![]() |
Turbo S, 911 Güç Katıyor
530 bg gücündeki Turbo S, şimdiye kadar üretilmiş en güçlü 911 olacak.
Turbo S logosu daha önce 993 ve 996'da olmak üzere iki kez kullanıldı. Porsche, iki yıl sonra üretimi sona erecek olan 997'nin en hızlı versiyonunun bu süreye kadar model gamının en üstünde kalacağını söylüyor. 911 Turbo S, müşterilerden gelen en güçlü 911 talebini karşılamak için üretilmiş ve 911 Turbo'nun birçok özelliği opsiyonel olarak sunulacak. 911 Turbo'nun çift turbolu 3.8 lt altı silindirli boxer motorunun gücü 500 gb'den 530 bg'ye, torkuysa 700 Nm,ye çıkartılmış. Bütün bu gelişimlere rağmen tüketim verisi 11.8 lt/100 km ile aynı kalmış. http://frmsinsi.net/images/frmsinsim...sinsi.net_.jpg Motorun gücü dört tekerleğe birden yedi ileri PDK çift kavramalı şansımanla ve Porsche'nin çekiş yönetim sistemi yardımıyla yola aktarılıyor. Şansıman 911'de ilk kez standart olarak sunulan direksiyondaki kulakçıklarla kontrol edilebiliyor. Porsche'nin tork dönüştürücü sisteminde mekanik sınırlı kaydırmalı diferansiyel de standart. Şasi, içinde kalkış kontrol ve dinamik motor bağlantı noktalarının bulunduğu Sport Chrono paketinin eklenmesiyle geliştirilmiş. Bu gelişimler şasi rijtliğini artırarak sarsıntıyı azaltmış ve ivmelenmeye olumlu katkıda bulunmuş. Turbo S, 0-100 km/s'ye 3.3 sn'de ulaşıyor ki, bu veri Turbo'nunkinden 0.3 sn daha iyi. 0-200 km/s'ye 10.8 sn'de ulaşan Turbo S'in maksimum hızı 313 km/s. Standart Turbo'dan farklı olarak sunulan özellikler arasında seramik kompozit frenler, dinamik viraj farları, ayar seçeneği genişletilmiş spor koltuklar, 29 inç RS Spyder jantlar ve çift renkli deri koltuklar bulunuyor. http://frmsinsi.net/images/frmsinsim...sinsi.net_.jpg |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.