Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti |
11-03-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Pazarlama Savaşı Kitabının ÖzetiPazarlama Savaşı Pazarlamanın temellerini değiştirmiş iki ünlü uzman gene karşınızda Pazarlama Savaşı Jack Trout ile Al Ries'in yirmi yıl önce yayımladıkları Pazarlama Savaşı'nın 21 yüzyılın yeni gerçeklikleri temelinde gözden geçirilmiş yeni baskısı Son yirmi yılın pazarlama ve reklam kampanyalarının deneyimleri ele alınıyor Ancak Trout ve Ries, önerdikleri stratejilerin bugün de geçerliliklerini koruduğu görüşündeler: "Pazarlama bir savaştır; burada düşman rakipler ve fethedilecek yer de müşteridir" Kitabın içerdiği konulara örnekler: - Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri; - Büyük/küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar; - Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları ve - Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi Günümüzdeki pazarlama savaşlarında rakiplerinizi etkisizleştirmek için sizi benzersiz cephanelikle donatacak bir kitap Yazar:Al Ries Yayınevi:Optimist Yayın Dağıtım Sayfa Sayısı:230 Etiket Fiyatı:24,00 Basım Tarihi:Ocak 2007 |
|