6 Kişilik Komik Skeç - Kabadayi Okulu |
10-24-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
6 Kişilik Komik Skeç - Kabadayi OkuluKABADAYI OKULU KAHRAMANLAR: Kabadayılar Kralı Uğur Çakal Semih Tilki Volkan Karabela Halil Baba Oğuz Domdom Bayram Kabadayı okulu öğrencileri sınıfta beklemektedir (Jenerik müziği çalmaktadır) Kabadayıların bazıları volta atmakta bazıları ise tespih çekmektedir Bu sırada kabadayılar kralı Uğur sınıfa girer K Uğur: Selamun Aleyküm kardaşlar! Sınıf: Aleyküm Selam ağabeyimiz! K Uğur: Eyvallah, oturun (Sınıf oturur Kabadayılar kralı Uğur yoklama alır Adı okunan “eyvallah” der) K Uğur: Bugün kabadayı duruşlarını öğreneceğiz Sınıf: Eyvallah! K Uğur: Evet, Çakal Semih kardeşimiz, ayağa kalk! ÇSemih: Eyvallah! K Uğur: Bize göster bakalım, kabadayı nasıl bakar? (Semih seyirciye doğru Küçük Emrah gibi bakar) K Uğur: Olmadı olmadı! Öyle mi bakılır! Bana bakın şimdi (K Uğur sert bir şekilde seyirciye bakar) K Uğur: Anladınız mı? Sınıf: Eyvallah! K Uğur: Tilki Volkan kardeşimiz, ayağa kalk! T Volkan: Eyvallah!(ince seslidir) K Uğur: Bize göster bakalım, nasıl nara atılır? T Volkan: Hieeeeeeyyyyyytttttt!!! K Uğur: Olmadı olmadı! Bu sesle kimse korkmazBana bakın şimdi(Nara atar) K Uğur: Anladınız mı? Sınıf Eyvallah! K Uğur: Baba Oğuz kardeşimiz, ayağa kalk! B Oğuz: Eyvallah! K Uğur: Bize göster bakalım nasıl tespih çekilir? B Oğuz: (Tespihi cebinden çıkarır) Bismillah, bismillah, bismillah… K Uğur: Allah kabul etsin! Yahu beni ****rtmeyin! Kabadayı öyle mi tespih çeker? Bak şimdi: (Nasıl tespih çekileceğini gösterir) K Uğur: Anladınız mı? Sınıf: Eyvallah! K Uğur: Domdom Bayram karedeşimiz, ayağa kalk! D Bayram: Eyvallah! K Uğur: Bize göster bakalım, nasıl bıçak çekilir? D Bayram: Hiiieeeeeyyyyt! (Cebinden tırnak makası çıkarır) K Uğur: Olmuyor olmuyor! Ulan o ne? Sen nasıl kabadayısın? K Uğur: (Cebinden bıçağı çıkarır, tam bağırırken dışarıdan bir kadın sesi gelir) Kadın: Uğuuurrr! K Uğur: Eyvah hanım çağırıyor! Buyur gülüm! (Heyecanlı bir şekilde sahneyi terk eder) Kabadayılar ayağa kalkar, hep beraber: EYVALLAH… -SON- |
|