Empati - Yıldız Dilek Ertürk |
08-19-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Empati - Yıldız Dilek ErtürkYıldız Dilek Ertürk Empati kitap tanıtımı - kitap özeti Kitabın künyesi Empati (Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi) Yıldız Dilek Ertürk Derin Yayınları / İletişim Dizisi Türkçe 412 s -- 3 Hamur-- Ciltsiz -- 15 x 22 cm ISBN : 9789944250863 2010 Kitap hakkında Bu kitap, halkla ilişkiler alanı çalışma birimlerinin, empati ile buluşma noktalarına ait farklı kalemlerden çıkmış yazıları içermektedir Reklam, sosyal sorumluluk, tüketim, kurumsal iletişim, yönetim, liderlik, iş yerinde taciz, kamusal alan, hedef kitle, basınla ilişkiler, sanat, adalet, grup iletişimi gibi anahtar kelimeler, empati bağlamında işlenerek yazıların içeriğine temel oluşturmuştur Bu yazılar, açıklayıcı ve eleştirel bakışlarıyla, iletişimin empati öznesini halkla ilişkilerle ilgili kavramlarla biraraya getirerek, Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi: Empati başlığı altında kaleme alınmıştır Kişilerarası iletişimin vazgeçilmez kavramlarından biri olan empati, halkla ilişkiler uygulamaları açısından ele alındığında, bir insanın ya da kurumun, hedef kitlesiyle, ortak paydalarda buluşabilmesi için onları anlama çabası olarak açıklanmaktadır Hedef kitleyi iyi tanımak, analiz etmek Bu empati mi oluyor? Empati kurmak bir zorunluluk mu? Halkla ilişkiler denildiğinde empati şart mı? Çevremizle, daha iyi anlaşabilmek, iyi iletişim kurabilmek, ortak paydalarda buluşabilmek adına empati mi yapıyoruz? Bu kitapla empati adına bildiklerinizi, bilmediklerinizle harmanlayarak, halkla ilişkilere bakışınızı gözden geçirmiş olacaksınız (Tanıtım Bülteninden) Kitap kapağı |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|