ForumSinsi - 2006 Yılından Beri

ForumSinsi - 2006 Yılından Beri (http://forumsinsi.com/index.php)
-   Motorlu Taşıtlar (http://forumsinsi.com/forumdisplay.php?f=649)
-   -   Auto Show'da Yeni Modeller (http://forumsinsi.com/showthread.php?t=1072056)

Prof. Dr. Sinsi 11-29-2012 09:55 PM

Auto Show'da Yeni Modeller
 
İstanbul Auto Show'da Yeni Passat modelinin Türkiye lansmanını gerçekleştirecek Doğuş Otomotiv – VW Binek Araç. ayrıca yıl içinde pazara sunulan Touareg modelini ve önümüzdeki günlerde tüketicilerle buluşacak olan Yeni Jetta. Polo GTı modellerini de sergiliyor.

Lüksün yeni yorumu Yeni Passat

Volkswagen'in ilk olarak 1973 yılında pazara sunduğu ve tüm dünyada 15 milyonun üzerinde satış adediyle sınıfının en başarılı modellerinden biri olarak kabul edilen Passat'ın 7. nesli. istanbul Auto Show'da tüketicilerle buluşuyor.

Her yönüyle tamamen yenilenmiş Yeni Passat daha çevreci. ekonomik ve çok daha fazla sürüş zevki sunuyor. Volkswagen'in tasarım DNA'sını takip eden yeni yüzü ile dinamik bir görünüme sahip olan Yeni Passat. sade ve yatay hatlarıyla yüksek karakterli bir duruş sergiliyor.

Yeni Jetta en çevreci TSı motorla 2011'de Türkiye'de

Alman otomobil üreticisi Volkswagen'nin ilk olarak 1979 yılında tanıttığı ve aradan geçen 31 yıl içinde ulaştığı 9.5 milyon adet satış rakamıyla önemli bir başarı yakalayan Volkswagen Jetta'nın altıncı nesli. Fuar'ın bir diğer yıldızı. Volkswagen'in çevre duyarlılığı hususunda ödül rekortmeni TSı motor seçenekleriyle ile birlikte 2011 yılında Türkiye pazarında satışa sunacağı Yeni Jetta. 1.2 TSı teknolojisine sahip 105 beygir gücündeki motoruyla. gerçek bir sürüş keyif sunuyor. Modelin benzinli motorları ise. yakıt tüketiminde çarpıcı tasarruf değerleri sağlayarak kullanıcının her türlü ihtiyacına cevap verebiliyor.

SUV kavramının geleceği Yeni Touareg

Fuar'da Volkswagen'in lüks segmentte yeni tasarım DNA'sını takip eden sekiz ileri otomatik şanzımana sahip ilk SUV'u Yeni Touareg de yer alıyor. Teknolojik özellikleri. geliştirilmiş güvenliği. donanımları ve tasarımıyla sınıfının zirvesinde yer alan Yeni Touareg. Start/stop teknolojisini bünyesinde barındıran V6 TDı motoru. 240 beygir gücünde ve 7.4 lt / 100 km ortalama yakıt tüketim değeri ile sınıfının en düşük yakıt tüketim değerlerine imza atıyor.

2010 Yılının Otomobili Polo ve ailenin yeni üyesi Polo GTı

VW Binek Araç istanbul Auto Show'da ödüllü Polo ailesini ve ailenin yeni üyesi Polo GTı'ı da tanıtıyor. Pazara sunulduğu günden bu yana Yılın Otomobili Ödülü de dahil olmak üzere birçok ödüle sahip olan Polo. fuarda Scirocco. Scirocco R ve Golf R modellerinin yanısıra en sporcu versiyon olan GTı'la yer alıyor.

CC. Kendi sınıfını yaratan göz alcı tasarım

Pazara sunulmasıyla birlikte kendine has bir sınıfın yaratıcısı olan Passat CC.. kendi karizmasıyla ön plana çıkan CC. ateşlenmiş bir mermiyi anımsatan gövde çizgisi ve tavan yapısıyla dinamik bir tasarıma sahip.
VW Binek Araç'ın fuardaki bir diğer öne çıkan modeli. Diğer modellerde göze çarpan çekici görsellikten bağımsız olarak
En sağlam tavanlı SUV; Tiguan

VW'nin gerçek anlamda ilk safkan arazi aracı olarak tasarlanan Touareg modelinden sonra geliştirilen Tiguan. fuarın iddialı SUV modelleri arasında. Geçtiğimiz yıl 'Tavan Sağlamlığı' derecelendirme sisteminde SUV sınıfında en yüksek puanı toplayan ve 12 farklı markanın katıldığı testlerde en üst dereceyi alan Tiguan. fuarda 1.4 TSı ve 2.0 TDı motorlarla yer alıyor.

Tüm zamanların en iyi Golf'ü ve sporcu kardeşi Golf R

ilk kez 2008 istanbul Auto Show'da tüketiciyle tanışan efsanevi Golf ailesinin 6. Nesli . 2010 Auto Show'da da yerini alıyor. Bu kez yanında ailenin sporcusu Golf R da yer alıyor.

Bir başka efsane Scirocco ve Scirocco R

Fuar'daki VW'in başarılarıyla efsane olmuş model ailesinden biri de Scirocco. Volkswagen'in ilk olarak 1974 yılında tanıttığı ve ekonomik spor otomobil kavramının öncüsü olarak kabul edilen ve yine ilk kez 2008 Auto Show'da Türk tüketicisiyle buluşan Scirocco. bu Fuar'da sporcu kardeşi Scriocco R ile birlikte sergileniyor.

Lüksün yeniyorumu Yeni Passat

Her yönüyle tamamen yenilenmiş Yeni Passat daha çevreci. ekonomik ve çok daha fazla sürüş zevki sunuyor. Volkswagen'in tasarım DNA'sını takip eden yeni yüzü ile dinamik bir görünüme sahip olan Yeni Passat. sade ve yatay hatlarıyla yüksek karakterli bir duruş sergiliyor.

Volkswagen Comfortline ve Highline olmak üzere müşterilerin ihtiyaçlarına göre belirlenmiş üç farklı donanım donanım seviyesi olacak.
Kendi segmentinde fark yaratan teknoloji...
Her nesli ile kendi segmentinde fark yaratan Passat. 7.nesli bu geleneği başarıyla devam ettiriyor. Özellikle beşinci ve altıncı nesilleri ile Türk kullanıcılarının beğenisini kazanmış olan Yeni Passat. 7.nesli ile Volkswagen DNA'sına uygun olarak yeniden tasarlanırken güvenlik özellikleri. konforu ve kalitesi ile rakiplerinin bir adım önünde olmayı sürdürüyor. Yeni Passat'ta Stop/Start ve Fren Enerjisi Geri Kazanım Sistemi tüm donanımlarda standart olarak yer alıyor.

Yeni Passat'ın iç mekanı tasarımının temelinde yer alan dinamizmi takip eden bir anlayışla oluşturulmuş. Fonksiyonel ve okunması kolay göstergeler.
matlaştırılmış krom dekorlar yüksek standart donanımı ve genel tasarım yapısı ile Yeni Passat kullanıcılarına keyifli ve rahat yolculuklar vaad ediyor.
Üst düzey teknolojik donanımlara sahip olan Yeni Passat'ta. opsiyonel olarak sunulan Dinamik Aydınlatma Asistanı'na sahip Bi-xenon farlar. ön cama entegre kamera ile görüş seviyesini her zaman maksimumda tutarken.
standart olarak sunulan Dinamik Viraj Farları ile de virajları sorun olmaktan çıkarıyor.
Artırılmış güvenlik
Güvenlik hususunda da hassas tutumunu Yeni Passat'ta da devam ettiren Volkswagen. rakipleriyle arasında fark yaratan Şehiriçi Fren Asistanı ve Yorgunluk Algılama Asistanı gibi teknolojilerle ön plana çıkıyor.

Segmentinin en kapsamlı güvenlik paketine sahip olan Yeni Passat.. yorgunluğu hissedip sürücüyü uyarıyor. Elektronik Park Freni'nin bir düğme ile çalıştırıldığı Yeni Passat'ta. opsiyonel olarak sunulan Adaptif Hız Sabitleyici (ACC) ile güvenli sürüşler sunarken. Şehiriçi Fren Asistanı ise şehir içindeki kaza olasılığınızı azaltıyor.
Comfortline paketinden itibaren standart olarak sunulan Yorgunluk Takip Asistanı ile kullanıcının sürüş tekniğini belirli periyotlarla sistem tarafından kontrol altında tutup
Sınıfının en çevreci motorları...
Tüm motor seçeneklerinde Bluemotion Teknolojisine sahip olacak Yeni Passat biri benzinli olmak üzere 4 farklı motor seçeneğiyle pazara giriş yapacak. Yeni Passat. BlueMotion Technology ile donatılmış 1.4 TSı 122 PS.. 2.0 TDı 140 PS ve 2.0 TDı 170 PS motorlar ile kullanıcıların performans ve düşük yakıt tüketimi taleplerine farklı alternatifler sunuyor.
1.6 TDı 105 PS
Ekonomi ve çevrecilik hususunda sınıfındaki motor seçeneklerinden farklılaşan 105 HP'lik 1.6 TDı motor 100 km'de 4.3 litrelik ekonomik yakıt tüketim değeri ile dikkat çekiyor. Yeni Passat'ta yer alan Volkswagenin çift debriyajlı Tiptronik DSG şanzımanı ise manuel ve otomatik şanzımanın farklı özelliklerini tek bir alternatif altında topluyor.

Prof. Dr. Sinsi 11-29-2012 09:55 PM

Auto Show'da Yeni Modeller
 
Yeni Jetta en çevreci TSı motorla 2011'de Türkiye'de

Alman otomobil üreticisi Volkswagen'nin ilk olarak 1979 yılında tanıttığı ve aradan geçen 31 yıl içinde ulaştığı 9.5 milyon adet satış rakamıyla önemli bir başarı yakalayan Volkswagen Jetta'nın altıncı nesli. Volkswagen'in çevre duyarlılığı hususunda ödül rekortmeni TSı motor seçenekleriyle ile birlikte Türkiye pazarında 2011'de satışa sunulacak.

Volkswagen'in 1.2 TSı teknolojisine sahip 105 beygir gücündeki motoru. gerçek bir sürüş keyif sunarken diğer yandan benzinli motorlar için yakıt tüketiminde çarpıcı tasarruf değerleri sağlayarak kullanıcının her türlü ihtiyacına cevap verebiliyor. TSı teknolojisi düşük CO2 emisyon değerleri ile çevreye karşı duyarlı bir duruş sergiliyor.

Yenilikçi ve çağdaş tasarım anlayışından sportif sürüş keyfine kadar Volkswagen marka ruhunun tüm özelliklerini yansıtan Yeni Jetta Volkswagen tasarım DNA'sının son örneği. En yenilikçi tasarım teknolojileriyle geliştirilen Yeni Jetta. yüksek performansı ve kusursuz tasarımını sınıfındaki en yüksek güvenlik ve konfor özellikleriyle birleştirerek tüketiciye sunuyor.

SUV kavramının geleceği Yeni Touareg

Volkswagen'in lüks segmentte yeni tasarım DNA'sını takip eden sekiz ileri otomatik şanzımana sahip ilk SUV'u Yeni Touareg. teknolojik özellikleri. geliştirilmiş güvenliği. donanımları ve tasarımıyla sınıfının zirvesinde yer alıyor.

Dünyanın ilk 'Sekiz ileri otomatik şanzıman' özelliğine sahip SUV'u
Volkswagen'in yeni tasarım DNA'sını takip eden yüzü ile dinamik bir görünüme sahip olan Yeni Touareg'de SUV segmentinde dünyanın ilk 8 ileri otomatik şanzımanı standart olarak sunuluyor. 7 ve 8'inci viteslerin. yakıt-etkin aşırı hız vitesleri olarak düzenlendiği bu şanzımanda 8'inci vites. motor hızını. 6'ıncı vitese göre yüzde 34 oranında azaltıyor.

BlueMotion Technology etiketine sahip ve Start/stop teknolojisini bünyesinde barındıran V6 TDı motor. 240 beygir gücünde ve 7.4 lt / 100 km ortalama yakıt tüketim değeri ile sınıfının en düşük yakıt tüketim değerlerine imza atarken. emisyon değerlerini de aşağı çekmeyi başarıyor.

Dünya'da bir ilk: Dinamik Far Destekli Bi-xenon farlar
Üst düzey teknolojik donanıma sahip olan Yeni Touareg. Dinamik Far Destekli Bi-xenon farlarının kullanıldığı ilk SUV. Kamera destekli sürekli far sistemi ve viraj aydınlatma modülü ve farın ışık alanlarını ayarlayan mekanizmalar aracılığı ile uzun farı otomatik olarak ayarlanarak karşıdaki ve önde seyreden sürücüler için istenmeyen göz kamaşmalarının önüne geçme imkanı sağlanıyor.

Sınıfının en kapsamlı güvenlik paketine sahip olan Yeni Touareg kalkıştan itibaren frenleme anında. seyir sırasında ve ani hız değiştirmelerde maksimum güvenlik sağlıyor. Yeni Touareg darbe riskini en aza indirmek için kullanım yüksekliği kusursuz yol tutuş ve hakimiyeti sunuyor.

En ileri aktif ve pasif güvenlik sistemlerine sahip Yeni Touareg'de 9 hava yastığı. ESP (Elektronik Dengeleme Programı). ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi). ASR (Anti Patinaj Sistemi). EBC (Motor Fren Kontrol Sistemi). EDL (Elektronik Diferansiyel Kilidi). ön ve arka viraj denge çubukları. dört tekerlekten bağımsız süspansiyon. BAS (Fren Yardımcısı). EBC (Elektronik Fren Güç Dağılımı). ARP (Yüke Duyarlı Devrilme Koruması). Prefill (Frenleme Hazırlığı). FBS (Frenleme Desteği). Yağmurda Fren Desteği. Hillholder (Yokuş Yukarı Kalkış Yardımı). Elektronik fren gibi özellikler standart olarak bulunuyor.

Standart güvenlik donanımlarına ek olarak birçok yeni özellik de dikkat çekiyor. Park freninin bir düğme ile çalıştırıldığı Yeni Touareg'de. V6 motorlu versiyonlar için Stop-Start sistemi de standart olarak sunuluyor. Yeni Touareg ayrıca. bir SUV'da şimdiye kadar kullanılan en geniş panoramik açılır tavanı ile fark yaratıyor.

Adaptif Hız Sabitleme Sistemi (ACC) ve ek ön Destek sistemi. acil durumlarda aracı durma noktasına getirecek şekilde fren yapıyor. Proaktif yolcu koruma sisteminin de tamamen yenilendiği Yeni Touareg'de. destek sistemlerinden oluşturulan ağ. kaza durumunda sadece emniyet kemerlerinin gerilmesini sağlamakla kalmayarak. aynı zamanda istikamette ani bir yanal değişiklik olması sonucunda camların ve panoramik açılır tavanın kapanmasını sağlıyor.

Dış aynalar. bagaj kapısı ve radyatöre yerleştirilen dört kamera ile araç çevresinde 360 derecelik bir görünümü sağlayan Alan Görüntüleme Sistemi "Area View" Volkswagen'de ilk kez Yeni Touareg'de standart olarak sunuluyor. Yeni Touareg' in orta konsolunda bulunan dokunmatik ekrana aktarılan tüm görüntüler kuş bakışı bir açıyla güvenli bir sürüşün yanısıra kullanıcısına mesafe kontrolü ve manevra kabiliyetinin ayarlanması hususunda yardımcı oluyor.

Yenilenmiş Gövde Tasarımı
Yeni Touareg yakıt tüketimi açısından daha tutumlu ve performans açısından daha çevik olmasının yanı sıra. çok yönlü ve geniş kullanım imkânı sunan yenilenmiş bir iç hacime de sahip. işlevselliği arttırılan iç mekanda. yenilenmiş koltukların yanısıra diz mesafesi de çok daha geniş.

Volkswagen mühendislerinin yarattığı gövde sayesinde ağırlığı 208 kg azaltılmış olan Yeni Touareg segmentindeki en yüksek statik gövde burulma direncine sahip. Bu sayede. rakiplerinin arasında sınıfında lider konumuna yerleşen Yeni Touareg'de sürtünme direnci katsayısı değeri 0.35'e düşürülmüş.

V6 TDı 240 PS
Yeni Touareg'in heyecan verici tasarımının ve güçlü kişiliğinin altında mükemmel bir teknoloji ve yakıt verimliliğine dayalı bir motor teknolojisine sahip.V6 TDı motoru 176 kW / 240 PS güç üretiyor ve kullanıcısına 550 Nm'lik etkileyici bir tork özelliği sunuyor. Bluemotion teknolojisne sahip V6 TDı 100 km'de 7.4 litre gibi sıra dışı bir yakıt tüketim ve 49 g/km kadar düşürülen CO2 emisyonları değerlerine sahip.

Geliştirilmiş 4MOTıON
Sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi 4MOTıON'ın standart olarak sunulduğu Yeni Touareg'de. zorlu arazi şartları için geliştirilen 4XMOTıON sistemi (45 derece tırmanma eğimi) ise V6 TDı modelinde ise opsiyonel olarak sunuluyor.

Yenilenmiş 4MOTıON sistemine sahip Yeni Touareg. geliştirilmiş arazi kabiliyetinin yanısıra düşük yakıt tüketimi değerleri ile de kullanıcısına dinamik bir sürüş keyfi yaşatıyor. Yeni Touareg'de sunulan 4MOTıON sistemi iki konumlu çevirmeli düğmesi ile arazi işlevi için ABS. EDS ve ASR'yi devreye sokarken. Yokuş iniş Desteği'ni etkinleştiren ve otomatik vites kutusunun değiştirme noktalarını ayarlayan "Arazi Sürüş Programı"nı içeriyor.

2010 Yılının Otomobili Polo ve ailenin yeni üyesi Polo GTı

Polo
ilk kez 1975 yılında tüketiciyle buluşan ve VW'nin en büyük kozlarından bir olan Polo'nun 5. nesli 2 farklı şanzıman seçeneği ile; 1.4lt ve 85PS'lik benzinli motor ile 1.6lt ve 90 PS'lik TDı CR dizel olarak sunuluyor. Her iki motor seçeneğinde de 5 ileri manuel şanzıman ve DSG şanzıman seçeneği mevcut.

Genişletilmiş iç mekân.daha uzun ve geniş gövde. dizel ve benzinli motor seçenekleri. kaliteli işçilik ve malzemeye segmentinin üzerindeki standartları eklendiğinde Yeni Nesil Polo sınıfının en iddialı modeli.

Yeni VW Polo. bir önceki nesile göre 36 mm daha uzun ve 32 mm daha geniş. 3.952 mm uzunluğu ve 1.682 mm genişliğiyle tamamen farklı olan Yeni Polo. 1.454 mm'lik yükseliğe sahip. Yeni Polo'da artırılan bir başka boyut da bagaj hacmi; 10 lt artırılan bagaj 280lt'lik kapasiteye ulaşmış.

Dış tasarım özellikleriyle son derece etkileyici olan Yeni Polo'nun ön kısmı tasarımıyla kendinden söz ettiriyor. Şık burun tasarımı. sportif farları ve siyah renkli alçak radyatör ızgarası ve örgü hava emme ızgarası gövde rengindeki tamponlar Polo'yu farklı kılan unsurla arasında yer alıyor.

Kuralları daha da sıkılaştırılan Euro NCAP testlerinden geçen Yeni Polo. önden ve yandan çarpmalar testlerinde en yüksek puanları alarak beş yıldızı aldı. Volkswagen. Beşinci nesil yeni Polo'da. güvenliği artırılmış gövde yapısı. sürücü ve yolcu hava yastıkları ile sürücü destek sistemlerini içeren bir güvenlik paketi sunan VW. böylece ortaya dünyanın en güvenli. kompakt otomobillerinden birini ortaya çıkarıyor.

Polo GTı
1.4 TSı motorla elde edilen 180 PS güç. standart olarak sunulan DSG şanzımanla ulaşılan 229 km/s maksimum hız ve yalnızca 5.9 lt'lik etkileyici yakıt tüketim değeri; Polo GTı istanbul Auto Show'un yıldızları arasında.

Yeni Polo GTı'ın CO2 emisyon değerleri de son derece düşük; 139 g/km. Polo model ailesinin en performanslısı olan Polo GTı'da sportif şasiye ESP ve XDS (Elektronik Diferansiyel Kilidi) entegre edilerek sportif ve güvenli bir sürüş vaat ediliyor. 'Normal' Polo'ya göre 15mm daha alçaltılan Polo GTı. 17 inçlik jantlarıyla son derece göz alıcı.

Polo GTı. 16 valflı 4 silindirli motoruyla. 6.200 devirde 180PS'lik bir güç sunarken. 250Nm/m'lik tork sağlıyor. 100km/s hıza 6.9 saniyede ulaşan Polo GTı. 229km/s maksimum hıza sahip. Bu performansına karşılık 100km'de ortalama 5.9lt yakıt tüketimi ve 139gr/km CO2 emisyon değerine sahip Polo GTı bu özellikleriyle de öne çıkıyor.

CC. Kendi sınıfını yaratan göz alıcı tasarım

Pazara sunulmasıyla birlikte kendine has bir sınıfın yaratıcısı olan CC. VW Binek Araç'ın fuardaki bir diğer öne çıkan modeli. Diğer modellerde göze çarpan çekici görsellikten bağımsız olarak. yeniden tasarlanmış olmasıyla ön plana çıkan CC. Yeni ön yüze paralel. ateşlenmiş bir mermiyi anımsatan gövde çizgisi ve tavan yapısıyla dinamik bir tasarıma sahip.

Bununla birlikte çıtasız kapı camları. opsiyonel olarak sunulan panoramik cam tavan ve aracın coupe vurgusunu en iyi biçimde ortaya koyan aerodinamik arka tasarımı. CC'nin diğer ön plana çıkan tasarım unsurlarını oluşturuyor. VW Passat'a göre 31 mm daha uzun (4796 mm) ve 36 mm daha geniş (1856 mm) yapıya sahip. ayrıca ön iz açıklığı 11 mm. arka iz açıklığı ise 16 mm artırılmış olan CC adeta kendi sınıfını oluşturuyor.

ikisi benzinli olmak üzere üç motor seçeneğiyle satışa sunulan VW CC'nin ilk benzinli motor seçeneğini 1.8 litrelik TSı motor oluşturuyor. 160 PS güç üreten TSı motor. CC'de 6 ileri manuel şanzıman ya da isteğe bağlı olarak sunulan DSG şanzımanla satın alınabilecek. CC'nin bir diğer benzinli motor seçeneğini ise 200 PS güç üreten 2.0 litrelik TSı oluşturuyor. CC 2.0 TSı ise DSG şanzımanla alınabiliyor. CC'nin dizel seçenekleri ise yeni nesil common rail teknolojisine sahip 2.0 litrelik turbo dizel motorun 140 ve 170PS'lik versiyonu. Bu motorlar da DSG şanzıman ile satışa sunuluyor.

En sağlam tavanlı SUV; Tiguan

Tiguan Türkiye'de 1.4lt. TSı 150 PS'lik benzinli ve Tiptronik DSG şanzımanlı 2.0lt. TDı 140 PS dizel olmak üzere 2 farklı motor seçeneğiyle sunuluyor.

Alman otomobil üreticisi VW'nin gerçek anlamda ilk safkan arazi aracı olarak tasarlanan Touareg'den sonra geliştirilen Tiguan modeli "Sport & Style" ve "Fun & Fuction" adı verilen 2 ayrı zengin donanım tipi bulunuyor.

4MOTıON çekiş sistemi...
VW Touareg'e göre daha kompakt çizgilere sahip olan Tiguan. benzinli ve dizel olmak üzere iki motor seçeneğiyle ithal ediliyor. 1.4lt. 150 PS TSı motor seçeneğinde sadece 6 ileri manuel şanzıman standart olarak sunuluyor. Markanın 4MOTıON isimli 4x4 sisteminin standart olarak sunulduğu VW Tiguan 1.4lt. TSı. 192 km/s'lik son hıza ulaşabilirken. 0–100 km/s hızlanmasını 9.6 sn'de tamamlayabiliyor. Fabrika verilerine göre 100 km'de ortalama 8 litre yakıt tüketen 1.4lt. TSı motor. VW Tiguan'ın hem ekonomik hem performanslı kullanımına uygun bir çalışma karakteri sunuyor. 2.0 lt. 140 PS'lik yeni nesil common-rail teknolojili turbo dizel motor seçeneğinde Tiptronik DSG şanzıman standart olarak geliyor.

Yine 4MOTıON isimli 4x4 sisteminin standart olarak sunulduğu VW Tiguan 2.0lt. TDı ise 6.4 litrelik ortalama yakıt tüketimi. 10.5 sn'de gerçekleşen 0–100 km/s hızlanma sonucu ve 184 km/s'lik son hız değerleriyle dikkat çekiyor.

Her açıdan zengin standart donanımlar.
"Sport & Style" ve "Fun & Function" adı verilen 2 farklı donanım paketiyle satışa sunulan VW Tiguan'ın baz donanım versiyonundan itibaren zengin güvenlik ve konfor özelliklerine yer veriliyor. VW Tiguan'ın Sport & Style donanım paketinde ABS. ESP. EDL. MSR. ASR. 6 adet havayastığı. Auto Hold fonksiyonu. elektrikli ön ve arka camlar. 6.5" dokunmatik ekranlı MP3 özellikli Radyo- 6 CD çalar müzik sistemi. klimatronik (tam otomatik klima). yüksekli ayarlı spor ön koltuklar. elektromekanik park freni. karartılmış arka ve arka yan camlar. krom tavan rayları. ön sis lambaları ve park mesafe sensörleri standart olarak sunuluyor. Daha üst donanım paketlerinde ise hız sabitleyici. bi-xenon farlar. park asistanı. yağmur sensörü. ve 230 Volt soket gibi donanımlar standart olarak sunuluyor.

Ön ve arka tasarım detaylarıyla da dikkat çeken VW Tiguan. 4.43 metrelik uzunluğu ve 1.81 metrelik genişliğiyle de kompakt SUV sınıfının boyutlarını yeniden şekillendiriyor. Geniş bir yaşam alanı sunan VW Tiguan'ın 395 litrelik bagaj hacmi. arka koltuklar katlandığında 1510 litreye kadar artabiliyor. Geniş diz mesafesi sunan konforlu arka koltuk sırası ise 16 cm ileri geri hareket ettirilebilir yapısıyla farklı yükleme ve taşıma kombinasyonları için elverişli alt yapıyı sunmayı başarıyor. Volkswagen'in dört tekerlekten çekiş sistemi 4MOTıON'ın yeni nesliyle donatılan VW Tiguan. arazide veya bozuk zeminli yollarda Haldex kavrama sistemiyle güvenli sürüşü hedefliyor.

Prof. Dr. Sinsi 11-29-2012 09:55 PM

Auto Show'da Yeni Modeller
 
Tüm zamanların en iyi Golf'ü ve sporcu kardeşi Golf R

Golf
Tüm zamanların gelmiş geçmiş en başarılı Alman otomobili olarak tanımlanan VW'nin kompakt sınıf modeli Golf. 6. nesliyle segmentindeki standartları belirlemeye devam ediyor.

Alman otomobil üreticisi VW'nin ilk olarak 1974 yılında tanıttığı ve aradan geçen 34 yıl içinde ulaştığı 26 milyon adedin üzerindeki satış rakamıyla ulaşılması güç bir başarıya imza atan Volkswagen Golf'ün 6. nesli. başarısını devam ettiriyor.

Alman otomotiv endüstrisinin en önemli otomobili olarak tanımlanan Volkswagen Golf'ün 6. nesli. daha önceki örneklerinin temeline dayanıyor ve gerek iç - dış tasarımı gerekse güvenlik ve motor teknolojileriyle ön plana çıkıyor.

Golf'ün bilinen DNA'sı geleceğe taşınıyor

Tüm zamanların en iyisi olma hedefiyle geliştirilen Yeni Golf özellikle 5. nesille karşılaştırıldığında. farklılığıyla öne çıkıyor; Golf'ün temel DNA'sı daha da belirgin bir hal alıyor ve geleceğe taşınıyor.

Golf R
Volkswagen'in efsanevi Golf modelinin amiral gemisi Golf R. 2.0 lt TSı motorla ve standart olarak DSG şanzıman seçeneğiyle sunuluyor.

Golf R. sportif ve kaliteli bir sürüş keyfini bir arada sunuyor
Golf R. Golf modelinin karakteristik özelliklerinin yanı sıra. daha fazla güçle. daha tasarruflu bir sürüşü birleştirerek öne çıkıyor. Özellikle bir araçta. performansın yanı sıra. tasarrufu. tasarım. konfor ve kalite unsurlarını da talep eden otomobil tutkunlarına en ideal çözümü sunuyor.

Sahip olduğu Güce oranla. yakıt tasarrufu yönünden son derece etkileyici değerler sunan Golf R. dört silindirli. 2.0 lt hacimli. turbo şarjlı. yüksek düzeyde geliştirilmiş doğrudan püskürtmeli TSı motoruyla 0'dan 100 km/s'e 5.7 sn gibi kısa bir sürede çıkıyor. DSG şanzımanı sayesinde üstün bir performans sergileyen Golf R. bu gücünü yola. standart donanım olarak sunulan. Volkswagen'in en yeni nesil 4MOTıON dört tekerlekten çekiş sistemi aracılığıyla iletiyor. 100 km'de ortalama 8.4 litre yakıta ihtiyaç duyan Golf R'nin CO2 emisyon değeri de yalnızca 195 g/km.

Bir başka efsane Scirocco ve Scirocco R

Scirocco

Volkswagen'in ilk olarak 1974 yılında tanıttığı ve ekonomik spor otomobil kavramının öncüsü olarak kabul edilen Scirocco'nun 3. nesli. Volkswagen'in yeni tasarım anlayışını taşıyan ilk model olmasıyla öne çıkıyor.

Tasarımı ve sportif özellikleriyle olduğu kadar rakiplerine oranla daha erişilebilir fiyatıyla dikkat çeken yeni VW Scirocco 3 ayrı benzinli motor ve DSG şanzıman seçenekleri gibi üstün teknolojik özellikleriyle iddialı.

122 PS ve 160 PS'lik iki ayrı versiyonu bulunan 1.4 TSı ile birlikte 2.0 lt. silindir hacimli 211 PS'lik TSı motor seçenekleriyle satışa sunulan Scirocco'da ESP. ABS. ASR. sürücü ile yolcu ön ve yan yastıklarıyla ön ve arkada yan kafa yastıkları gibi güvenlik elemanları standart olarak yer alıyor. Bununla birlikte 17" alüminyum alaşım jantlar. çift bölgeli otomatik klima. 6.5" dokunmatik ekranlı MP3 özellikli Radyo- 6 CD çalar müzik sistemi. eğim kalkış asistanı. çok fonksiyonlu deri direksiyon simidi ve 15 cm alçaltılmış sportif şasi standart olarak sunulacak donanımlar arasında yer alıyor.

Scirocco R

Volkswagen ındividual tarafından kavramlaştırılan Scirocco R. başarılı bir motor ve şasi. eşsiz görünüm ve özgün unsurlarıyla etkileyici bir performans paketi sunuyor. Bu segmentteki R modellerinde şimdiye kadar kullanılan. alışılmış altı silindirin yerine yeni Scirocco R'de takviyeli dört silindirli TSı kullanılıyor. Bu sayede çok yüksek güç ve tork değerlerinin yanında önemli ölçüde azaltılmış yakıt tüketimi sağlayan Scirocco R. ortalama olarak. 100 kilometre sürüşte. sadece 8 litre kurşunsuz süper benzin yakıyor.

Scirocco R'da. hâlihazırda dört "Yılın Motoru" ödülünün sahibi olan sıralı dört silindirli motor yer alıyor. Her türlü yol ve yılın her günü için serinkanlı ve etkileyici bir seyir otomobili olan Scirocco R. aynı zamanda motor sporları DNA'sına sahip bir otomobil; hareketsiz konumdan 100 km/s'e sadece 6.0 saniyede çıkıyor ve klasik 1000 metrelik hızlanmayı ise 25.6 saniyede tamamlıyor. Azami hızı elektronik olarak 250 km/s ile sınırlandırılmış.


http://frmsinsi.net/images/frmsinsim...sinsi.net_.jpg

Prof. Dr. Sinsi 11-29-2012 09:55 PM

Auto Show'da Yeni Modeller
 
Volkswagen kendini iyice aştı artık.Kendi Segmentinde çok iyi araçlar üretmektedir...Kaliteyi aracı kullanırken bile hissettiriyor


Ve teknolojiylede barışık bir firma.Elektronik aksamları ve alt yapıları gayet başarılı.2005 Highline 2 passat ile uzun yola gitme imkanım oldu ve Araç tabir-i Caizse süzülüyor hiçbir eksi yönünü göremedim


Gayette dinamik...Opel ve Vw orta sınıfın en iyileri...

Teşekkürler Zühre...

Prof. Dr. Sinsi 11-29-2012 09:55 PM

Auto Show'da Yeni Modeller
 
Jetta ve Passat' ın tasarımı pek beğenmezdim..

Ancak Yeni Jetta ve Passat gerçekten mükemmel olmuş..

Alturda detaylı inceleme şansım oldu Jetta yı.

Daha kemikli yapısı dinamik görüntüsü.. Kusursuzdu..

İçine bindim kapıyı kapattım inmek istemedim o an..

1.2 benzinli 105 hp motor seçeneğide şaşırttı beni : )

Yakıt verileri hemen hemen aynı. Tabii buda satış stratejisi.

Wolsvagen orta sınıf piyasayı eline iyice alır artık..


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.