Franchise Dünyasını Tek Bir Fuarda Dolaşın |
10-24-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Franchise Dünyasını Tek Bir Fuarda DolaşınFranchise Dünyasını Tek bir Fuarda Dolaşın TÜRKİYE’ NİN İLK ULUSLAR ARASI FRANCHISING FUARI, Türkiye Fracnhising Dünyasının buluşma noktası olacak Franchise veren markaları doğru girişimci ile buluşturmak amacıyla, Franchise-net ve Sentez Fuarcılık işbirliği ile gerçekleştirilecek olan; TÜRKİYE FRANCHISE, YATIRIM , GİRİŞİM VE TİCARET fuarı 23- 27 Nisan 2009 tarihleri arasında İDTM fuar merkezinde yapılacaktır Ulusal ve Uluslar arası pazarda işinizi büyütmek, doğru ortak bulmak, marka imajınızı ve bilinirliğinizi artırmak için TÜRKİYE FRANCHISE, YATIRIM , GİRİŞİM VE TİCARET fuarı kaçırılmaması gereken bir fuar Fuar, tüm franchise veren markalar için doğru girişimcilere ulaşarak franchise işletme sayılarını çoğaltmaları açısından önemli bir fırsat yaratmaktadır 23- 27 Nisan 2009 tarihinde gerçekleştirilecek olan fuara, franchise veren yerli ve yabancı birçok marka katılacaktır Neden Franchise fuarı? Pazardaki mevcut şartlar altında bir firma ne kadar iyi ve kaliteli ürün üretirse üretsin, o ürünü doğru hedef kitleye iyi ve doğru bir biçimde tanıtmayı başaramazsa, sektörde varlığını sürdürebilmesi ve başarılı olması pek mümkün olmayacaktır Fuar organizasyonları günümüzde tüm dünyada hedef kitleye firma ve firmanın ürün ve hizmetleri hakkında bilgi verme, tanıtımı sağlama ve imajı güçlendirme açısından en önemli iletişim aracı olarak görülmektedir Bu noktada fuarlar mal ve hizmet üreticilerinin ve tüketicilerinin belli bir zaman ve mekân dilimi içinde buluştukları bir pazar niteliği taşımakta ve fuarların belli bir konuya yönelik olması katılımcı firmalara ‘‘ilgili talebi’’ doğrudan, kısa sürede ve en etkili biçimde yakalama imkânı sağlamaktadır Katılımcılar açısından önemi; • Öncelikle gerçekleştirilecek olan TÜRKİYE FRANCHISE, YATIRIM, GİRİŞİM VE TİCARET fuarında Avrupa’da başarılı olmuş ve Türkiye pazarına sıcak bakan uluslararası minimum 30 franchise veren marka ile birlikte hareket etme olanağı, • Master veya franchise alanlar arasında kendilerine en uygun olanı tercih ederek, konseptlerini geniş bir ziyaretçi kitlesine sunma olanağı, • Avrupa’da franchising sektörünü yönlendiren franchising Avukatları, Danışmanlar ve Franchising Derneklerinin fuarda yer almaları sonucu yerel markaların yurtdışında markalaşma şansı, • Ulusal ve yerel anlamda yapılan büyük bir medya satın alması ile Türkiye’nin tüm illerinden ilgili alıcıların fuara yönlendirilmesi, • Küçük, orta ve büyük ölçekli Organize sanayi siteleri, Türkiye genelinde Ticaret Odaları, İş adamları dernekleri, genç girişimcilik dernekleri ve kadın girişimcilik dernekleri gibi dernekler ve çeşitli kulüplerle gerçekleştirilen işbirlikleri sayesinde Türkiye’nin tüm illeri ile buluşma fırsatı, • Tüm Avrupa’da franchise-net aracılığı ile fuarın duyurulması ve yurt dışından gelecek ziyaretçi profili, • Ürün ve hizmetlerin ilgili alıcılara ve doğru girişimcilere birebir ve yüz yüze sunma olanağı, • Bir franchise markası olarak Prestij sağlamak Ziyaretçiler açısından Önemi; • Yeni iş fikirleri oluşturarak kendilerine ve bulundukları bölgeye en uygun olan sistemi tanıma ve doğru bir yatırıma yönelme olanağı, • Denemiş ve başarılı olmuş sistemleri tanıma ve işbirliği geliştirme olanağı, • Aynı ortamda benzer ürün ve sistemlerin topluca kıyaslama ve özellikleri benzer ürün veya hizmetlerin farkı ve üstünlüklerini görme olanağı, • Firma yetkilileri ile birebir görüşme sistemi tanıma olanağı, • Büyük illerde başarılı olmuş sistemleri bulunduğunuz bölgeye taşıyarak ticarette öncü olmak ve bölgenin en iyisi olma olanağı, • Bulunduğunuz bölgedeki boşlukları görerek doğru sistemleri taşıma ve kazançlı bir yatırıma yönelme olanağı, • Dünyada başarılı olmuş sistemlerin Türkiye’de temsilciliğini ( Master Franchise’sini) alma olanağı, Fuar Profili • Çeşitli ülkelerden Franchise dernekleri aracılığı ile gelen ticaret heyeti, • Uluslararsı franchising dernekleri ve franchising avukatları • Yatırımcılar, • İş adamları, • Yöneticiler, • Kendi işini kurmak isteyen girişimciler, • Kadın girişimcileri, • Yeni iş fikirleri oluşturmak isteyenler, Franchise-net Hakkında franchise-net 1995 yılında Almanya’da, internet ve franchising sektörünün hızlı bir gelişme göstermesi ile, internet ortamında sadece franchising sektörüne hitap etmek amacıyla kurulmuştur Daha sonra ziyaretçi sayılarındaki ve franchise veren üye sayısındaki artış ile birlikte Almanya’da pazarının lideri olmuştur Sektörün tek ve başarılı portalı olan franchise-net, Avrupa’dan gelen yoğun talepleri değerlendirerek 2002 yılında Avrupa’da ilk İtalya olmak üzere, Fransa, Avusturya, Polonya Rusya, Çek Cumhuriyeti, İspanya ve Yunanistan portallarını oluşturmuştur 2005 yılı itibarı ile Arjantin, İsviçre, Fas, Cezayir, Tunus, ve Macaristan franchise-net portalları kurulur Aynı zamanda ABD de faaliyet gösteren portallarla işbirliği geliştiren franchise-net 2008 yılı başında Türkiye ofisini oluşturmuştur Tüm Avrupa’da lider bir konumda olan franchise-net; • 15 ülkede, ulusal ve uluslararası pazarlarda, franchisor ve girişimcilere yönelik, çok dilli gelişim raporları, haberler ve bilgiye erişim hizmeti, • Franchising alanında faaliyet gösteren 2000’i aşkın şirket tarafından tercih edilen portal profili, • Tüm Avrupa’da franchise-net online gazetesi aracılığıyla 60000 girişimciye ulaşma imkanı, • Arama motorlarında ilk sıraya yerleşen hizmet ağı, • Yıllık 10 milyonu aşan ziyaretçi sayısı, • Franchise-net üzerinden firmalara ulaşan girişimci sayısının aylık 6000’i aşan profili • Türkiye’de günlük 2500-3000 potansiyel girişimci profili, • Franchise veren firmaların prezentasyonları, sürekli güncellenen haberler, fırsat ve önerilerini 7/24 takip etme olanağı sunmaktadır AYRINTILI BİLGİ İÇİN; NAR PR HALKLA İLİŞKİLER Meral Göşgün Ceylan Sema Türkoğlu Tel: 0 212 284 80 90 - 279 51 77 Faks: 0 212 279 53 55 Mobile: 0 532 200 94 88 e-mail: meral@narprcom sema@narprcom |
|