Marka Bilmecesi - David Harvey - Duncan Bruce |
08-19-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Marka Bilmecesi - David Harvey - Duncan Brucekitap tanıtımı - kitap özeti Kitabın künyesi Marka Bilmecesi David Harvey, Duncan Bruce Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları / İş Dünyası Türkçe (Orjinal Dili:İngilizce) 219 s -- 2 Hamur-- Ciltsiz -- 14 x 20 cm ISBN : 9789944888622 2010 Kitap hakkında Marka Bilmecesi, iş geliştirme, pazarlama ve yenilik yaratma konularındaki geleneksel, yorgun yaklaşımlara güçlü bir panzehir oluşturuyor Ana tema olarak örgütlerin başarısında markaların artan rolünü işleyen bu çalışma, çoğu zaman bir köşede saklı kalmış veya unutulmuş daha derin başarı dürtülerini ortaya çıkararak, markayı bir işletme varlığına dönüştürebilecek bir yaklaşımı ortaya koyuyor Markaları parçalarına ayırarak yeniden kurgulama doğrultusunda, başarısı kanıtlanmış bir yöntem öneren yazarlar, markayı iş yaşamının merkezine yerleştiren alternatif, ama son derece heyecan verici ve etkili bir yaklaşım geliştiriyorlar (Tanıtım Bülteninden) Kitap kapağı |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|