Yalnız Mesajı Göster

Arşivlik Mevzuular

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Arşivlik Mevzuular



20 yüzyıldan devraldığımız Aşk Endüstrisini 21 yüzyılda da büyütmeye kararlıyız Diziler, filmler, kitaplar, hediyeler, reklamlar, giysiler, takılar, parfümler, sabunlar, kısacası her ürün aşka bulanarak raflara konuyor "Kocası yerine deterjanına aşık olan kadınlar", "aşkı uğruna çikolatasından vazgeçmeyen erkekler" 21 yüzyılın aşka koşan insan manzaralarından Biz aşkı çok sevdik Anneler Günü buluşundan sonra Sevgililer Günü ikinci büyük buluş oldu Ama Babalar Günü hala satış grafiklerinde bu iki günü yakalayamadı Bir Sevgililer Günü maniası peydah oldu ki sorma gitsin Kredi kartı ekstrelerinden, sms mesajlarına dek her yerde aşk eşantiyon olarak verildi Aşkın doğuşunu laboratuvar ortamına alıp kameralar altında aşık adaylarını izlemeye koyulduk Ünlülerin aşklarına pek bir merak saldık "Tek gecelik ilişkileri"ni aşk olarak satmak ünlülerin de işine geldi Bizler de yalan olduğunu bilsek de bu yalandan rahatsız olmadık Lady Diana'nın yaşadığı acı dolu aşk hikayesinin benzerleri her gün yaşanıyor olsa da onlara daha çok üçüncü sayfada kanlı haberler olarak yer verip Lady Diana'yı ayrı tuttuk Jeniffer Lopez ile Ben Affleck mi yoksa Jeniffer Aliston ile Brad Pitt mi diye iddialara girdik Tom Cruise'un Nicole Kidman'dan ayrılmasına içerledik İbrahim Tatlıses'in Derya Tuna'dan ayrılmaması için ana haber bültenlerini devreye soktuk Sinan Çetin'in Film Gibi dramasında aşıkların ayrılıklarının bitmesi için kendimizi dua ederken bulduk Kısacası, sözün özü, netice olarak, son tahlilde efendim "aşk" 21 yüzyılda da satış grafiklerine paralel olarak maraton koşmaya devam edecek
Alıntı Yaparak Cevapla