![]() |
'Cep'te Kurallar Değişiyor |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() 'Cep'te Kurallar Değişiyor'Cep'te kurallar değişiyor Sabit hat ve cep telefonu ile konuşurken yaşanan kesintiler üzerine BTK şirketlere ültimatom verdi ![]() Kurum, tüketicilerin kesintisiz hizmet alabilmesi için kalite yönetmeliği çıkardı ![]() ![]() ![]() Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), milyonlarca abonenin; 'sürekli ve kesintisiz' hizmet alması için 'kalite yönetmeliği' çıkardı ![]() ![]() ![]() ![]() Aboneler, çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisiyle görüşmek için dakikalarca telefon başında beklemek zorunda kalmayacak ![]() Sektörde dört gözle beklenen Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği uygulamaya girdi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() İnternet servis sağlayıcılar (ISS), abonelerine, abonelik sözleşmelerinde hız konusunda bir taahhütte bulunuyor ![]() ![]() İşletmecilerin fatura şikâyeti toplam abone sayısının yüzde 1'inden fazla olmayacak ![]() ![]() Müşteri hizmetlerinin, ana menüsündeki ses kaydı en fazla 45 saniye olacak ![]() ![]() Çağrı merkezlerine yönelik yapılan aramaların en az yüzde 80'i, 20 saniye içinde müşteri temsilcisiyle konuşturacak ![]() ![]() ![]() KISA MESAJ 15 SANİYEDE ALICIDA Cep telefonunda konuşma devam ederken, tarafların isteği dışındaki bağlantı kopuklukları (arama başarısızlık oranı) en fazla yüzde 2 olacak ![]() Bağlantı yapılamayan aramaların oranı yüzde 5'i geçemeyecek ![]() Bir kişi cep telefonundan arama yaptı ![]() ![]() Abone, karşı tarafla bağlantı kurduktan sonra öngörülen düzeyde kaliteli bir ses alacak ![]() Ön ödemeli abonelerin kredi şikâyet oranı yüzde 1'i geçmeyecek ![]() Kısa mesajlar (SMS), en fazla 15 saniyede alıcıya ulaşacak ![]() EV TELEFONU EN GEÇ 4 GÜNDE BAĞLANACAK Bir kişi ya da kurum, abonelik başvurusunda bulundu ![]() ![]() Herhangi bir işletmecinin, aynı anda arızalı telefon sayısı, abonesinin binde 18'ini geçmeyecek ![]() Arızalı telefonların yüzde 95'i, arıza bildirildikten en fazla 2 gün içinde giderilecek ![]() Yurtiçi aramalarda düşmeyen arama, toplam aramanın en fazla yüzde 1'i kadar olacak ![]() ![]() Yurtiçi aramalarda çalma sesi en fazla 2, yurtdışı aramalarda 3 saniyede gerçekleşecek ![]() İşletmenin ankesörlü telefonlarının en az yüzde 95'i çalışır halde olacak ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|