı sın ucunu kestikten sonra kamısı eline alıp: Kataatü kalemî li ecli ameli kezâ ve kezâ. dersin. Keza ve keza yerinde maksadın her ne ise onu söylersin. E ger Ayeti Kerimeyi önce okursan, amelin daha etkili ve daha tesirli olur. Yaptıgın amel muhabbet için ise, matlub ve talibin gezegenlerinin tabiatı birbirine dost ise ikisininde isimlerini yazarsın. Gezegenleri düsman ise matlubun ismini yazıp, talip olanın ismini yazmazsın. Bu sartlardan sonra Ebced hesabını, yirmisekiz (28) harfin anasırını, harflerin nurani ve zülmanisini, anasırın tabiatlarını, birbirine dost ve düsmanlıgını, gezegenlerin özelliklerini, dost ve düsmanlıgını, harflerini, buhurlarını, ayrıca said ile nahıslıgını ve s erefinide izah edelim. Ondan sonra burçların özelliklerini, dost ve düsmanlıgını, kamerin menzillerini, kamerin hangi burçta bulundugunu, günesin hangi burçta oldugunu açıkça izah edelimki, bu ilmin isteklileri kolay anlasın. buraya kadar anlattıklarımı iyi okuyun bunları yapmaya gücünüz yetiyorsa mesaj bırakın bu ilmi size yazayım bu kolay kısmıydı |
Havvas İlmi Hakkında (Usulü Bast)
Ebced Hakkında
Ebced hakkında Hazreti Ali (k.r.v.) söyle buyurmustur: Teallemul ebâcîde ve tefsîrihâ fe inne fî tefsîrihâ sırrıl eâcîb. (Ebced kaidelerini, rakamlarını ve kullanı s usullerini ögreniniz. Çünkü onlarla birçok acaibi esrar meydana gelir). Ebcedikebir En çok kullanılan, asıl ve ana ebced olan Ebcedi kebirde rakamlar bir (1) den ona (10) kadar birer birer, on (10) dan yüz (100) e kadar onar onar, yüz (100) den bin (1000) e kadar yüzer yüzer (100) artar builme meraklı olanlar hemen bir ebced kidabı alıp bunu öğrenmelidirler heryerde satılır. Ebcedi Sagir Bu ebcede Ebcedi Sagir (Küçük Ebced) denir. Bu küçük ebced büyük ebcedten çıkmıstır. Ebcedi kebirdeki her harfin adedinden oniki oniki (12) çıkarılsa, bakide kalan rakam o harfin karsılıgıdır. Örnegin: Lam harfinin ebcedi kebirdeki adedi otuzdur. Bu sayıdan oniki oniki çıkarsak bakide altı kalır. Lam harfinin ebcedi sagirdeki karsılıgı altı (6) dır. Ra harfinin ebcedi kebirdeki karsılıgı ikiyüz (200) dür. Bu sayıdan oniki oniki (12) çıkarsak bakide sekiz (8) adedi kalır. Ra harfinin ebcedi sagirdeki (Küçük Ebced) karsılıgı sekiz (8) dir. Ebcedi Sa girde dört harf sakit (Düsmüs) tür. Bu dört harf Sin, S ın Hı ve Zı dır. Bu harflerin ebcedi kebir adetlerinden oniki oniki çıkartsak bakide sıfır kalır. Bu sebebten bu dört harf sakittir Ebced Cümell Kebr Büyük Ebced harflerin, adlarının sayı degerlerine göre hesaplanısıdır. Örnegin: Cim harfinin adı ve yazılısı Cim olup, üç harften meydana gelmistir. Bu üç harfin sayı degerleri toplamı (3+10+ 40-53) tür. Kaf harfinin adı ve yazılısı Kaf olup, üç harften meydana gelmistir. Bu üç harfin sayı degerleri toplamı Kaf 100, Elif 1 ve Fe harfi 80 olup toplam 181 dir. Kaf harfinin büyük Ebced degeri 181 dir Harfleri N anasırı Mevcut olan yirmisekiz harf anasırı erbaaya (Dört unsur) ayrılmıs olup, her unsurda yedi (7) harf vardır. Bu harfler ve mensub oldukları unsurlar söyledir: 1. Ate s unsuru: Bu unsura baglı olan harfler meftuh (açık) tur. Kuru ve sıcak olup, safravi tabiatıdır. Ates harflerinin yönü dogu olup, cezb edici ve galiptir. Atese mensub olan harfler bunlardır: Zel Sin Fe Mim Tı He Elif 2. Toprak unsuru: Bu unsura ba glı olan harfler meczum (kesik) dur. Kuru ve soguk olup, sevdaviye tabiatıdır. Toprak harflerinin yönü güney olup, cezb edilen ve magluptur. Topraga mensub olan harfler bunlardır: Dat Te Sat Nun Ye Vav Be 3. Hava unsuru: Bu unsura ba glı olan harfler magmum (kapalı) dur. Nemli ve sıcak olup, demeviye tabiatıdır. Hava harflerinin yönü batı olup, cezb edici ve galiptir. Havaya mensub olan harfler bunlardır: Zı Se Kaf Sin Kef Ze Cim 4. Su unsuru: Bu unsura ba glı olan harfler meksur (kırık) dur. Nemli ve soguk olup, balgam tabiatıdır. Su harflerinin yönü Kuzey olup, cezb edilen ve magluptur. Suya mensub olan harfler bunlardır: Gayın Hı Ra Ayın Lam Ha Dal Nurani ve Zülmaniharfler Yirmisekiz (28) harfin ondördü (14) nurani ve ondördü (14) ise zülmani olarak ikiye ayrılmıstır. Nurani harfler bunlardır: Ye He Nun Mim Lam Kef Kaf Ayın Tı Sat Sin Ra Ha Elif Zülmani harflerde bunlardır: Vav Fe Ayın Zı Dat Sin Ze Zel Dal Hı Cim Se Te Be Anasırı Erbaa ve Tabi Atları Anasırı Erbaa (Dört unsur) Ates, Toprak, Hava ve Sudur. Bunların her birisininde tabiatları vardır. Atesin tabiatı kuru sıcaktır. Topragın tabiatı kuru soguktur. Havanın tabiatı nemli sıcaktır. Suyun tabiatı ise nemli soguktur. Sıcak soguk ile, kuru rutubet ile mu’tedil (orta halli) olur. Talibin anasırı ates, matlubun anasırı toprak olsa, atesin harareti topragın soguklugu ile orta halli olur. iki derece kuruluk kalır ve birbirleriyle uyum saglayamazlar. Talibin anasırı ates, matlubun anasırı hava olsa, atesin kurulugu havanın rutubeti ile mu’tedil (orta halli) olur. iki derece ates kalır ve birbirleri ile uyum saglarlar. Talibin anasırı ates, matlubun anasırı su olsa, atesin sıcaklıgı suyun soguklugu ile orta halli olur. Yine atesin kurulugu suyun rutubeti ile orta halli olur ve birbirleriyle uyum saglarlar. Talibin anasırı toprak, matlubun anasırı ates olsa, topragın soguk olmasıyla atesin sıcaklıgı orta halli olur. iki derece kuruluk kaldıgı için hiçbir zaman uyum saglayamazlar. Talibin anasırı toprak, matlubun anasırı hava olsa, topragın soguk olması, havanın sıcaklıgı ile mu’tedil olur. Yine topragın kurulugu havanın sıcaklıgı ile mu’tedil olur. Yine topragın kurulugu havanın rutubeti ile orta halli olup uyum saglarlar. Talibin anasırı toprak, matlubun anasırı su olsa, topragın kurulugu Suyun rutubeti ile orta halli olur. iki derece sogukluk kaldıgı için hiçbir zaman uyum saglayamazlar. Talibin anasırı hava, matlubun anasırı ates olsa, havanın rutubeti atesin harareti ile orta halli olur. iki derece ates kaldıgı için uyusurlar. Talibin anasırı hava, matlubun anasırı toprak olsa, havanın harareti topragın soguklugu ile orta halli olur. Yine havanın rutubeti topragın kurulugu ile orta halli olup, uyum saglarlar. Talibin anasırı hava, matlubunki su olsa, havanın harareti suyun rutubeti ile orta halli olur. iki derece rutubet kaldıgı için uyusurlar. Talibin anasırı su, matlubun anasırı ates olsa, suyun soguklugu ile atesin harareti orta halli olur. Yine suyun rutubeti atesin kurulugu ile orta halli olup, birbirlerine uyum saglarlar. Talibin anasırı su, matlubun anasırı toprak olsa, suyun rutubeti topragın kurulugu ile orta halli olur. iki derece sogukluk kaldıgı için birbirleriyle uyum saglayamazlar. Talibin anasırı su, matlubun anasırı hava olsa, suyun soguklugu havanın harareti ile orta halli olur. iki derece rutubet kaldıgından dolayı birbirleriyle uyum saglarlar. Talib ile matlubun tabiatları hararet veya rutubet üzerine olsalar birbirlerine uyum saglarlar. Ates ile ates, toprak ile toprak, hava ile hava su ile su her zaman birbirlerine uyumludur. Anasırın Brbrne Dost ve Düşmanlığı Ates hava ile dost, su ile düsmandır. Toprak su ile dost, hava ile düsmandır. Hava ates ile dost, toprak ile düsmandır. Su toprak ile dost, ates ile düsmandır. Gezegenlerin Özellikler Zühal gezegeninin tabiatı son derece kuru so guk olup, anasırı toprak, cinsiyeti disi ve gündüz diye itibar olunur. Bu gezegen gögün celladı olup, yedinci kat gökte dogar. Nahıs (Kötü) olup, en büyük ugursuz gezegendir. Müsteri gezegeninin tabiatı nemli sıcak olup, anasırı ates, cinsiyeti erkek ve gündüz diye itibar olunur. Bu gezegen gögün kadısı olup, altıncı kat gökte dogar. Said (iyi) olup, en büyük ugurlu gezegendir. Merih gezegeninin tabiatı asırı derecede kuru sıcak olup, anasırı ates, cinsiyeti erkek ve gece diye itibar olunur. Bu gezegen gögün beyi olup, besinci kat gökte dogar. Nahıs olup en küçük ugursuz gezegendir. S ems gezegeninin tabiatı kuru sıcak olup, anasırı ates, cinsiyeti erkek ve gündüz diye itibar olunur. Sems gezegeni gögün Zühre gezegeninin tabiatı kuru so guk olup, anasırı toprak, cinsiyeti disi ve gece diye itibar olunur. Zühre gezegeni gögün dansözü olup, üçüncü kat gökte dogar. Said olup en küçük ugurlu gezegendir. Utarid gezegeninin tabiatı kuru soguktur. Cinsiyeti disi ve gündüz diye itibar olunur. Bu gezegen gögün katibi olup, ikinci kat gökte dogar. Mümtezic (bitisik) olup, dört unsurda mevcuttur. Utarid gezegeni iyi ile iyi, kötü ilede kötü olur. Kamer gezegeninin tabiatı nemli soguk olup, anasırı su, cinsiyeti disi ve gece diye itibar olunur. Bu gezegen gögün tabibi olup, birinci kat gökte dogar. Said olup, en küçük nurlu gezegendir. Müsteri ve Zühre gezegenleri Sa’deyn, Zühal ve Merih gezegenleri nahseyn, Müsteri ve Zühre gezegenlerine ulviyeyn, Zühal ve Utarid gezegenlerine sufliyeyn, Günes ve Kamer gezegenlerine neyreyn, ugurlu bir gezegenle birlesince ugurlu, ugursuz bir gezegenle birlesince ugursuz olma halinede mümtezic denir. Bbirbirine Dost Olan Gezegenler Zühal ile Merih gezegeni birbirine dosttur. Müsteri ile Kamer gezegeni birbirine dosttur. Merih ile Zühre gezegeni birbirine dosttur. S ems ile Utarid gezegeni birbirine dosttur. Zühre ile Kamer gezegeni birbirine dosttur. Utarid ile Zühre gezegeni birbirine dosttur. Kamer ile Müsteri gezegeni birbirine dosttur Birbirine düşman olan gezegenler Zühal ile Sems gezegeni birbirine düsmandır. Müsteri ile Zühre gezegeni birbirine düsmandır. Merih ile Utarid gezegeni birbirine düsmandır. S ems ile Kamer gezegeni birbirine düsmandır. Zühre ile Zühal gezegeni birbirine düsmandır. Utarid ile Müsteri gezegeni birbirine düsmandır. Kamer ile Merih gezegeni birbirine düsmandır. Gezegenlerin birbirine düsmanlıgı bu tertip üzerinedir Gezegenler N Seref S ems gezegeninin serefi Hamil burcundadır. Kamer gezegeninin serefi Sevr burcundadır. Müsteri gezegeninin serefi Seratan burcundadır. Utarid gezegeninin serefi Sünbüle burcundadır. Zühal gezegeninin serefi Mizan burcundadır. Merih gezegeninin serefi Cedi burcundadır. Zühre gezegenini serefi Hut burcundadır. GEZEGENLERiN GÜNLERi Pazar gününün gezegeni Sems ( Günes ) tir. Pazartesi gününün gezegeni Kamer ( Ay ) dir. Salı gününün gezegeni Merih ( Mars ) tir. Çarsamba gününün gezegeni Utarid ( Merkür ) tir. Persembe gününün gezegeni Müsteri ( Jüpiter ) dir. Cuma gününün gezegeni Zühre ( Venüs ) dir. Cumartesi gününün gezegeni Zühal ( Satürn ) dir. Gezegenlerinin Buhuru Zühal gezegeninin buhuru Meyatü sailedir. Müsteri gezegeninin buhuru Sandalı asferdir. Merih gezegeninin buhuru Kust ve Topalak kabugu S ems gezegeninin buhuru Senderus ve Misktir. Zühre gezegeninin buhuru Ud ve Mastakidir. Utarid gezegeninin buhuru Muklil ezraktır. Kamer gezegeninin buhuru Lübani zekerdir. |
Havvas İlmi Hakkında (Usulü Bast)
sadece merakimdan soruyorum elestiri degil ama aklim almiyor;
Zülmani harflerde bunlardır: Vav Fe Ayın Zı Dat Sin Ze Zel Dal Hı Cim Se Te Be demissiniz ama zulmani ilimlerin acilimi bir kaynakta soyle geciyor: Zülmani ilimler, şeytanın ilmidir ve şeytan bu zülmani ilimlerle insanları Allah’ın yolundan saptırmaya çalışmaktadır. ben burada su anlamda supheye dustum, yuce Allah'in gonderdigi harfler nasil zulmani olabilir? yani biraz daha aciklama yapabilir misiniz? inanin cok sasirdim |
Havvas İlmi Hakkında (Usulü Bast)
çok güzel bir konuyu buraya taşımışsın,eline sağlık..yalnız gezegenelerin birde retro,yada geri dönüşleride var..böylece görülürki iyi olan bir şey bir süre sonra kötü bir şey olabilir..bunu dikkate alınırda uygun pilanlarda iş görülürse daha hayırlı olur diyorum..mesela koç burcundan birini boğa burcundan bir kişi ile herhengi anormallik olmadan dost olabiliyor..düşman olan bu iki burç neden barış içinde yaşarlar..bunun nedeni haritada evine dönen burçların ,zıt burcların evden çıkışına denk düşmesidir,yani koç boğaya geçiş yaptığında yönetici gezegen geri dönüşte olabilir.
dünyanın her yıl yörüngesinde yılda 1,2 saniye geç kalması ile ektileptik yalpalanmanın neden olduğu bilinir,bu yalpalanma kuzey kutbunda daha belirgin haldedir...evet bu yalpalanma 29000000000 yılda bir bir burcun başka bir burç tarafından yeri gasp edildiği bir gerçektir..bu yüzden 2900000000 yıl evel koç burcu ilk hanedeyken,şu anda yerine boğa burcu girmiştir..bunun nedeni dünyanın yalpalanma ve geç kalmasıdır.. .. ....evet bunu bilirsek gzegenlerin yüzeysel değil ,birde psikolojik,ve ruhsal yönleride araştırılarak uygun zemin hazırlamak en mantıklısı..o zamn görülecektir ki şifa vb olaylar daha makul bir dereceye kadar geriletirilir... |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.