World Of Warcraft: Battlechest

Eski 09-02-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

World Of Warcraft: Battlechest



World Of Warcraft: Battlechest

WORLD OF WARCRAFT
Warcraft III : Reign of Chaos’daki Azeroth’un yerle bir olmuş dünyasındaki içten içe büyümeye başlayan yüksek tansiyonlu maceranın üzerinden tam 4 yıl geçmiştir Yıpranmış savaş ırkları yıkılan krallıklarını yeniden inşa etmeye başladığında yeni tehlikelerle eski ve uğursuz lanetler, dünyanın bir defa daha başına bela olmak için ortaya çıkmaya hazırlanmaktadır
World of Warcraft, ödüllü Warcraft evreninde kurulmuş olan online bir rol oynama deneyimidir Oyuncular bu geniş dünyayı keşfettikçe, araştırdıkça ve maceralara atıldıkça kendilerini Warcraft’ın Kahramanları yerine koyuyorlar ‘’Massively Multiplayer’’ özelliği sayesinde World of Warcraft, yüzlerce insanın interaktif bir biçimde aynı dünyada aynı anda buluşmalarını sağlıyor Birlikte maceraya atılırlarken veya destansı savaşlarda birbirleriyle savaşırlarken, oyuncular bağlantılar kuruyor, arkadaşlıklarını geliştiriyor ve güç ve zafer için düşmanlarıyla mücadele ediyorlar
Bu işe kendini adamış, sürekli çalışan yaratıcı takım, canavarları yenmek, ülkeleri fethetmek ve yeni maceralara başlamak için sabit bir akım yaratıyorlar Bu içerik size oyunun aydan aya asla aynı olmayacağını ve yıllar geçtikçe size yeni mücadeleler ve maceralar sunacağını garanti ediyor
*Aynı zamanda diğer binlerce oyuncuyla birlikte yeni maceralara atılın
*Kilometrelerce ormanlık alanı, çölleri, karlarla kaplı dağları ve diğer egzotik bölgeleri keşfedin
*3 server tipinden birini seçin ve kendi oyun stilinize en uygun olanı bulun, Normal, Oyuncu Oyuncuya Karşı ve Rol Oynama
*8 oynanabilen ırkta ‘’Müttefiklere’’ veya ‘’Kalabalık’’a karışın
Müttefik Irkları
Dwarwes
Ironforge’un sabırlı cüceleri karlı Khaz Madon dağlarının içinde yaşayan eski ve güçlü bir ırktır Dwarvelar, her zaman insanlarla güçlü ilişkiler içindedirler Savaş olasalığı ve hikaye anlatma Dwarvelar için her zaman heyecan kaynağıdır Eski çağlarda, Dwarvelar dağlarındaki kalelerinden nadire ayrılmışlardır Bununla birlikte, ne zaman savaş borozanları çalmaya başlasa onlar eşsiz bir cesaret ve kahramanlıkla arkadaşlarını ve müttefiklerini korumak için harekete geçmişlerdir Son zamanlarda ortaya çıkan köklerinin parçalarına göre, Dwarvelar olağanüstü bir dönüşüme uğramışlardır Bu buluş, Dwarveların güçlü Tanrılar tarafından dünya oluşurken taştan yaratıldıkları inancını beraberinde getirmiştir Şimdi ise kaderlerinin tüm dünyada büyüleyici miraslarının işaretlerini ve kanıtlarını aramak ve Tanrıların gizli miraslarını yeniden keşfetmek olduğuna inanmaktadırlar Bu sebeple, Dwarvelar Prospectorlarını dünyanın dört bir tarafına göndererek üzeri örtülü geçmişlerine dair yeni ipuçları bulmayı ummaktadırlar
Gnomes
Tuhaf, her zaman zeki Gnomelar, dünyadaki en olağandışı ırktır Radikal yeni teknolojiler geliştirme ve kurdukları zihne dayalı mucizevi mühendislik saplantıları ile Gnomeların hızla çoğalarak hayatta kaldıkları düşünülmektedir Muhteşem teknolojik şehir Gromeregan’da gelişen Gnomelar Dun Morogh doruklarındaki ormanlardaki kaynaklarını kuzenleri Dwarvenlar ile paylaşmaktadırlar Ironforge’lu Dwarveların da teknolojiye ve mühendisliğe meyilleri olsa da, Dwarveların silahlarının ve ağır taşıtlarının çoğunun kritik ve görsel tasarımlarını Gnomelar yapmaktadır
Gnomelar 2 Savaş sırasında müttefiklere çok iyi bir şekilde hizmet etmiştir ancak garip bir şekilde Burning Lejyonunun en son saldırısında Gnomelar müttefiklerine yardım etmek için herhangi bir personel göndermeyi reddettiler Her ne kadar tasarımları bu saldırıları geri püskürtmede yardımcı olsa da Dwarvelar ve Humans, Gnomeların bu kararı karşısında şok olmuşlardır
Savaş bittiğinde müttefikler Gnomeların bu ani geri çekilişlerinin nedenini anladılar Görünüşe göre eski ve tehlikeli bir tehdit dünyanın derinliklerinden çıkarak Gromeregan’a baskında bulunmuştur Müttefiklerinin önceliklerinin Burning Lejyonunu yenmek olduğunu bildikleri için Gnomelar kendi başlarının çaresine bakmaya karar vermişlerdirç şehirleri için kahramanca savaştıkları halde Gromeregan’ı geri alınamaz bir şekilde kaybettiler
Gromeregan’ı düşüşü esnasında neredeyse Gnomish ırkının yarısı yok oldu Canlarını zor kurtaran Gnomelar güvenlikleri için Dwarveların Ironforge’daki kalelerine kaçıp sığınmışlardır Kendilerini bir defa daha müttefiklerin davasına adayan Gnomelar yağmalanan şehirlerini geri almak ve insanları için çok daha parlak bir gelecek hazırlayabilmek için zamanlarını yeni stratejiler ve silahlar geliştirmeye başlamışlardır
Humans
Stormwind insanları Birinci Savaş sırasında Orcların istilasından kurtulmuş olan dayanıklı bir ırktır İkinci Savaş sırasında Stormwind orduları anavatanları Azeroth’u kurtarmak için müttefiklerle bir araya gelmişlerdir İkinci Savaşta kazanılan başarının ardından Stormwind yeniden kuruldu ve Humans Medeniyeti bir kez daha güney topraklarından yükselmeye başladı Kuzey Lordaeron Krallığının yıkımına sebep olan Burning Lejyonunun en son istilası ile Stormwind şimdi Humans Medeniyetinin son güçlü temsilcisidir Efsanevi Sir Loathar ve Kral Llane gibi kahramanları izleyerek, Stormwind koruyucuları ülkenin en azılı savaşçıları olmaya and içmişlerdir Bu karanlık dünyada Humanların onurunu ve kudretini korumak için görevlerini dirençli bir şekilde yerine getirmeye çalışmaktadırlar
Night Elves
Münzevi Night Elveler Warcraft dünyasında ortaya çıkan bir ırktır Bu karanlık, ölümsüz yaratıklar sihirle ilk uğraşan ırktır Night Elvelerin sihri böyle pervasızca kullanmaları Burning Lejyonunu dünyaya çekmiştir ve iki tanrısal ırk arasında korkunç bir savaşın başlamasına sebep olmuştur Night Elveler Lejyon’u dünyadan başka bir yere göndermeyi zar zor başarmışlardır, ancak muhteşem vatanları derin deniz sularının altında kalmıştır Son zamanlara kadar, Night Elveler kendilerini dış dünyaya kapatmışlardı ve binlerce yıldır kutsal ve gizli Hyjal Dağlarında saklanmaktaydılar Şimdilerde dünyayı şekillendirme konusundaki ilgileri yeniden oluşmuştur ve ilk defa olarak Azeroth’un güvenliği ve devamı için diğer ırklarla işbirliği yapmışlardır Bir ırk olarak, Night Elveler onurlu fakat dünyadaki diğer ırklara hiç güveni olmayan bir ırktır Doğaları gereği geceleri ortaya çıkan bu ırk karanlık güçlerinin de etkisiyle daima ölümlü komşularına karşı güvensizdirler
Kalabalık Irkları
Orcs
Vahşi, yeşil derili Orclar Azeroth’un en doğurgan ırklarından biridir Genellikle insana özgü özelliklere sahip olmamak ve diğer ırklarla empati kurmamak için acımasız ve düşüncesiz olmaları gerektiğine inanırlar Korkunç Draenor dünyasında doğan Orclar, Stormwind Krallığına, Dark Portal olarak bilinen geçiş kapısı boyutundan gelmiştir ve insanlara savaş açmaları için baskıya maruz kalmışlardır Birkaçı tarihlerinin farkında olsa bile Orclar asil, Shamanistik bir toplum olarak yetişmişlerdir Trajik bir şekilde gururlu Orc klanı Burning Lejyonu tarafından yozlaştırılmış ve Lejyonların Azeroth’a yaptığı akında piyon olarak kullanılmışlardır
Tauren
Taurenler Kalimdor’un merkezinde çimenlerle kaplı açık topraklarda yaşayan büyük, hayvani bir ırktır Taurenler doğaya hizmet etmek ve ülkedeki vahşi şeylerle elementlerin huzursuz ruhları arasındaki dengeyi korumak için yaşarlar Devasa boyutlarının ve hayvani görüntülerinin aksine inanılmaz barışçıl olan Tauren ırkı, sessiz bir hayat sürerler ve kabile halinde yaşarlar
Bununla birlikte savaş çıktığında, Taurenlar düşmanlarını ayaklarının altında ezmek için tüm güçlerini sonuna kadar kullanan tatmin olmaz vahşilere dönüşebilirler Eski şefleri Cairne Bloodhoof’un liderliği altındaki Taurenlar Burning Lejyonunun saldırısı sırasında Orclarla müttefiklik kurmuşlardır Bu iki müttefik ırk bundan sonra birbirlerine hep sadık kaldılar Tıpkı Orclar gibi Taurenlar da geleneklerini ve asil kimliklerini kaybetmemek için savaş vermektedirler
Trolls
Güney Denizindeki adalara yerleşmiş olan gaddar orman Trolleri, zalimlikleri ve karanlık güçleriyle tanınırlar Barbar ve batıl inançlı, kurnaz Troller diğer bütün ırklara karşı büyük bir nefret duymaktadırlar Orcların savaş şefleri Thrall ve onun öfkeli ordusuyla karşılaştıklarında önyargılarından kurtulmak için kendilerini zorlamışlardır Darkspear kabilesindeki Troller atalarının yurdu Stranglethorn Vale’den kovulduklarından bu yana suda yaşayan birçok Murlocks yok edilmiştir ancak Thrall ve ordusu onları korumaya çalışmışlardır Geri dönüşte, muhteşem troller sonsuza kadar bu orduya bağlı kalacaklarına yemin etmişlerdir Kurnaz Shadow Hunter Valjin tarafından yönetilen Darkspear Trolleri Orc müttefikleri ile Durator’daki evlerine geri dönmektedirler Adını eski kabile büyüğü Sen’jin’den alan kasabaları doğu kıyılarındaki sert ve kayalık bölgededir Darkspear kabilesi ayrıca Echo Isles ormanının yakınındaki yollar tarafından çevrelenmiştir Horde ordusunun bir parçası olan Troller vahşi Taurenlara sonsuz güvenirler ancak çevrelerindeki herşeyi kontrol etmeye çalışan Forsaken’e güvenleri çok azdır
Undead
Zorba Kral Lich’ten kaçan hain ölümsüz Undead grubu, onlara karşı olanları yok ederken kendi özgürlüklerini yeniden kazanmaya çalışıyorlar Forsaken olarak bilinen bu grup kendilerini kraliçeleri Sylvanos Windrunner’a hizmet etmeye adamışlardır Bu karanlık savaşçılar Lordaeron’ların eski başkentinin harabelerinin altında gizli bir kale kurmuşlardır Lanetli Tirisfal Glades’in derinliklerinde bulunan labirent şeklindeki Undercity herşeyiyle kötülüğe hizmet etmektedir Karanlık sınırlarının içinde, Sylvanos’ın kraliyet eczacısı sadece nefret ettikleri rakipleri Scounge’ları yok etmek için değil tüm insanlığı tehlike altına sokacak, yok edici yeni bir salgın yayamak için uğraşmaktadırlar Forsakenler daha da ileri giderek kötü amaçlarını uygulamak için ilkel ve vahşi Horde ırkıyla müttefik olmuşlardır Ancak bu yeni yoldaşlarına gerçek bir bağlılıkları bulunmayan Forsakenler, onları ortak düşmanlarına karşı savaşmak için kandırmışlardır

Oyunu Oynayabilmeniz İçin Minimum Gereksinimler:

• İşletim Sistemi: Windows® 2000/XP,
• İşlemci: 800 MHz Intel Pentium III/800 MHz AMD Athlon,
• Hafıza: 512 MB RAM,
• Hard Disk: 60 GB,
• CD-DVD ROM: 4x Hız,
• Video Kartı: PCI/AGP 32 MB Direct3D*,
• Ses Kartı: DirectX 90c uyumlu,
• DirectX: Versiyon 90c,
• Çoklu Oyuncu: Her oyuncu için 1 PC,
• Internet: 566 Kbps,
• Giriş: Klavye, Fare

WORLD OF WARCRAFT THE BURNING CRUSADE
Burning Legion’un Hyjal Dağı’ndaki yenilgisinin üzerinden uzun yıllar geçti ve Azeroth’un ırkları bir zamanlar parçalanmış olan hayatlarını yeniden kurmaya başladılar Horde ve Alliance kahramanları yeniden topladıkları güçleriyle yeni yerleri dolaşmaya başladılar Dark Portal’ı geçerek, bilinen dünya ötesindeki diyarları keşfetmek istediler Bu kahramanlar dost mu bulacaklardı yoksa düşman mı? Dark Portal’ın ötesinde ne gibi ödüller ve tehlikeler bekliyordu? Ve yok ettiklerini zannettikleri şeytanların korkunç Burning Crusade’lerini oluşturmak için geri döndüklerini fark ettiklerinde ne yapacaklardı? World of Warcraft: The Burning Crusade, Blizzard’ın ödül sahibi devasa multiplayer online rol-yapma oyununun heyecan verici genişleme paketidir Yeni ırklar, mekanlar, savaş alanları, meslekler, nesneler ve daha fazlasını ekleyerek oyunu inanılmaz boyutta genişletir

World of Warcraft genişleme paketinden bekleyebileceklerinizin sadece bir kısmı şunlardır:
•Seviye sınırının 70’e yükselmesi
•Büyülü Blood Elf’lerin dahil olduğu iki yeni oynanabilir ırk
•Quel'Thalas ve ötesindeki yeni başlangıç alanları
•Dark Portal sayesinde erişilebilen tamamen yeni Outland kıtası
•Azeroth, Outland ve diğer yerlerde keşfedilecek bir çok yüksek-seviye zindan
•Outland’de yeni uçan binek hayvanları
•Epik dünya bosslarıyla birlikte bir çok yeni ve tehlikeli yaratık
•Yüzlerce yeni görev
•Yüzlerce yeni eşya
•Yeni meslek: Jewelcrafting
•Soketli eşyalar

Draenei hakkında
Yaklaşık yirmi-beş bin yıl önce, Eredar ırkı Argus dünyasında ortaya çıkmıştı Son derece zekiydiler ve büyünün her formuna karşı doğal bir yetenekleri vardı Bu hediyelerini kullanarak büyük ve gelişmiş bir toplum kurmuşlardı
Ne yazık ki Eradar’ın başarıları Dünyaların Yok Edicisi Sargeras’ın dikkatini çekti Sargeras, tüm evrendeki yaşamı sona erdirmek için oluşturduğu Burning Crusade’e çoktan başlamıştı ve onun düşüncesine göre Eradar, toplamakta olduğu devasa şeytani ordunun temelini oluşturacaktı Bu yüzden Eradar’ın üç önemli lideriyle temasa geçti: Kil'jaeden, Archimonde, ve Velen Eradar ırkının sadakatine karşı onlara dile getirilmemiş güçler ve bilgiler önerdi
Teklif son derece cazip olsa da Velen onu korkuya düşüren geleceği görmüştü Sargeras gerçeği söylüyordu: Kara Titan’a katılan Eredar ırkı inanılmaz bir güç ve bilgeliğe sahip olacaktı Ancak, Eredar’ın kendisi de şeytana dönüşecekti
Velen, Lejyon’un inanılmaz gücüne tanıklık etmiş ve tüm yaratılanların üzerine getirdiği yıkımı görmüştü Kil'jaeden ve Archimonde’u uyarmak istedi ancak onlar Sargeras’ın sözlerinin etkisiyle Velen’in uyarılarını dikkate almadılar Sargeras’a sadakatlerini sundular ve sonsuz kötülüğün devasa birer yaratığına dönüştüler
Sargeras’ın kontrol ettiği inanılmaz gücün karşısında durmaz düşünülemezdi Velen neredeyse tamamen ümitsizliğe kapılmıştı ancak yardım için ettiği dualar yerini buldu Burning Crusade’i durdurma yeteneğine sahip olan Naaru’dan olduğunu söyleyen bir varlık Velen’e geldi Naaru, Velen’i ve onun gibi düşünen Eredar’ı güvenliğe götürme teklifinde bulundu
Rahatlayan Velen, Sargeras’a katılmayı reddeden diğer Eredar’ı topladı Kendilerini Dranei, ya da Eredun dilinde “sürgünde olanlar”, Burning Crusade peşlerindeyken Argus’tan zorla kaçanlar olarak adlandırdılar Kil'jaeden, Velen’in ihanetine çok sinirlenmişti ve Velen ve onunla birlikte olan diğer Draenei’lerin gerekirse evrenin sonuna kadar avlanmasını istedi
Lejyon binlerce yıl boyunca Draenei’yi takip etti Draenei, güvenlik bir sığınak bulma yolunda çıktıkları yolculukta birçok dünyayı ziyaret etti ve bilinen evrenin neredeyse tamamını dolaştı Lejyon hala pes etmemişti Bu sırada esrarengiz Naaru ırkı Dranei’yi bilgelik ve güçle kutsadı Naaru, evrende Burning Legion’a karşı duran başka güçlerin de bulunduğunu anlattı Bir gün Naaru onları ışığın durdurulamaz ordusu olarak bir araya getirecekti Naaru’nun anlattıklarından son derece etkilenen Draenei, ışığın onuru ve Naaru’nun fedakar idealleri üzerine yemin etti
En sonunda Velen ve onun Draenei’leri uzak ve barış dolu bir dünyaya yerleştiler Burayı Draenor ya da “Sürgünlerin Sığınağı” olarak adlandırdılar ve toplumlarını bir kez daha sessizce kurmaya başladılar Kil'jaeden’in güçleri tarafından bir kez daha bulunma korkusu yaşayan Velen ve mistikleri, büyülerini nesiller boyunca saklı tuttular
Zaman içinde Draenei ve Nagrand’ın güney arazilerinde yaşayan şamanistik ork klanları arasında bir dostluk oluştu Draenei ve Ork’lar sınırlı bir ticaret ilişkisi içine girdiler ve birbirlerine saygıyla yaklaşmaya başladılar
Draenei’nin dikkatine rağmen Kil'jaeden onların Draenor’daki gizli sığınağını keşfetti Dünya ve o dünyada yaşayanlar hakkında bilgi edindi ve görkemli ork ırkı hakkında büyüyen bir ilgi duymaya başladı Kafasındaki plan şekillenmeye başlamıştı ve şeytan lord gülmeye başladı Orkları, gazabının birer aracı olarak nasıl şekillendirebileceğini çok net görebiliyordu Bu sadece zaman ve baskı meselesiydi
Ve Kil'jaeden, yaşlı şaman Ner'zhul ve yardımcısı Gul’dan ile orkları zehirlemeye başladı Ork klanları kendilerini savaş sanatına ve katil Horde’lara adadılar En bilge şaman bile warlock büyüleri öğrendi ve bir zamanlar saygı duyduğu öğretileri terk etti
Tedbirli bir kabullenmeden, kör öfke ve kana susamışlığa doğru kolayca kandırılan Orklar, Draenei’ye saldırdılar Bu kanlı çatışma neredeyse sekiz yıl sürdü ancak Orkların zaferi kaçınılmazdı Draenei’nin günü Işıktan geliyordu ancak kötülük tarafından çılgına çevrilmiş Horde hala çok daha güçlüydü Orklar, Draenei ırkının yüzde seksenini öldürdü ve geri kalanını da dünyanın uzak köşelerindeki güvenliğe kaçmaya zorladı
Daha sonra, Horde’la savaşan ve hayatta kalmayı başaran Draenei’ler Ork büyücüleri tarafından kullanılan bir enerjinin etkisinde kaldıklarını fark ettiler Bu Draenei’ler farklı formlara dönüştüler ve bir dizi alt ırk oluştu The Broken ve The Lost Ones (yukarıda görüldüğü gibi) olarak iki farklı alt ırk meydana geldi Çarpık vücutları, bir zamanlar oldukları gururlu Draenei’leri zar zor yansıtabiliyordu ve bir kısmı akıl sağlığını kaybetti
Blood Elves Hakkında
Binlerce yıl önce, sürgündeki yüce varlıklar Lordaeron sahillerine indiler ve büyüleyici Quel’Thalas toplumunu kurdular Kendilerini isimlendirdikleri şekilde bu yüksek elfler, topraklarının kalbinden gelen büyü enerjilerinin toplandığı Sunwell’i yaptılar Zaman içinde, geçmişte aldıkları acı dersleri bir kenara bırakarak Sunwell’in değişken enerjisini güvenerek büyüdüler
Üçüncü Savaş sırasında, kötü Prens Arthas, Quel'Thalas’ı işgal etti ve bir zamanların görkemli diyarını taşa ve küle çevirdi Ölümsüzlerden oluşan ordusu, yüksek elflerin nüfusunun neredeyse yüzde doksanını yok etti Arthas buna ek olarak Sunwell’in enerjisini kullanarak güçlü ölümsüz büyücü Kel'thuzad’ı hayata döndürdü Hayatta kalmayı başaran az sayıdaki elf, büyü güçlerinin kaynağından koptuklarını fark ettiler ve umutsuzluğa kapıldılar
Elflerin bu en karanlık zamanında Quel'Thalas soyunun son temsilcisi olan Kael'thas Sunstrider geldi Yaygın olarak bilinen adıyla Kael, toplumundan geriye kalanın, onları besleyen ve güçlü kılan büyü güçleri olmadan uzun süre hayatta kalamayacağını biliyordu Toplumunun adını, kaybettiklerinin anısı ve büyüye olan susamışlıkları nedeniyle Blood Elves olarak değiştirdi Toplumu için yeni bir kader arayışına giren Kael'thas, Outland’in uzak köşelerine gitti ve burada kaybolmuş gece elfi Illidan’la karşılaştı Illidan’ın önderliğinde Kael ve onun Blood Elf’leri eski güçlerinin büyük bir kısmına yeniden kavuştular
Ne yazık ki Blood Elf’lerin şeytani enerjilere bu kadar sevgiyle sarılmaları, Alliance içindeki eski arkadaşlarının onlardan uzaklaşmalarına sebep oldu Böylece Azeroth üzerinde kalan son Blood Elf’ler, Kael'thas ile yeniden bir araya gelebilecekleri ve onlara vaad edilen altın kadere ulaşabilecekleri Outland’e ulaşabilmek için Horde’lardan çaresizce yardım istediler

Oyunu Oynayabilmeniz İçin Minimum Gereksinimler:

• İşletim Sistemi: Windows® 2000(Service Pack 4)/XP(Service Pack 2),
• İşlemci: 800 MHz Intel Pentium III/800 MHz AMD Athlon,
• Hafıza: 512 MB RAM,
• Hard Disk: 100 GB,
• CD-DVD ROM: 4x Hız,
• Video Kartı: PCI/AGP 32 MB Direct3D*,
• Ses Kartı: DirectX 90c uyumlu,
• DirectX: Versiyon 90c,
• Çoklu Oyuncu: Her oyuncu için 1 PC,
• Internet: Geniş ağ internet bağlantısı gerekmektedir,
• Giriş: Klavye, Fare,


Ürünün Resimleri:



Ürün Özellikleri :
  • Garanti Süresi (Ay) : 24
  • Garanti Açıklama : KKTC ve Yurtdışına satılan ürünlerde ilgili marka ve ülkelerin uluslararası garanti koşulları geçerlidir, bu koşulları araştırmak müşterilerimizin sorumluluğundadır

Piyasa Fiyatı - 02092012
40,00 TL

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »
Konu Araçları Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş Arama
Görünüm Modları


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.