![]() |
Kötü Mal Ve Hizmeti Sineye Çekmeyin |
![]() |
![]() |
#1 |
Şengül Şirin
![]() |
![]() Kötü Mal Ve Hizmeti Sineye ÇekmeyinKötü mal ve hizmeti sineye çekmeyin Satın aldığınız ürün bozuk çıkarsa, kendi kendinize söylenmek yerine hakkınızı arayın; sonuca ulaşmadan asla pes etmeyin ![]() ![]() ![]() ![]() Günümüzde tüketim alışkanlıkları sürekli değişim gösterirken; tüketici şikayetlerinin artması ise bilinçli alışverişin önemini ön plana çıkarıyor ![]() ![]() ![]() ![]() Mal bozuk çıkarsa * Ayıplı, kötü mal ve hizmeti asla kabul etmeyin ![]() * Satın aldığınız malın ayıplı çıkması halinde 30 gün içinde bedel iadesini, değiştirilmesini, indirim yapılmasını veya ücretsiz tamirini isteyebilirsiniz ![]() * Gerektiğinde şikayetçi olmaktan çekinmeyin ![]() ![]() ![]() * Taksitli alışverişlerinizde sözleşme yapın ![]() * Satıcı sizden borç toplamınız tutarında tek senet isteyemez ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|