Hz. Abu Prestaketa Eguneko Bakr |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Hz. Abu Prestaketa Eguneko BakrHz Abu Prestaketa eguneko Bakr Hakkında Hz Abu Prestaketa eguneko Bakr Hz Abu Prestaketa eguneko Bakr - Pr Aisha azaltzen du: Hz Profeta erabiltzen den gurekin etorri goizez edo arratsaldez Hala ere, eguneko Jainko zion baimenik emigratzea, eguerdiko ordu osoa bat etorri zen gurekin inoiz ez zuen astirik Nire aita ikusi zuen "Hz Profeta inoiz une honetan izan Ez ziur asko eragin garrantzitsua da ", esan zuen Hz Profeta gordeta, nire aita jaiki bere eserlekua eman zion kokalekua zen nire aita eta nire arreba Asma dut Hz Profeta aita "Kanpo joan dira", esan zuen Nire aita "Allah de Messenger O, nire alabak dira Nire ama, nire aita nahi duzun sakrifizio lortzeko zer lan hori galdetzen diot nire buruari? "eskatu zuen Hz Profeta "Emigratu zuen, eta ni onartzen Meka-tik sortzen dit", esan zuen Nire aita "O Ala en apostoluak! lagun izan nahi dut ", esan zuen Hz Profeta "Hemen nintzen kentzeko zurekin", esan zuen Ez da inoiz ikusi duzun poza negar egunean pertsona arte Egun hartan nire aitak poz eta hüngür hüngür jartzeko oihuka "O Ala en apostolua, honako bi gamelu da prest", esan zuen Gero, haiek gidatzeko, Bani Buil b Abdullah Ibn Bakr tribu Erkad'ı alokatzen B honen ama, Bani Sehm du Amr kabilesindendi eta zuen müşrikti oraindik Ziren bere egunean entregatu eraman behar gamelu begiratzen dute bitartean [1] - Pr Aisha dio: Nire aita "Allah de Messenger O, hartu dit ekin", esan zuen Hz Profeta "Bai, zuk biak hartuko dut elkarrekin", esan zuen Nire aita "Bi ditut jarraituz sei enpresa honetan hilabetetik hasi nintzen Orduz geroztik elikatu Get Norbait You ", esan zuen Hz Profeta "Erosi bakarrik dut", esan zuen Erosi gamelu bat da Ondoren, labar-irteera itzali zuten joan zen [2] - Asma dio: Hz Meka, Profeta gurekin etorri zen egunean bi aldiz Baina eguerdian iritsi zen, eta emigrazioaren egun osoko nintzen "O nire aita! Begira, Hz Profeta dator, "esan nuen Nire aita "Nire ama, nire aita Prophet sakrifizio iritsi da Getirten zion hemen ordu honetan da ziur garrantzitsua izan da, "esan zuen Hz Profeta aita "Badakizu, Jainkoak eman zidan baimenik Meka-tik irten?", Esan zuen Nire aita "O Ala en apostoluak! Will? Lagunak izan dut "Profeta eskatu zuen Profeta "Bai, behar! Duzu", esan zuen Nire aita "Bi ditut jarraituz horiek edo zerbait elikatzeko, egun horretan zain geroztik Get horietako bat ", esan zuen Hz Profeta "Lortu duzu dirua soilik," esan zuen Nire aita "Nire ama sakrifikatu nire aita dizuten, dirua hartu nahi badugu", esan zuen prestatu dute xedapen taula bat Gero, nire atzera gerriko zakarrontziko I, engantxatzen eman zuen mahaiaren zati bat mendiko koba joan ziren, eta gelditu zuten Sèvres Nire aita haitzuloaren iritsi, Profeta sartu haitzuloan aurretik, zulo bakoitzean ukimenezko Profeta bat egon zen intsektuak miaketa bat kalte egin jarriz Abu Bakr ere galdu Quraysh eta Profeta ezartzen dela horien bila Sariak Prophet vaadettiler dakar ehun gamelu Bi Mecca mendietan hasi ziren bilatzen Non etorri Sèvres mendi dute Abu Bakr, pertsona bat zutik cueva zehar seinalatuz "O Ala en apostoluak! Pertsona honek hemen dago begira ", esan zuen Hz Profeta "Ez, aingerutxoen hegoak ezkutatzen digu," adierazi du Oraingo honetan, hasi haitzuloa aurpegia, berriz, zutik pee da Hz Profeta "Ikusten baduzu, ez guretzat", esan zuen Horrela, hiru egunetan izan zuten haitzuloan Amir b Füheyre gure ardi ekarriko ditu, haiekin gauez ostatu, larreak batera ziren goizeko artzainei Arratsaldean zehar joan zen beraiekin Baina motel mugitzen ardi-arratsaldean nire aita izan zen Prophet hartuta Zannederlerdi duten artzainak, eta haiekin bat egiten du Nire anaia Abdullah Mecca egunean zehar oinez inguruan, albisteak biltzen labar Zatoz ilunpetan kolapsatuta, emanez berriak horiek utziz iluntasunaren ondoren, Meka izan zen goizeko |
|