Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Eğitim - Öğretim - Dersler - Genel Bilgiler > Biyografiler

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
decadenceröportaj

Decadence(röportaj)

Eski 11-20-2007   #1
bukettt
Varsayılan

Decadence(röportaj)

Hello from TURKEY

First of all thanks for accept our feature request can you tell us who is decadence and how decadence formed ?

Röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkür ediyoruz öncelikle Bize Decadence ‘in kim olduğunu ve nasıl bir araya geldiğinizden bahseder misiniz ?

Hello from the burning pits of Sweden! I appreciate your shown interest in Decadence a lot Decadence is a young band which was formed in 2003 in Stockholm/Sweden We are a Melodic Thrash Metal band with no keyboards and the addition of aggressive female growls and screams I am Kitty the lead singer and the rest of the line-up consists of lead guitarist Kenneth Lantz, bassist Joakim Antman and drummer Erik Röjås

İsveç ‘in ateş çukurlarından merhabalar! Decadence ‘e gösterdiğiniz ilgiye minnettarız Decadence 2003 ‘te Stokholm/İsveç ‘te kurulmuş genç bir grup Klavye kullanmayan ve agresif brutal bayan vokaller içeren Melodik Thrash Metal grubuyuz Ben, Kitty, lead vokalim ve grubun gerisi lead gitarist Kenneth Lantz, basçı Joakim Antman ve davulcumuz Erik Röjås ‘tan oluşuyor

What is your music style and what message do you want to tell with your music?

Müzik Stiliniz nedir peki ve müziğinizle neyi anlatmaya çalışıyorsunuz ?

As mentioned above, we are a Melodic Thrash Metal band, a new genre which we have worked hard on achieving Imagine a Bay Area Thrash band with the addition of riffs in the spirit of the band Death and the like This is Decadence Our message is to bring Thrash back to the world but with a new, fresh and unique touch!

Yukarıda da söylediğim üzere Melodik Thrash Metal grubuyuz, kotarmak için çok çalıştığımız yeni bir tür bu Bir Bay Area Thras Metal grubuna Death grubu ve benzerlerinin ruhuyla riffler eklendiğini farzedin İşte bu Decadence Mesajımız Thrash ‘i dünyaya yeni, taze ve özgün bir rötuşla geri getirmek

You have one demo album (Land of Despair 2004 ) and Two full length albums (”Decadence” (2005), ”The Creature” (2005)) What is the change in decadence demo album to 2nd full length album? Musical or structural

Bir demo (Land of Despair 2004) ve iki (“Decadence” (2005), “The Creature” (2005)) albümünüz var Demo albümden bu 2 ful albümünüze dek Decadence ‘da ne değişti? Müzikal ve yapısal anlamda ?

There have been quite some changes from “Land of Despair” to “The Creature” First of all, during the “Despair times”, we were a Melodic Death band, connecting to the Finnish Metal scene, music similar to Norther and the like We had a different line-up at the time as well Since them, Decadence continued growing, both musically and individually Both me and Kenneth have our roots in Thrash Metal and since we are the main song writers, our work started growing in that direction, adding our previous Melodic Death touch to it I would say our new work is much more aggressive and strong

“Land of Despair”den “The Creature”a dek bayağı bir değişiklik yaşandı Herşeyin başında, “Despair zamanlarında”, Fin metal çevresine Kuzey ülkeleri ve benzerlerine bağlı bir Melodik Death grubuyduk O zamanlar grup elemanlarımız da farklıydı Onlardan beri Decadence hem müzikal hem de bireysel olarak büyümeye devam etti Hem ben hem de Kenneth ‘in geçmişinde Thrash metal yatıyor ve parçaları biz bestelediğimiz için, yaptıklarımız da öncesindeki Melodik Death tadını da katarak bu yönde gelişmeye başladı Yeni yapıtlarımızın daha agresif ve güçlü olduğunu söyleyebilirim

Which album reflect us completely Decadence’s mind and ideas?

Hangi albüm bize tamamen Decadence ‘in zihnini ve fikirlerini yansıtıyor?

Right now, I would say our upcoming album, due in early November 2006

Şu an için Kasım 2006’da çıkacak olan yeni albümümüz diyebilirm

If people want to buy your album how they can buy ?
Albümünüz almak siteyenler nasıl satın alabilirler?
For now, all our albums can be bought very cheap from the website – wwwdecadencese
Check out the pricelist and information about the albums, fill in the form and it’s done!
Şimdilik bütün albümlerimiz oldukça cüzi bir fiyata web sitemizden – wwwdecadencese ‘den temin edilebilir Fiyat listemize ve albüm hakkında bilgilere göz atın, formu doldurun, bitti!

Which song decadence love to play most ?

Decadence en çok hangi parçalarını çalmayı seviyor peki?

At the time, I believe it’s the song “Red” (from “The Creature” album)

Sanırım, “Red” adlı parçayı (“The Creature” albümünden)

How is the band members relationships between them in daily life? what kind of connection do you have between you? Do you see each other everyday or just talk at phone and so on?

Grup üyelerinin günlük hayattaki ilişkileri nasıl? Yani aranızda nasıl bir bağ?
Hergün yüzyüze görüşürmüsünüz veya telefon veya benzeri yollarla mı iletişirsiniz mesela?

Yes, we are very good friends, I could even say best friends Me, Kenneth and Erik are neighbors and see each other as soon as we get the chance Joakim lives further away so we usually meet during rehearsals and when we watch gigs or hang out on weekends mostly

Evet, biz çok iyi arkadaşlarız, hatta dostuz demeliyim Ben, Kenneth ve Erik komşuyuz ve fırsat buldukça görüşüyoruz Joakim uzak kalıyor biraz, dolayısıyla genellikle provalar veya sahne programlarında veya hafta sonları beraber takılırken görüşüyoruz onunla da

Who is your band’s head? And who usually give ideas to band?
Grubunuzun önde gelen ismi kim? Ayrıca grubu yönelten kim oluyor?

I guess I can say I’m the head in the band I do all managing for Decadence and give it 150% of my time I'm also the designer of all artwork/website and all other kinds of things evolving around us I’m also the main song writer along with Kenneth so there’s where the ideas come from as well

Sanırım grubun başı benim Decadence ‘in bütün menejerliğini üstlendim ve zamanımın %150 ’sini buna ayırıyorum Aynı zamanda grafik/web sitesi dizaynını ve etrafımızda olup biten herşeyi ben hazırlıyorum

Decadence is mostly a live band and love having playing live as much as possible This is your words and u make 20 concert in 3 year and can you tell us your good and bad memories from your concert?

Decadence genellikle canlı açalan bir grup ve bunu elerinden geldiğince yapmayı seviyor Bunlar sizin sözleriniz ve 3 yılda 20 konsere çıkmışsınız Bize konserlerinizden iyi/kötü anılarınızdan akatarabilir misiniz?

I would say all our memories are good! We really love playing and we look back at all our past gigs with pleasure and nice flashbacks

Bütün hatıralarımız gayet güzeldi! Gerçekten çalmayı çok seviyoruz ve geçmiş performanslarımıza dönüp baktığımızda hoş şeyler hatırlıyoruz

What are the plans for the future of decadence’s future? Will we have the pleasure of seeing any more festivals?

Decadence ‘in geleceği için planlarınız nedir? Başka festivallerde de sizi görme şansına erişecek miyiz ?

For the future, people could expect albums, tours, festivals, a stable line-up, a more confident Decadence and lots of gigs!
Önümüzdeki günlerde insanlar bizden albümler, turneler, festivaller, istikrarlı bir kadro ve daha kendine güvenen bir Decadence ve epey çok sahne programı bekleyebilirler!

If a festival was made in Turkey and you got an invitation, would u be likely to come?

Türkiye’de bir festival düzenlense ve davet alsanız, gelmeyi düşünür müydünüz?

Of course!

Tabii ki!

Thanks for this excellent feature, Would you like to say something to the Turkish people? With our magazine’s assistance?

Bu harika röportaj için teşekkür ediyoruz, Türkler ‘e söylemek istediğiniz birşey var mı dergimiz aracılığıyla?

Thank you for your shown interest in our band! We will do our best to show ourselves to the world and Turkey My last words are:
If there’s a will, there’s a way

Grubumuza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ediyorum! Dünyaya ve Türkiye ‘ye kendimizi göstermek için elimizden gelenin en iyisini yapacağız Son sözlerim: Azim varsa bir yolu vardır

Cevaplar: Kitty Saric
Tarih: 11092006

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com