Musterinizi Taniyin

Eski 09-21-2016   #1
seohaber
Varsayılan

Musterinizi Taniyin



Udentify, perakende sektörü dikeyinde yüz tanıma teknolojisini kullanarak müşteri satın alma alışkanlıklarını ve Pazar Analitiğini ölçümleyen iş zekası çözümüdür Fiziksel ortamda müşteri tercihleri ve pazar analitiği verisi toplanmasını sağlar Müşterinin yaş ve cinsiyet gibi demografik bilgileri tespit edilir Mağazaya giren müşterilerin reyonlarda geçirdiği sure, etkileşime geçtiği ürünler, satın alma yaparken izlediği rota verileri tutulur Veri madenciliği teknolojisi ile bu veriler anlamlandırılır ve mağaza yöneticisine her yaş ve cinsiyetteki kullanıcının farklı saat aralıklarında en çok izlediği yol, reyonlara ve kategorilere gösterilen ilgi, en çok beğenilen ürün grupları, mağaza alan verimliliği, yoğunluk olan bölgeler (ısı haritası), personal verimliliği, kasa önü sıra kontrolü gibi büyük veri hizmeti sunulur

Tüketici içgörüsü ve satın alma alışkanlıklarının anlamlandırılması sonucu ortaya çıkan veri mağazalara müşteri talebini doğru algılama ve kişiselleştirilmiş pazarlama stratejisi oluşturma imkanı verir Günümüz rekabetinde müşteriler markalardan onları anlamalarını ve sadece ilgilendiği ürünleri karşısına çıkarmalarını bekliyor Tüketicilerin %61’i kendisine özel önerilen ürünleri almaya daha istekli davranıyor, %75’i ise satış temsilcisinin önerilerinin satın alma kararlarını etkilediğini dile getiriyor

Tüketici talebi doğrultusunda oluşturulan koleksiyonlar ve ürün portföyleri daha arzulanan satışlar elde etmenin ilk kuralıdır Markalara müşteri deneyimini iyileştirerek daha bağlı kullanıcılar elde etmelerini sağlar
Organize perakendeciler günümüzde müşteri deneyimini arttırmaya yönelik bütün startejilerini deneme yanılma üzerine kuruyor Mağaza tasarımı değişikliğinde satışların artışı ya da azalışı yöneticiler için belirleyici etken olarak göze çarpıyor Udentify ise müşterilerin ilgi gösterdiği ve etkileşime girdiği ürün gruplarının tespitini yaparak perakendecilere yanılma payı olmadan satışlarını arttırma ve daha bağlı müşteriler yaratma olanağı veriyor Markanın bir bölgedeki mağazasında büyük beden gömlek reyonunda müşterilerin daha çok zaman geçirmesi ve gömlekler ile etkileşime geçmesi bu ürün grubuna olan ilgiyi gözler önüne serer Perakendecilere ise beğenilen ürün grubunun kapladığı alanı ve bu ürün portföyündeki çeşitliliği arttırması gerektiğinin sinyalini verir Çeşitlendirilmiş ve önem verilmiş ürün koleksiyonları daha yüksek karlılık ve satış oranlarına işarettir
Satış sorumluları ise günümüz mağazacılığında düzenleme yapmaktan, asıl işi olan müşteriye yardım etme görevini ikinci plana atmaktadır Udentify ile mağaza sorumluları temsilcilerin bulunduğu bölgede geçirdiği süreyi ve yardım ettiği müşteri sayısını tespit edebilirken bu veriler ışığında çalışanının verimliliğini gerçek zamanlı denetleme fırsatına sahip olur

Udentify, özel günlerde ya da yoğun saatlerdeki müşteri yoğunluğunu tahmin ederek operasyon planlamasını kolaylaştırır ve karışıklığı önler

Veriye dayalı yönetim modeli birçok sektörün geleceği olacaktırUdentify ile organize perakende sektörünün geleceğine şimdiden hoşgeldiniz

Kaynak: Perakende, Tüketici İçgörüsü, Müşteri Satın Alma Alışkanlıkları

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »
Konu Araçları Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş Arama
Görünüm Modları


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.